Oh mama333 wat een verdrietig nieuws. Sterkte meid.... Spekky gefeliciteerd en zazou alvast gefeliciteerd met jullie verjaardag! Gister op 8DPO een tempdaling gehad van 37.0 naar 36.8 en vandaag zat hij 37.2! Nu las ik dat je tijdens de innesting ook een tempdip kan krijgen. Nu dus hopen dat dit het was en dat mijn temp mooi hoog blijft....
Hihi ja we zijn wel blij maar er moet nog een sloot met geld bij om de restschuld in te lossen. Dat wordt met overmaken even de andere kant op kijken en daarna maaaaanden niet meer internetbankieren. Even de harde werkelijkheid wegdrukken... Maar we kunnen verder nu en geluk is meer waard dan geld! 1 maart moeten we eruit... Lijkt nog ver weg, maar ik kan pas kopen als de ontbindende voorwaarden zijn verlopen. Dus dat is pas per januari. Maar we gaan gewoon rustig kijken alvast dat we in januari door kunnen pakken. Ik hoop natuurlijk een huis te vinden waarbij de verkopers snel kunnen... Anders slepen we 2X Jeeee happygirl dat is een tegenvaller eerst een positieve test en daarna niet. Nou ik ga keihard duimen dat jij en natuurljk ook alle andere dames ook zwanger het jaar uit mogen!! Ik ben nog steeds benieuwd naar 31 december en dan de lijst. ZaZou had je hier het geslacht wel gedeeld? Ik heb dat dan even gemist... Lastig he niets zeggen. Wij hebben het nu 2X wereldkundig gemaakt maar misschien nu wel wat stiller. Alleen hier en onze ouders ofzo. Dank jullie voor jullie meeleven!
@pimkey ; had een positieve ovulatietest en zondag niet meer dus me ei is geweest. Zazou heeft het gemeld in de club.
Herken het niet van mijn vorige zwangerschappen... En qua kwaaltjes ook nooit ergens last van gehad de eerste 6 weken. Dus daar reken ik niet op. Gewoon mijn NOD afwachten en rustig doortempen
Ahum ik doe m'n haarkleur weer eer aan lees ik. Oeps... Dat is positief dus happygirl haha! En van ZaZou en Sanntje had ik nog niet gelezen!! Gefeliciteerd dames!!!!
sanntje newborn shoot heel erg leuk!! tatie ook bijne NOD! Spannend! ik lees verder en jij ook symptomen! ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhh gefeliciteerd!!!! nelta ongi eindelijk doorgezet! Heel erg fijn! ohnee brilletje weer kapot :/ Nelta van het bloed niet herkenbaar maar ik had wel 8 dpo een dip, heb nooit een dip op 8 dpo. vertel verder in mijn eigen stukje. Ik duim!! Springday een huis vol boys!! hihi erg leuk! gefeliciteerd! oef!! meid ik schrik hier, is het bloed afgenomen/gestopt?? ooh gelukkig!!!! en een leuke echo mee <3 Pimkey wat een gedoe, lees gauw verder hoe het gaat YES! verkocht! gefeliciteerd! Sophia schrikken met de fiets! Hoe is jouw knie en bekken nu? Spekky meis je houdt het ook spannend! awww jammer de bammer knuffs blue21381 lijkt mij ook een naar gevoel! knuffs! mas welkom en gefeliciteerd!! N80 ook bijna NOD, ik duim! mooie taart en gefeliciteerd met dochterlief! Wel minder deval, hopelijk valt het nu mee? klinkt positief!! Fleurop eisrpong dag 17 en dag 27 ongi is LF van 9. Het kan wel maaaar is wel krap. Weet je toevallig hoe het bij jouw boys was? frummelk welkom! en gefeliciteerd!! flixbilly blijft inderdaad elke keer spannend! mama33 mega knuffs! Ik vind het ook spannend omdat ik ook 6 miskramen hebt gehad tussen mijn 2 kids in voordat mijn jongste bleef plakken Hopelijk is het snel voorbij en kunnen jullie er weer voor gaan, echt verdrietig zoiets
Oh dames op het wachtbankje.....wat spannend. Ik hoop idd dat er meer zwangeren het jaar uit gaan. pimkey, maart is idd dichterbij dan dat het lijkt. Het is immers al bina december! Gisteren tijdens de centering het hartje mogen luisteren. Wauw wat blijft dat bijzonder! Nu wachten tot 13 december, dan de pretecho en weer kijken naar de kleine
Zo.. waar heb ik uitgehangen? Nou we kregen een rondje buikgriep hier in huis >< en dan ook de week van mijn ei.. handig! Wel 2x gevreeen, begin van de week en een dag of twee voor mijn ei. Ik ben niet zeker of het nou vrijdag of zaterdag geweest was omdat ik minder merkte ivm net bijkomen van de griep. Manlief was de slot en vlak voordat hij ziek werd lukte het 1 keertje. Baalde flink want kansen dan heel laag. Daarna was zoonlief jarig! Druk in de weer geweest met taarten bakken en kadootjes en alles. Tussendoor de dekens haken. Dit ronden heb ik wel symptomen, terwijl de vorige 2 niet echt. Na de buikgriep bleef mijn weeeig buik.. en die is niet overgegaan. Net als dat ik iets beter ruik (denk aan poepluiers en rokende mensen) dat mijn maag draait. Ik ben opgeblazen en mijn tepels zijn erg gevoelig/pijnlijk dat manlief er niet aan mag zitten. Ik ben een klein beetje misselijk en ik heb steeds steken en kleine krampjes en ik heb meer last van puisten. Net als N80 had ik op 8dpo een temp dip van 36.5 en de volgende dag omhoog naar 36.7 en vandaag weer. Ik vind het erg spannend. Heb gisteren expres een test gedaan om mijn hoofd te sussen maar leek in de verte iets te zien. Maar dat is voor mij maar negatief. Ik weet dus niet of ik gisteren 9 of 10dpo was en op 10dpo kan ik altijd testen en dan heb ik een heel licht streep als ik zwanger ben. Nu heb ik vandaag getest en ik heb een streepje :O Niet zo duidelijk als die van tatie maar hij verscheen wel binnen de tijd, ik zie hem duidelijk en hij is roze!! Als je hem ook naast de test van gisteren leg zie je hem ook duidelijker dan gisteren! Ik ga donderdag weer testen en vind het wel erg spannend gezien mijn verleden maar dan denk ik zo, ik ben in ieder geval zwanger geweest. Normaal altijd meteen raak en nu in ronde 5. Voel mij ook de laatste 3 weken stuk fitter dus denk dat mijn vit. d waardes mooi gestegen zijn. Ga poging doen om foto te plaatsen maar let wel niet zo mooi als die van tatie haha, duimen jullie mee dat hihj blijft plakken?!!
Hier zijn de testen van gisteren en vandaag ook in het negatief gedaan omdat het op de computer minder duidelijk is zie ik
Ik zie hem! Nog heel tuur maar hij staat er!! Gaaaf joh. Ik hoop dat hij oploopt ! En leuk dat je weer komt schrijven!
Ik doe mijn best! Als mijn deken af is heb ik iets meer ruimte en tijd om meer achter de pc te zitten Waar is Bloemmm trouwens?
Hier is Bloemmm . Ik lees af en toe met jullie meer hoor! Zie ook iets heel lichtst Mo. Zwaai voor alle meiden!
yaaaaay hey meissie!! Je ziet hem ook \o/ Hier is het droog geen tuurstreep meer, maar nog onwerkelijk haha hoe is het met de misselijkheid? al afgezakt?
Mo, ik zie ze ook hoor, en vind ze prachtig! Onwerkelijk he?! Vind ik ook heel erg. Gefeliciteerd!!! Het lukt niet om op de laptop in te loggen en via mobiel raak ik snel oververhit van frustraties, dus later meer van mijn kant. Heb in ieder geval net nieuwe testjes gehaald, zodat ik morgen officieel op nod kan testen...
Ik had zaterdag een positieve test en heb sindsdien geen bloed gezien - na innestelingsbloed - en ben redelijk weeig, dus ik hoop op een flinke knaller!