Het is zo moeilijk om je huis te verkopen, al zeggen ze dat de verkoop weer omhoog loopt. Wij zouden liever ook wat groter willen gaan wonen, zeker nu we een derde in ons hoofd hebben.
Wow al 30 weken zwanger. Spannend zo de laatste loodjes, wat is dat snel gegaan. Ik ben nog steeds niet zwanger, of misschien wel: Op zaterdag had ik een ongi gevoel in mijn buik. Hield de hele dag aan. 'S avonds geklust. En zondag middag een heftige steek bij mijn rechter eierstok. Moest gewoon even stil staan. Een collega van mij stond erbij, en zei nogal lacherig is het je eisprong... Zou zomaar kunnen volgens mijn cyclus en voor mij voelde het als een eisprong. Nu heb ik sinds zaterdag eigenlijk al gevoelige borsten. En sinds vandaag zijn ze een stuk voller en gevoeliger. Een gewone bh aan doet zeer, omdat de stof over mijn tepels glijd. Ik zit nu 4 dagen na de eisprong mocht deze op zondag geweest zijn. Maar volgens de calculator zit ik op 5 dagen na de eisprong. Heb een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu scheelt het maar een dag dus zal het wel of zaterdag of zondag geweest zijn. Net na de ikea geweest en toen ik te lang stil bleef staan voelde ik mezelf duizelig worden dit herken ik wel van mijn eerste zwangerschappen. En in de auto naar huis had ik een zeurend ongi gevoel rechts in mijn onderbuik. Dit hield 5/10 minuten aan en zakte weer weg, maar komt nu 1,5 uur later weer terug. Vorige maanden niets gemerkt aan mijn lichaam, en herken het wel van mijn vorige twee zwangerschappen. Zou het zomaar met de innesteling te maken kunnen hebben?
@ Esje, ja ik denk dat ik straks ook al vanaf 38 weken zal gaan zitten wachten haha. @ Flixbilly, hebben jullie het huis ook te koop staan? Het is idd moeilijk in deze tijd maar niet onmogelijk. Er worden toch best veel woningen weer verkocht maar de meeste draaien indd wel verlies. Wij hebben nu al ongeveer 12 bezichtingen gehad dus en nog steeds niks. Maar goed, dat er bezichtigingen zijn is al heel wat. Nu nog de juiste kijker treffen Of al je 'kwaaltjes' van een innesteling komen is eigenlijk moeilijk te zeggen, dat kun je meestal pas achteraf zeggen. Ik hoop voor je dat het allemaal wat te betekenen heeft! Ik zou het trouwens wel gek vinden als ik stil blijf staan om iets dat mn collega dan zou vragen of het mijn eisprong is hahahaha... Of weet je collega dat jullie bezig zijn enzo en de ins en outs van je cyclus?
Hallo allemaal en gefeliciteerd met jullie zwangerschap, Als alles goed gaat, komt er in Juli een derde bij. Ik ben nu precies 5 weken. Over 2,5 weken heb ik mijn eerste controle echo i.v.m. eerdere miskramen. We zijn van plan om rond 3 maanden aan de rest te vertellen, dus nu nog even spannend houden. Wat ik tot nu toe merk aan deze zwangerschap is de extreme vermoeidheid. Rond half 7 beginnen mijn ogen dicht te vallen. Het is dat ik kleintjes heb die om 7 u naar bed gaan. Verder heb ik de hele dag door trek en mijn buik is opgeblazen. En oja, ik droom de laatste dagen heel vaag 's nachts, dat terwijl ik normaal bijna nooit droom.
Tja de eerste met 5.5 uur geboren en de tweede met 3.5 uur dus over de tijd maak ik me ook geen zorgen..... Of wel
Nee, die weet er helemaal niets vanaf. Dus stond er een beetje perplex van. Het huis staat nog niet te koop.We zijn nu de laatste dingen aan het opknappen en dan gaan we in gesprek met de makelaar.
@ Harvast, gefeliciteerd met je zwangerschap. @ Sophia, och wat een genot! Hier 33 uur en 36 uur haha. Maar oke, bij de tweede 12 uur weeën (eerder waren vliezen al gebroken), bij de eerste wel echt 33 uur lang weeën gehad, doodvermoeiend. Andere kant is weer dat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik geen tijd meer heb om naar het ziekenhuis te rijden hahaha. @ Flixbilly, spannend als het huis straks echt in de verkoop staat.
@ Harvast: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Balen van de vermoeidheid. Zeker met 2 kids erg pittig. @ Flixbilly: spannend. Misschien is het tzt wel heel snel verkocht. Hoeft maar 1 koper te zijn. @ Bevallen: hier de eerste 28 uur, waarvan 12 uur weeënstorm (sterrenkijkertje) en de tweede 1,5 uur. Kan nu dus alle kanten op.....hahaha. Sneller dan 1,5 uur hoeft voor mij niet, maar net zo makkelijk, GRAAG. Maar iets meer voorbereidingstijd met kids wegbrengen en de vk de kans geven langs te komen, zou wel fijn zijn .
Ohh wat zag ik weer mooie testen voorbij komen!!!! Gefeliciteerd meiden!!!! En welkom nieuwe meiden! Clubje wordt steeds groter zo!! @verhuizen: hoop.dat jullie allemaal.snel je huis kwijt raken. Wij zitten er ook wel aan te denken om weg te gaan, al vind ik die gedachte ook wel spannend want weet nog niet zo goed waar we dan heen willen. Dus misschien blijven we gewoon nog even zitten. Qua basisschool blijf ik liever in de plaats waar we nu wonen nl, maar ik zou ook wel weer graag dichterbij mn moeder willen wonen. Lastig hoor... oh en die plaats bij mn moeder is weer 'gunstiger' qua middelbare school. Jaja ik loop weer eens ver op de zaken vooruit haha. En wil ook niet constant blijven verhuizen natuurlijl Hier vandaag zo ontzettend moe. Net al even geslapen maar heeft niks geholpen. Zo vervelend want moet eigenlijk nog even mn huisje door. Ben de hele week al de hort op en morgem weer weg.
@ Esje, jouw verhaal geeft mij hoop haha. Dat je na een sterrekijkertje toch nog wel een normale bevalling kunt hebben. Allebei mijn zoontjes waren sterrenkijkers... Vandaar dat het dus ook allemaal zo lang duurde. @ Zazou, woont je moeder nu ver weg dan? En balen die vermoeidheid, gelukkig is dat hier eigenlijk niet zo erg. Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.... Ook geen buikje of niks.
Bij mijn oudste begonnen de weeën met 36+3. We waren nog een weekje op vakantie. Ons zoontje lag in stuit en is dus met KZ geboren. Bij de tweede zat er een scheurtje in mijn vliezen met 36+3 en moest ik in het ziekenhuis blijven waar mijn dochter (ook dwarsligger ivm afwijkende baarmoeder) uiteindelijk met 37+0 geboren is middels een KZ. Nu dus verplicht weer een KZ, maar ik verwacht dat deze ook weer dwars zal komen te liggen door de vorm van mijn baarmoeder. Ze zoeken gewoon de ruimte Normaal gesproken wordt de KZ pas geplant met 39 weken. Maar omdat ik al twee x een KZ heb gehad willen ze het liefst voorkomen dat je weeën krijgt ivm scheuren baarmoeder. Ik vermoed dus dat deze KZ dus weer rond de 37 weken zal plaats vinden. In het ziekenhuis is het protocol om minimaal te wachten tot 37 weken. Maar voorlopig is het allemaal nog niet zo ver. Eerst de eerste echo maar afwachten en hopen dat dit kleintje blijft zitten.
Wauw allemaal zwangere dames erbij!! Van harte lieve dames het is jullie enorm gegund!! Gefeliciteerd!! Ben zo benieuwd hoe onze club er op 31 december voorstaat! Sophia wat gaat het hard bij jou! Ik weet nog dat je zwanger was en nu al weer 30 weken!! Hier een goede echo gehad gister, was zeer onder de indruk van het volledige minimensje in m'n buik. Erg mooi, al helemaal verliefd!! Verder druk met huizen kijken, heb mezelf een budget gegeven wat ik max uit wil geven op basis van de maandlasten. Vind lekker leven ook belangrijk. Vriendlief had eerst de omgekeerde strategie van kijken wat max kan en daar dan wat onder blijven. Maar hij is het nu met mij eens dat we dan een gouden kooi creëren. Dan heb je een huis, kinderopvang en dat is het. Niet dat we zo ruig leven, maar ik MOET kunnen sparen voor m'n gemoedsrust. Toch leuk dat je zo op serieuze gesprekken komt die je normaal niet zo vaak voert. Liefs Pimkey
Flixbilly, spannend he? Ik denk dat het goed zou kunnen, maar nog even afwachten dus. Harvast, welkom en gefeliciteerd! Pimkey, fijn dat de echo goed was gisteren! Leuk, nu eindelijk gericht huizen kijken dus! Prettig om mee verder te kunnen lijkt me. En mag ik vragen: heb jij je al verder verdiept in de NIPT? @bevallingen; hoeveel uur de eerste was weet ik niet meer, lang maar niet super lang. Wel een sterrekijkertje ook en ruim vier kilo. Nr 2 was kleiner en werd nog gedraaid tijdens de bevalling, dus dat ging een stuk vlotter. Maar ik kijk op beiden eigenlijk wel positief terug. Ik hoop echt dat het deze keer weer zo mag gaan. Bij eerste met 39;5 en bij tweede met 39;3, dus als het nu langer zou duren, zou dat wel even wennen zijn. Aan de andere kant wel leuk, dan wordt het toch geen zomervakantiekindje @Moeheid herken ik wel en aan de andere kant dan heel slecht slapen. Net ongelooflijk zitten gapen tijdens het eten; beetje genant voor mijn schoonmoeder die mee at en een verhaal vertelde...
@springday: nee hoor, mn moeder woont nu op ong 20min afstand met de auto. Maar mis mn oude stadje wel en zou het fijn vinden als ik lekker op de fiets naar mn moeder kan (en zij naar ons, ze wordt ook een dagje ouder natuurlijk) en sinds mn vader is overleden (morgen alweer een jaar) vind ik het gewoon fijn om dicht bij mm moeder te zijn. Kids zijn ook dol op dr... dus zie alleen maar voordelen Nou die vermoeidheid kwam hier pas ruim na de 12 weken... dus hoop dat t jou overslaat. Buik heb ik dan al wel ruim aanwezig N80: hier ook de 3e ks ja. Hier wordt het ook liever bij 39w pas gedaan maar aangezien mn baarmoeder bij de tweede al erg dun was en er zelfs een beginnend scheurtjr in kwam doen ze het nu waarschijnlojk bij 38w. Vind t wel spannend hoor. Helemaal straks met 6 wk niet tillen en 3 kleine kids. Heb jik dat ook? Jij hebt ze nog dichter op elkaar dan ik! @pimkey: fijn dat je echo goed was. Blijft bijzonder he omntr zien! Prachtig!! Lekker van genieten.
Jeetje stelletje kletskoppen! Dat hou ik toch niet bij Wat een geweldig nieuws, ineens allemaal zwangeren! Ben heel blij voor jullie. En tegelijk baal ik ook wel een beetje dat het voor mij nog niet zo ver is Morgen heb ik een belafspraak met de gyn, want deze menstruatie is nog minder dan de vorige keer, ik ben toch wel bang dat er verklevingen zijn en dat het heel lang gaat duren of dat ik misschien wel helemaal niet meer zwanger word... Even een dipmomentje, sorry hoor meiden, maar ik vind t ook wel fijn om het hier even kwijt te kunnen... Ik hoop dat de gyn me morgen een beetje kan geruststellen. Een voordeel: ik kan nog lekker een wijntje drinken
@winnietje: welkom! @n80: zeker mooie test! @mo leannan: Gefeliciteerd!! @sophia: leuk idee zelf kaartjes maken! en de naam moet natuurlijk wel goed voelen, gelukkig nog even de tijd. Leuke meidennaam gekozen, past mooi @wonderbaby: het zal vast wel lukken, nu nog niet teveel over nadenken hopelijk is het snel 2015 en kunnen jullie ook beginnen! @springday: fijn dat het bloeden is gestopt en toch leuk en makkelijk dat de school dichtbij het is geworden! hier ook nog geen 5 min lopen, ideaal! En dat wennen komt vanzelf, mijn zoon zat 2 dagen op kdv, en nu z'n tweede week school gewoon meteen fulltime school en gaat prima! @flixbilly: hopelijk goed nieuws! we duimen! @harvast: welkom en gefeliciteerd, hopelijk blijft het goed gaan @pimkey: wat fijn een goede echo, al een paar huizen op het oog? @spekky: als je iedereen zo ziet wil je zelf ook zo graag he? Dat vind ik ook hoor! maar je bent niet de enige niet zwangere dus dat scheelt, wij willen ook graag. Hopelijk komt er iets uit het gesprek morgen. bevalling: de eerste met 41+1 begonnen met weeën en duurde 22 uur. Tweede met 40+6 begonnen met gebroken vliezen, na de nacht nog geen weeën en dus om 8.00 begonnen met inleiden. 9.09 wat ze er. Dus ben benieuwd naar de volgende. Dit waren 2 totaal verschillende bevallingen.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 23-11 Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 06-12 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 07-12 Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 19-12 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 19-12 Sjotefle - 25 jaar - 2 dochters - NOD mama333 -33 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons, NOD.. Ieniemienis - 31 jaar - 2 meiden, begint 2015 ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 21-06-2015 ♥♥ Mas .. jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: ♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥ Frummelk .. jaar - .. - Uitgerekend op: ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥ Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥ ♥ Afspraken ♥ Pimkey - 11 dec - 13weken echo + nekplooi meting Blue21381 - 13 dec - pretecho/geslachtsbepaling Pimkey - 24 dec - VK + echo ZaZou - 29 dec - 20weken echo
Vinden jullie het nu ook spannender om weer te bevallen? De eerste was bij mij een weeenstorm en de tweede was bij wijze van spreken met een kopje thee in de hand. Geef mij de tweede maar omdat die ontspannen was Maar nu vind ik het toch weer spannend