Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jeetje ik zit te kijken of er al een bericht van annie is... maar het is pas 20.00 uur... soms is 24 uur in een dag echt te weinig. Soms ook echt teveel!

Sumshine Beterschap. Volgens mij hangt er wel weer wat in de lucht. Hier snottert alles lichtjes.

Fleurop gewoon klussen ja haha je weet t nooit ;) ach en zo erg is het dan weer niet toch?

Mo wat begaan ja van de huisarts. Zo zijn er niet veel meer geloof ik. En fijn dat je eerder terecht kan. Ik blijf duimen dat alles gewoon goed zal gaan voor je.

Hier.... 5 december stress hihi. Moet alle kados nog inpakken en de kids zijn om en om wakker grrrrr. De oudste vertikt t zoiezo om te slapen ze afgelopen tijd... Ze wordt maandag 3... mama's met kids van rond 3... zeg me aaaasssjjjeeeeblief dat dit een fase is??????? Krijg gewoon ruzie met m'n vriend hierom... Hij kan zo boos worden op dr maar nega aandacht is ook aandacht. Ik ga gewoon niet meer naar boven... dan dooft t wel uit. Inmiddels is ze nog maar 10 minuutjes aan het terroren. Behalve vandaag dan ;)
    Nu net de jongste weer terug in dr bed en hopen dat ze blijft slapen.

Hoe is jullie ervaring eigenlijk in de drukte van je baby in de buik? In de buik druk = buiten de buik druk? Of juist niet? Het ritme wat je kleine in de buik had herkende je dat later ook terug?
    Ben ik eens nieuwsgierig naar... M'n oudste was vrij rustig en dr ritme kwam ook wel overeen in grote lijnen. Mijn jongste voelde ik werkelijk de hele dag door bewegen, totaal geen ritme uit te halen in m'n buik. Buiten de buik idem... t ukkie kon nooit stil liggen of nu zitten. Lag ingebakerd als baby en speelt nu dagelijks ren je rot :D druktemaker eerste klas met nul ritme.
    Beebje 3 is echt zo kalm! 9.30/10.00 en 21.30/22.00 dan is de kleine bezig. En s middags nog even.
    Benieuwd naar jullie ervaring.
    Nou pffff de jongste gilt weer hysterisch ondertussen. Wat ze toch heeft de afgelopen dagen?? Wordt er langzaam aan gek van... en verpest de gezellige sfeer tussen vriend en mij aardig zo met 2 kids die totaal niet meewerkend zijn. Hopelijk waait dit gauw over!

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Sanntje: jep, fase. Toen sam drie werd in een keer moeilijkheden met slapen. Nu gaat het weer goed! Dus ruim 2 maand geduurd.

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Pfff 2 maanden.... Nou ja hebben er 2 weken ofzo op zitten. Krap 2 weken...
    De jongste is zo zielig nu trouwens. Gilt hysterisch! En maar bijten en bijten. Insmeren van de plek waar de kies komt doet niets. Doe het niet gauw maar hen ze maar een paracetamolletje gegeven. Traaaanen met tuiten. Totaal niet gewend dit gedrag. Ook een dag niet gepoept. En dr is ze ook wel gevoelig voor. Wat het ook is ik heb zo met dr te doen.
    Hoop dat hetgeen wat er dwars zit, snel over is!

4. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sanntje, tis echt tijdelijk! Onderschat ook de hele heisa rondom Sinterklaas niet, dat vinden de meeste kindjes toch wel spannend. Onze oudste van 4 is ook helemaal uit z'n doen (nachtmerries enzo), dat heeft ie alleen als het 'druk' is. Straks in januari gaat het vast een stuk beter en valt ze vast snel in slaap!

Hier niet echt nieuws, behalve dat ik de 16e afspraak heb voor hysteroscopie. Zal blij zijn als ik meer weet, ik ben bang dat ik niet voor eind van t jaar naar het andere lijstje kan hoor. Maar ik duim natuurlijk wel voor de rest!

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spekky m'n duinen draaien. Voor t onderzoek en dat je maar snel zwanger mag zijn.
    Iedereen hier trouwens!

6. Annie1

Annie1 Lid

20 nov 2012
    35
    0
    0
    Hallo allen,
    Sorry voor mijn late reactie maar heb geen goede echo gehad, het is een miskraam geweest. Nu afwachten of curretage....

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ach Annie wat verdrietig. Heel veel sterkte meis! Hopelijk gaat het als nog vanzelf en hoef je geen curretage. Sterkte!

8. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland

:( sterkte

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    He annie wat naar, heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Hoop idd dat het vanzelf

10. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik vind het heel rot tegenover Annie, :) want leef echt met haar mee, maar vandaag was mijn testdag.

Dag voor nod. En wederom een mooi oplopend streepje. Wij gaan op het forum bekend maken dat we zwanger zijn, en ik heb mijn ticker gewijzigd.

Wederom met middagurine getest, omdat ik plotselling nachtdienst had gisteren nacht, en vanacht ook weer. Pff... schiet niet op als je moe, en weeig bent, maar nog even volhouden en dan zit het laatste nachtje er morgenvroeg zo weer op.:( Dus de urine was flink verdund door het drinken, en doordat het niet zolang in mijn blaas heeft gezeten, maar streep is een streep. En hij loopt op dus een goed teken. Ik heb nu nog twee testjes over, 1 bewaar ik voor 7 december kijken of er dan een knaller komt met ochtendurine, en de andere kijk ik wel even wat ik ermee doe.

Zwangerschapstesten 3e bub 4 3 2  1 dagen voor nod (2).jpg

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Annie wat naar... sterkte hoor. Hopelijk geen curettage nodig.

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte annie!!!

Iedereen een fijne pakjesavond!

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Flixbilly: echt duidelijk gefeliciteerd!
    Annie; sterkte dat is nooit fijn om te horen.

Wij beginnen aan ronde 3 en ga wel weer ovulatie testen gebruiken. Toch fijn als ik beetje weet hoe m'n cyclus is.

14. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Fijne pakjesavond. Geniet van jullie gezinnetjes

En Dank je wel

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Flixbilly duidelijk hoor. Gefeliciteerd! Iedereen fijne avond!

16. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He Annie, wat verdrietig... Sterkte, ik hoop voor je dat het vanzelf komt.

Flixbilly, dat ziet er goed uit!

Fijn sintweekend allemaal :)
    (Wij gaan morgen al een kerstboom halen bij ikea :D)

17. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annie heel veel sterkte!

Iedereen een fijne pakjesavond!

18. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Sterkte Annie :(

19. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Sterkte annie hopelijk is een curetage niet nodig.

@hier. Veel pijn rechtsonder in mijn buik vannacht gewoon wakker gelegen van de pijn! Vannacht 3 uur toch maar zkh gebeld. Ze vermoedde dat het niet met de zwangerschap te maken heeft.

Misschien blinde darm dacht de gyn. Maar alleen verhoging geen koorts. Moest het nog maar even aankijken en als het niet uit te houden is naar eh... Ben zelf niet zo'n zkh loper dus wacht nog even af. Mocht paracetamol nemen als dit hielp....

20. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hopelijk zakt het af. Beterschap en op tijd rust nemen.

Deel Deze Pagina