Dat klinkt wel allemaal positief en het bloedverlies is dan ook maar minimaal geweest eigenlijk... Duim voor een goede echo!
Ah gefeliciteerd flixbilly!! En nu hopen op een plakkerd, ik duim voor je! Springday, spannend morgen weer kijkers, wie weet krijg je een bod
Oh bah....zit nu in de metro en is iemand naast me gaan zitten met een overdosis parfum....bleh. Kan dat zeker op de vroege ochtend niet goed hebben.
Dank je spekky. Ik duim voor een plakkerd. Bah.. blue begrijp ik. Hou er ook niet zo van een overdosis parfum
@ Flixbilly: ja, ik zie 'em. Spannend. Wanneer ga je weer testen? @ Annie: niet fijn dat je wat bloed verlies. Ik duim voor een mooie echo.
@ Annie: Hoe gaat het nu met je, nog steeds bloedverlies? @ Allen: Ik had nog drie testen liggen. Wilde eigenlijk 5 december pas weer testen, maar omdat ik nog drie testen had heb ik er vandaag nog maar 1 tegen aan gegooid. Dit keer met middagurine, en binnen de minuut een duidelijk plusje. En dat voor drie dagen voor nod. Streepje is duidelijker dan gister, en zeker geen tuurder. Super gelukkig dat we zwanger zijn van onze derde, nu duimen voor een goede afloop. Nu ga ik echt pas 5 dec weer testen. De test heeft mooi opgelopen vergeleken met gisteren.
Ohhh wat goed flixbilly! Ben benieuwd!!! Ik duim iig!! @ iedereen, nee heb alleen de 21e iets bloed verloren, 1 inlegkruisje en met goed een uurtje was t weg en hierna heb ik nog iets bruine afscheiding verloren... hierna geen bloed of bruine afscheiding meer waargenomen! Ben zo gespannen voor morgen.. thanxx voor jullie steunende woorden
Mooie test Flixbilly. Zeker voor 3 dagen voor NOD. @ Annie: fijn, dat het daar bij gebleven is. Hoe laat mag je morgen? Iig vast heel veel succes.
Hopelijk wordt je morgen gerustgesteld. Blijft spannend. Duim voor je dat je een goede echo heb morgen
Fleurop ik heb eerder gehoord dat etos zwanger worden en/of teunisbloem invloed kan hebben op de LF Zie dat ei dagen eraan komen klusze Annie1 welkom en gefeliciteerd! Wat springday zei, ik had ook mooie oplopers en toch mk's bij een aantal. Hopelijk zie je morgen met de echo iets moois!! sumshine als ik zwanger ben test ik met 10 dpo altijd licht positief. MUV 1 keer dat ik op 8 en 9 dpo posi testte Springday knuffs meid!! Wel leuk om elke jaar wat voor te doen. Zo steek ik elke jaar op 4 dec een kaars aan voor mijn MA kindje N80 geeft niks de details meis! Ik had bij mijn eerste 2x 2 dagen oud bloed met afvegen. sanntje gewoon lekker makkelijk houden met de taart meis!! blue21381 als het waterbasis is wel. Altijd goed luchten. *spuit11* haha flixbilly die is echt duidelijk! Yay!!
Goedenavond Vanochtend naar mijn huisarts geweest en hij was heel erg blij voor ons, bleef grijnzen. Echt leuk! Medecjinen besproken en ik heb alvast Emesafene zetpillen in huis. Als misselijkheid meer wordt dan 1x daags en nog meer 2x daags en hem up to date houden. Hij hoopt ook heel erg dat deze blijft plakken. Om te horen dat dit mijn 9e zwangerschap is prikt wel even. ik had maandag de VK gebeld en zij gaf mij 8 januari. Toen ik ging tellen zou ik dan 9w6d zijn. Op zich heel gemiddeld maar ik kreeg hartkloppingen van. Bij mijn 2 kids en mijn MA was de intake altijd tussen 8w1d en 8w3d en helemaal nu met de miskramen en de misselijkheid... Ds de volgende ochtend teruggebeld en voorgelegd en nu kan ik 30 dec terecht. Ik ben dan 8w4d. Mijn huisarts was hier ok helemaal mee eens want anders is het stress en dat is ook niet goed en ondanks een gezond kindje na al dat verdriet je blijft trauma van overhouden. Wel fijn want ik voelde mij ook deels een aansteller Hier verder nog hetzelfde; zere borsten, licht weeeig tot licht misselijk, af en toe steekjes en krampjes maar wel minder nu even en eerder moe. mag echt zo blijven van mij! Mijn huisarts gaf ook aan dat hij het vaker ziet dat bij een derde zwangerschap de misselijkheid een stuk minder is. Ik hoop het. Maar ik vraag mij wel af hoe lang ik het stil kan houden. Met name op mijn werk. Thuis kan ik het lekker verbergen maar op mijn werk is dat lastiger ivm bedrijfskleding.. Ik heb namelijk al een behoorlijke opgezette buik in de avond dat ik mijn voeten net niet meer zie :O En ik ben niet dik of zo, 1.73m en 78kg, gewoon gemiddeld.
we hebben morgenavond om 19.15 uur de echo.. we zullen het zien! Laat nog wel ff weten hoe het gegaan is.
fijn dat je uiteindelijk eerder mag komen. Stress is inderdaad niet goed. Probeer te genieten van deze zwangerschap en het feit dat je niet zo veel kwaaltjes hebt.
Mo Leannan: idd fijn dat je eerder terecht kan. Wat een fijne huisarts heb je ook, heel betrokken Super!! Mijn ei komt, maar is er nog niet. Ovutest nog super negatief in ieder geval Maar daar klussen we niet minder om hoor, haha. Succes Annie1 vanavond!!!!
flix prachtige test! Heel duidelijk! Mooi hoor! Hier: geen nieuws..wachtdagen.. Voel me neit zo lekker (griepje) das minder gunstig ;-(
Wauw Mo en Flixbilly! Van harte gefeliciteerd dames!!! Die lijst op 31 december wordt echt al wat. Voor alle andere dames die nog bezig zijn, ik duim voor jullie!!!!