Hopelijk neemt de pijn steeds af! Haha lekker 1 kant trappelen. Wij hebben de tweede kaart ook zelf ontworpen. Was een hoop werk inderdaad. Geen idee hoe wij het dit keer gaan doen.
Spannend!!!! Hopelijk snel raak! Hier was het altijd meteen raak behalve dit keer, ronde 5. Maar gezien de bloeduitslag vermoed dat het kwam door te lage waardes van een vitamine.
Gelukkig is het opgehouden! ! Leuk he naar de basisschool!! Zoonlief wilt ook graag maar hij moet nog een jaartje wachten
@ Mo, hij moet ook nog wel bijna een half jaar wachten hoor. Hij gaat straks net een paar weken voordat ik uitgerekend ben dus dat is ook wel fijn hihi, maar vind het ook best spannend dat hij straks gewoon 5 dagen op school zit. Hij is de eerste die gaat dus ook allemaal nog nieuw voor ons
Zit op mijn werk, dus kan/mag niet te lang, maar wilde toch even snel spieken naar alle testjes... Wat een fijne berichten Mo en N80!! Gefeliciteerd!! En wilde ook nog even jullie allemaal bedanken voor het fijne meeleven en de felicitaties! Zo fijn om hier te kunnen spuien wat ons allemaal zo enorm bezig houdt! Vanavond reageer ik weer uitgebreid, want wil hier toch nog niet betrapt worden Oh en Springday, super natuurlijk dat het bloeden nu over is en je je weer wat beter voelt! Fijn dat jullie die nieuwe school eigenlijk leuker vinden! En nog belangrijker, dat je oudste het ook ziet zitten! Lang duurt het dan he, zo'n laatste half jaar voor ze eindelijk echt mogen. En dan meteen vijf dagen. Vond het voor onze oudste een grote overgang, maar hij vond het minder erg dan ik, geloof ik Wonderbaby, dank! En welkom terug! Wie weet he, misschien toch al deze ronde raak. Ik duim!
Esje, werk jij op het KDV of was je er als ouder? Bij ons mag je als ouders niet kijken. Vind ik altijd erg jammer; inderdaad zo leuk al die gespannen, vrolijke koppies! Oke, nu echt weer aan het werk... Tot later!
@ Mo: duidelijke test. @ Springday: fijn dat het bloeden gestopt is. Hopelijk blijft dat nu zo en krijg je weer wat meer vertrouwen. Leuk, dat je mannetje zich meteen thuis voelde op de school. Hier ook een school om de hoek gedaan, ookal had dat in eerste instantie ook niet onze eerste voorkeur. Nu toch wel blij met die keuze, want alle kids uit de straat gaan nu straks samen naar school. Vonden we ook heel erg belangrijk. @ Tatie: zijn gaan kijken. Ieder jaar hebben ze per groep Sinterklaasviering. Sint en Pieten komen dan langs en wordt in hun eigen klasje gedaan. Heel leuk. Het is dan juist de bedoeling dat papa's en mama's meekomen, want ook de kids die op die dag niet op het kinderdagverblijf zijn, mogen komen. Is altijd op woensdag, dus ik neem dan altijd vrij. Ml is dan al vrij en gaan we met z'n allen. Kleinste viert het dan ook bij de oudste op de groep, zodat je niet 2x hoeft (mag wel, maar qua tijden niet altijd even handig). Voor Kerst hebben ze ook altijd zoiets. High Tea ofzo en dan vragen ze ook of ouders willen komen. Heel leuk, want normaal mag je er idd niet zijn.
@ Tatie, ik vind de overgang inderdaad ook groot want hij gaat nu maar 2 ochtenden naar de psz. Maar 5 weken voordat hij echt gaat beginnen gaat hij al iedere week een dag naar de basisschool, dus dan gaat ie 1 dag en nog 2 halve dagen psz, misschien kan ie er zo toch een beetje in komen. @ Esje, ja dat is inderdaad ook wel belangrijk, dat dus ook vriendjes in de buurt wonen. Maar deze school is wel tijdelijk, want als ons huis is verkocht verhuizen we naar een dorp dus dan moet ie toch weer van school veranderen. Al denk ik dat de oudste daar geen problemen mee zal hebben.
Komt vast goed Springday. Zeker als ze nog zo klein zijn, passen ze zich redelijk makkelijk aan. Hopelijk leveren die kijkers volgende week wat op. Zal wel een verschil zijn naar een dorp vanuit de stad. Welk dorp willen jullie heen (mag ook via pb hoor).
Ik hoop het maar we hebben inmiddels al heeeel veel bezichtingen gehad en er is nog niet eens een bod uitgekomen dus ja.. Maarja ooit zal het gaan lukken toch. Ik heb je een pb gestuurd over het dorp.
Ik hoop het niet heb al een dwarsligger van 2 1/2 Nee, en ze verwachten dat zeker niet omdat het de derde is en bij die andere twee was het ruim van te voren ingedaald
Jeetje Sophia, je bent gewoon al 30 weken!!! Wat gaat de tijd snel zeg. Nog maar 10 weekjes en dan is de kleine meid er al... of als je pech hebt over 12 weken haha.
Ik hou het in mijn achterhoofd, maar ga er niet vanuit de jongens waren 2 weken en de ander 6 dgn voor tijd
Ik hoop dat dat iets zegt.... Bij de eerste was mijn bevalling wel begonnen op de uitgerekende datum maar hij is uiteindelijk 2 dagen later geboren. De tweede begon de bevalling 10 dagen eerder en hij is ook na 1,5 dag geboren. Beetje hoop ook dat deze ook eerder zal komen Maarja bij mn sz kwam de eerste ook een paar dagen eerder en de tweede wilde bij 42 nog niet zelf komen en is ze ingeleid.