Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Grrrr al een paar keer proberen te reageren maar steeds als ik een lap tekst heb dan gaat er weer iets mis en ben ik alles kwijt. Zo irritant met de telefoon!
    Ga vanavond proberen de laptop aan te zwengelen...

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Tatie: je was natuurlijk al zwanger ja... sorry. Was in de wat met iemand anders geloof ik ;)

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Geeft niet hoor, en voor mijn gevoel kan ik morgen pas echt zeggen of het zo is of niet. Maar misschien doe ik vanavond nog wel een testje en dan wordt het echter nog f zo.

sanntje, rot is dat he. Is ook de reden dat ik nu niet echt reageer. Te bang dat die hele tekst weer verdwijnt voor ik verstuur. Hopelijk kan ik vanavond ook weer inloggen thuis.

4. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk gelijk een plakbaby!
    Vandaag beetje roze afscheiding. Hopelijk blijft mijn ongie uit, maar heb er een zwaar hoofd in. Temp was vanmorgen 37.3. Weer 0,1 hoger dan gister, maar wel nadat ik 1 uur op ben geweest tussen 2 en 3 uur.... Dus niet echt een goede meting :(

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    tatie, van harte! Die gescheurde nagel was toch juist he? hahaha! Super! Hoe voel je je?

maleanan: ik zie ene licht streepje, maar het kan ook een indroog lijn zijn, post nog es een testje ;) Ik houd van turen!

Hier, ei is def. geweest. w.s. t weekeind, maar toen hebben we t niet echt gedaan (donderdag en zondag en ik denk zaterdag ei...) oeps..We zullen t zien. Geen haast ;)

Mama333, wat ontzettend naar, hoe is he tnu met je? Weet je zeker dat het een mk is? Ik duim als nog dat t wel goed zit hoor meis! Anders..hopelijk volgende ronde een plakkerd!

6. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Going can uit mobiel want gaat ook vaak mis met posten. Dank jullie wel. Ik duim ook heel hard dat deze oploopt!

@sumshine indrogen is het niet. Kwam binnen de tijd en is roze. Ik gebruik al jaren k 2v5 en nooit indrogen mee gehad. Of posi of negatief :) mijn enige zorgen is herhaling van geschiedenis en dat hij niet zal oplopen :(

7. mo leannan

Trouwens buik zet zich sinds zondag op alsof ik 3 maand zwanger ben (ik groei snel met buik helaas :/) Hier ben ik niet blij mee omdat ik het zo lang mogelijk stil wil houden totdat ik weet dat het goed zit. Hoop dit keer op een naar binnen groeiende buik en ook een lichtere baby hihi

8. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Mo: ik zie ook wat hoor! Op allebei de testjes zelfs. Onderste wel een stuk duidelijker. Ga voor een plakbaby duimen!!!

Hier vandaag jarig, leuke dag gehad. Vanmorgen en vanmiddag nog wat bezoek gehad rn verder lekker rustig aan gedaan. Had het t weekend al gevierd natuurlijk. Kan weer lekker de douglas leegkopen, uiteten, mn woonkamer is weer opgefleurd met leuke assecoires, dus ben super goed verwend. Oh en ik kom om in de taart... haha! Mm buurvrouw bracht vanmiddag nog een profitorol mee, haar man gaat die maken voor kerst voor ons dus dit was de eerste probeersel. Volgende week poging 2... hoi kilo's!!
    Nu lekker slapen. Ben kapot. Morgen weer een drukke dag. Smiddags sinterklaasfeest op t werk van mn man, we blijven feesten ;)

Hoe ist met jullie?

9. mo leannan

Gefeliciteerd ZaZou! ! Klinkt als heerlijk in de watten gelegd!! Nu inderdaad lekker naar bed en uitrusten!

10. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Kan helaas niet via laptop posten.

Sumshine, het kan wel he, tot wel drie dagen voor de eisprong, toch? Ik ga duimen! Ja. Die nagel, bizar he?! Ik voel me nu best zenuwachtig. Heb vanavond niet meer getest, morgen dus maar. Beetje licht misselijk.

zazou klinkt als een leuke verjaardag. Gefeliciteerd nog!

mo, ga je morgen nog eens testen? Ik duim voor mooie plakkers!

11. mo leannan

Ik zit hier ook licht misselijk te wezen. Spannend Tatie! !!! Ik kijk naar uit naar jou test morgenochtend! Ik heb zelf geen testen meer in huis. Was niet van plan vandaag te testen maar gezien de test van gisteren. Dus haal donderdag weer een doos en vang mijn ochtend urine op. Dan test ik donderdag en dan weer zaterdag zo nodig :) Ik duim ook voor een plakkers voor jou!

12. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Helemaal happy!!!! Wij zijn zwanger!!!

13. mo leannan

Is CD27 en temp is nog hoog, spannend! N80, tatie?

14. mo leannan

yaaaaay!!!! foto?! yippieyay!!

15. mo leannan

♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥

Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 23-11
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 27-11
    Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 06-12
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 07-12
    Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 19-12
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 19-12
    Sjotefle - 25 jaar - 2 dochters - NOD..
    mdlm - .. jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD..
    mama333 -33 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD..
    Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons, NOD..
    Ieniemienis - 31 jaar - 2 meiden, begint 2015

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥
    Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥♥
    Springday28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 21-06-2015 ♥♥
    Mas .. jaar - 2 dochters - Uigerkend op:
    Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op:
    Frummelk .. jaar - .. - uitgerekend op:
    N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter, uitgerekend op:

♥ Afspraken ♥

ZaZou - 24 nov - VK
    Sophia - 25 nov - VK
    Pimkey - 26 nov - termijnecho
    Blue21381 - 13 dec - pretecho/geslachtsbepaling
    ZaZou - 29 dec - 20weken echo

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    N80; gefeliciteerd!! Foto van de test?

Ik Vind wachten echt het ergst. Hoe vroeg testten jullie positief? Ik zit nu op 4 DPO.

17. winnietje

winnietje Niet meer actief

wij gaan 1 jan stoppen met de pil en hopen op een derde wondertje van ons samen. Super spannend weer

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    N80: wauw!!!! Gefeliciteerd meid!!!!!! Wat een zwangeren in een keer :)

19. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja temp was nog hoog. Maar ik had het vermoeden dat het wel eens raak kon zijn omdat ik op 9 dpo een tempdaling had en hij daarna weer steeg. Nu dus op 11 dpo getest en licht streepje. Kan nu nog even geen foto maken. Mijn ouders zijn over de vloer voor de verbouwing van de zolder die mijn vader doet. Vanavond kom ik een foto posten!

20. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    N80, wat goed! Gefeliciteerd!! En meteen een superleuke banner!

Deel Deze Pagina