Leuk weer 2 nieuwe meiden!! Succes!! Blue" wat gaaf 3 dochters!! Tenminste, ik vind dat altijd zo mooi staan 3 dochters Sanntje: he wat vervelend voor je zeg. Nieuwe regel toepasssn misschien? Geen telefoons aan de tafel? hoop dat je vriend snel in ziet dat het tijd wordt om bij te springen... mannen ook he. Waarom kunnen ze nou nooit uit zichzelf zien waar ze nodig zijn! Hier druk weekend. Gisterochtend rondje intratuin en wat woonwinkels gedaan. Smiddags werd de oudste ziek. Gisteravond nog een mooi kerststukje in elkaar gefreubels met wat vrouwen. Dus was heerlijk een avondje uit incl. Etentje. Vandaag maar rustig aan aangezien de oudste nog steeds niet fit is.
Welkom nieuwe dames! Ai Sanntje... Dat zijn lastige dingen, ergens wil je dat het anders wordt en anderzijds wil je ook de goede lieve vrede bewaren. Alleen ben jij nu zwanger en heb je wel hulp nodig.... Ik zou het toch nog eens in alle rust bespreken Blue gefeliciteerd met de derde dame! Heel leuk!!! ZaZou leuk he dat knutselen voor kerst! Wat heb je gemaakt? Hier een zieke man (zielig dat ie is!) en zometeen nog Sinterklaas vieren met familie. We zijn mooi op tijd
Blue gaaf drie meiden! Heeft je man straks een nog groter harem . Zazou, beterschap voor je oudste! Pimkey, sterkte met je zieke man! Hier net ook ziekenboeg gehad, baaah. Iedereen was ziek. Had me er een was liggen! Ik heb maandag en dinsdag mn laatste twee tentamens. Door de griep pas gisteren kunnen beginnen met leren, dus hopelijk komt t allemaal goed. Oudste is bij opa en oma, jongste is nu met mn man boven, dus ik ga maar weer even in de boeken! Fijne dag allemaal!
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 19-12 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 19-12 Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 20-12 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 04 -01 Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 08-01 Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD.. Sjotefle - 25 jaar - 2 dochters - NOD.. mama333 -33 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD.. Yummi - 26 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD.. Ieniemienis - 31 jaar - 2 dochters, begint 2015 Winnietje - 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter, begint 2015 ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 7- 08 -2015 ♥♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: ♥♥ Mas .. jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: ♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥ Frummelk .. jaar - .. - Uitgerekend op: ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥ ♥ Afspraken ♥ Sanntje - 15 dec - controle Spekky - 16 dec - hysteroscopie N80 - 19 dec - afspraak gynaecoloog Pimkey - 24 dec - VK + echo ZaZou - 29 dec - 20weken echo Flixbilly - 30 dec - eerste echo mo leannan - 30 dec - VK + echo Sophia 31 dec vk, liggingsecho en partus praatje Pimkey 28 jan - 20 weken echo
Gefeliciteerd Blue! Leuk hoor 3 meiden! Het klinkt prachtig! @sanntje! Het ging toch wat beter, jammer hoor! Dit kan je echt niet hebben nu! Ik weet hoe je je voelt @zazou! Klinkt als een gezellige avond Wij hebben net een verjaardag gehad van de kinderen bij vrienden. Pfff ben blij dat ik weer thuis ben, t was me ff te druk
Het voelt idd als terug bij af nu Sophia. Zal deels ook wel bij mij liggen. Heb ook een erg kort lontje nu maar een beetje begrip soms was wel fijn. Blij als t morgen is. T normale ritme weer. We hebben nu ook best wat dagen samen vrij gehad (ziek geweest). Morgen weer gewoon werken! Soms ook erg fijn.
Succes met je tentamens bloemm! En idd een aardig harem die ml zo opbouwt Pimkey sterkte daar. Zieke mannen zijn lastiger dan zieke kinderen. En veel plezier met sint vieren, haha idd mooi op tijd. Dank je sophia...ik raak nu wel aan het idee gewend straks lekker met drie dametjes tutten. Sterkte sanntje. Mannen zien helaas niet de dingen die wij zien. Het zal ook vast wat schelen wanneer je je normale ritme weer hebt. Hier nu onwijs last van mn bekken. Toch iets teveel heen en weer de trappen op en af gelopen.
Bedankt voor t aanpassen happygirl! Oef Sophia je bent ook al weer 33 weken! Schiet al mooi op hoor!! Maar dan worden uitstapjes en feestjes wel zwaarder. Sanntje echt heel rot meis, maar inderdaad ritme kan goed helpen, wij moeten ook niet te lang 'op elkaars lip zitten' haha. Met name m'n vriend is nogal een einzelgänger, en daar word ik dan kriegel van natuurlijk. Hoop dat je van de week vooruitgang gaat zien! Bloeem zet hem op met leren!! Lastig is dat he? Ik moet binnenkort ook weer aan de bak om al m'n bestaande diploma's geldig te houden! Nou niet echt iets waar ik naar uit kijk... Poeh nou hier de hele club ziek! Beide kleintjes flink aan t spugen geweest. Manlief had erge pijn in z'n schouder en heeft nu diclofenac van d'r huisartsenpost. Hij kon amper staan, zitten of liggen. M'n familie is dus maar op tijd weg gegaan. Uit eten werd dus niks, gewoon Sinterklaas gevierd en klaar. Jammer maar t is niet anders...
Pimkey, balen van je ziekenboeg! En wie houdt de boel draaiende: wij dames he Sanntje, ik kan me je frustratie heel goed voorstellen hoor. We hebben hier inmiddels ook de regel van geen apparatuur aan tafel. Ml en ik werken beide 4 dagen, en ik ben vaak te laat thuis om samen te eten, dus dan is het zo fijn dat je echt even aandacht aan elkaar kunt besteden (hoewel ik me soms ook echt moet beheersen om niet zelf even gauw m'n mail te checken op m'n iPad ). Blue, een derde dame, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! Was je man teleurgesteld of viel het mee? Is ie al een beetje gewend aan het idee? Welkom nieuwe dames, en succes! Dinsdag ga ik voor de hysteroscopie (het deluxe pakket met ruggenprik ). Ik ben nog niet erg nerveus, ik hoop dat het meevalt wat ze vinden. Of eigenlijk hoop ik nog veel harder dat ik s ochtends een posi zw test heb! Maar ik ben dinsdag pas 7 dpo, dus maar iets van 20% kans dat je dan al posi test als je inderdaad zwanger bent. Ach, we zien het wel. Oja voor de lijst: ben inmiddels 33
Haha jij wij knappen het weer op haha. Ik ben inderdaad ook al weer 31.... Is Lizz van ons lijstje verdwenen??
Eerder geen bekken problemen gehad. Ml was niet teleur gesteld maar had wel de hoop op een knul. Gezondheid is belangrijker en met een dochter weet hij ongeveer wel wat hem weer te wachten staat. Hij is er wel al aan gewend nu.
Tnx voor jullie reacties. Doet me goed. Bijna een eind aan dit lang weekend hihi. Maar eerst nog idd als mama en vrouw zijnde de ziekenboeg de nacht door slepen! Oudste hoest toch lelijk!! Blaffend hoestje, steeds vaker piepend. Vriend zelfde maar komt mede door astma. Jongste hoest en spuugt wat en heeft zojuist 2 spenen kapot gebeten dus nu lig ik hier toch naar een orkest te luisteren! 6.15 wekker. Wat gaat die rot klinken Spekky spannend dinsdag! Maar ook wat onzeker zo... 7 dpo is vroeg ja. Lastig... Wie weet! Blue vervelend van je bekken hopelijk eenmalig last!
@ nieuwe dames: Welkom! @ Sanntje: sterkte meis. Niet fijn deze situatie. Dikke knuffel @ Blue: gefeliciteerd. Wat gaaf 3 meiden. @ Pimkey: beterschap voor de hele club daar. Hier lekker druk weekend gehad. Gisterenavond nog naar het theater geweest. Hele bekende carnavalsgroep van hier heeft 1x per 2 jaar een kerstshow. Briljant altijd. Nu hadden ze een soort parodie op de Sound of Music: de saus of music. Erg gelachen. Nog 3 daagjes werken en dan lekker 2 weken vrij. Kan niet wachten. Lijf vraag nu toch wel om wat meer rust merk ik, maar ik ben niet zo van het stilzitten....hahaha.
Ik ben een beetje klaar met die vieze regen eigenlijk. Ook hier ziekenboeg. Mijn jongste is flink verkouden en koortsig, mijn oudste ook verkouden. En ik ben vooral heel moe de laatste dagen. Zo dat was even weer het geklaag van vandaag, haha.