Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Spekky: fijn dat alles goed is gegaan en je dit nu af kunt sluiten. En nu maar snel zwanger worden!

Nelta: he jammer!!!!! Balen joh.

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spekky fijn dat t achter de rug is. Nu op naar een mooi 2015!!

Nelta wat balen zeg :(

Iemand vroeg of ze tekeer ging vanwege dr speentje (geheugen laat me even zitten). Daar twijfel in over. Ze ging de eerste keer goed slapen zonder speen. Totaal niet gehuild. Ze werd later wakker, hysterisch huilend. Dit doet ze met speentje ook de laatste week. Even beneden rond laten hobbelen omdat t nog vrij 'vroeg' was. Daarna ging ze dus met erg veel moeite slapen. Maar ze was dan ook al uren over dr toeren. Wilde niet drinken, knuffelen, en was niet te troosten. Raakte oververmoeid ook inmiddels. Of ze op dat moment met speen wel zou zijn gaan slapen....? Nu vanavond met speen op bed gelegd maar wilde hem niet (nieuwe gekocht, difrax ipv bibi) en is lekker gaan slapen.
    We zullen het zien de komende dagen.

Vandaag met m'n oudste naar het cb geweest.... nu ben ik benieuwd.... diegenen met kids van rond de 3:
    Hoe groot en hoe zwaar zijn ze? En wat was eventueel commentaar erbij? Niet dat ik vandaag iets hen aangetrokken van het commentaar want m'n meisje is super gezond. Maar ben eens benieuwd :)
    De arts bij ons is super fijn maar de verpleegkundige heeft toch altijd wat....

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn dochter word in februari 3 ze weegt nu 13 kilo. Oudste is bijna 6 en weegt 18 kilo

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Hier een flinke kerel van 1m en 18kilo :)

5. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Hier was onze dochter laatst te licht bevonden; heb alleen ene oor in andere oor uit geluisterd, dus eigenlijk geen idee wat ze nu weegt. Lengte vond ik wel interessant. Ze zou 92 CM zijn, maar ze heeft toch echt maat 104... dacht altijd dat die maten gelijk opgingen met lengte.

gisteren heb ik een eerste vroege echo gehad bij 6weken en 5 dagen, omdat de vk nu voor het eerst een eigen echo heet staan. Frummel lag lekker op schema. Over drie weken termijnecho. Verder ontzettend misselijk en continu overgeven en kokken. Moet nog 3 dagen werken en dan 2 weken vrij!

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Spekky, fijn dat julie nu echt verder kunnen!

nelta, nu echt doorgebroken of was het alleen wat licht verlies? Voor de zekerheid duim ik nog even door.

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier een mini van 3. Is nu 92 cm en 12,2kg. Moet nu met hem ook naar de kinderarts. Wij zijn allebei ook niet groot, dus waarschijnlijk niks ergs, maar gewoon een klein ventje. Heeft nu wel net een groeispurtje gehad, dus zit weer op de -2,5 lijn ipv de -3 lijn.
    Zuslief gaat hem over niet al te lange tijd gewoon voorbij.

@ Spekky: fijn dat alles nu achter de rug is.

@ Nelta: :(

8. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Super gevarieerd al bij die 3 jarigen.
    M'n oudste zit met dr lengte iets onder gemiddeld (95cm). En dr gewicht zit boven gemiddeld namelijk 16kg.
    Groeit al van geboorte af aan mooi dr eigen lijntje. Ik vind dit eigenlijk best netjes. Ze is absoluut niet dik. Snapte echt even hun probleem niet. Alsof je er wat af kunt halen of aan kunt plakken. ;)
    Inderdaad ene oor in en andere oor uit. Als mijn kind happy is ben ik dat ook.
    Hoewel vanmorgen..... mevrouw had heeeeeellll de kast leeg gehaald. Alle beddengoed onderbroeken kleren noem maar op. Grrrrr tijd voor een slot op de kast.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier nu ook een 3 jarige ;)
    Noortje is vandaag jarig en ze is ook echt jarig. Zo schattig.
    We vieren het wel pas zaterdag, maar van ons heeft ze het cadeau al gehad en vanmorgen gebakjes uitgezocht bij de bakker.

Ik ben nog niet mn dr naar het cb geweest, maar volgens mij is ongeveer 15kg en een kleine meter denk ik.

Mijn NOD wordt trouwens 14-1. Hopen dat het deze ronde wel raak mag zijn. Dan kan Noor ook nog een paar maandjes "moederen" ;)

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Gefeliciteerd met Noor!!!!
    Dus de ongi heeft door gezet... :( hopelijk snel raak ha dat ze nog even mee kan moederen. Das wel super leuk! Zeker omdat ze toch de leeftijd hebben dat ze mee kunnen moederen.
    Fijne dag vandaag met je jarige meid!!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ze is echt zo zorgzaam. Ook voor ons en voor Stijn. Zo lief om te zien.

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Tatie: gefeliciteerd met de mooie echo!

@ Nelta: gefeliciteerd met Noor. Schattig dat ze zich ook echt zo jarig voelt. Fijne dag en ook veel plezier zaterdag a.s.

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ja tatie fijn van de echo!! Altijd fijn en geruststellend.

Nelta heerlijk hè die zorgzame snoetjes. M'n oudste heeft gister de vk geholpen met de controle. Net moest ik gaan liggen zodat ze naar de baby kon 'luisteren'. Ze pakte dr dokterssetje en ging zachtjes m'n hele buik voelen.
    Ook naar dr zusje toe is ze heel zorgzaam. Soms kunnen ze ook heel slecht samen hoor. Maar die mooie lieve momenten samen zijn zo mooi om te zien. Ze vragen ook altijd naar elkaar. Als de ene bijv eerder wakker is willen ze weten waar de ander is. Lief hoor

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd met Noor!

Tatie; fijn goede echo en op schema!

Dat zorgzame vind ik ook geweldig. M'n zoon zei pas al dat we met 5 moeten zijn thuis ;). M'n dochter is nu enige thuis sinds 1 maand en dat vind ik best stil dus van mij mag het snel raak zijn. Ze heeft een poppenwagen gehad voor Sinterklaas. Ziet het al helemaal voor me. samen boodschappen doen en allebei een kinderwagen ;)
    M'n zoon wil de poepluiers voor mij doen, zo schattig!
    Nu nog wachten Tot het zover is!

15. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Ik kom alleen zwaaien. Sinds vandaag 2x emesafene zetpillen en alsnog beroerd en moe maar nog niet overgeven *klopt af*

Kom daarom hier moeilijk mee. Hopelijk wordt het niet als bij mijn zoontje :/

16. Annie1

Annie1 Lid

20 nov 2012
    35
    0
    0
    @nelta; balen zeg!

Hier ook eentje van 3, hij is 100cm en 17 kg, krijg elke keer als ik kom te horen dat ie te zwaar is:x

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Annie: ene oor in en andere weer uit! Ook hier hoor ik vaak dat hij iets te zwaar is.

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Mo wat vervelend bahbah. Hopelijk ben je dit gedeelte snel door... Beterschap.

Annie zelfde dus als hier. Altijd is ze te zwaar. Kan me er niet druk meer om maken. Ze eet gezond en beweegt ruim voldoende tja meer kan ik er niet van maken. Was er na gister echt eens benieuwd naar hoe dit bij de rest is. Maar hoor dus dat ze op andere buros er ook opmerkingen over maken.
    Al die standaard grafiekjes waar ze aan moeten voldoen.
    De dame maakte met blokjes een soort vrachtauto. Of ze die na kon maken. Nee zegt m'n dochter. Want dat is geen vrachtauto, dat zijn blokjes :D geniaal geantwoord! Had ze niet van terug. Meteen hierna vraagt ze: praat ze goed? Neem aan dat ze dat kort daarvoor wel gehoord had... :D

19. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He Mo, hou vol! Hoop dat je misselijkheid snel weg is.

Gefeliciteerd met je dochter Nelta!

En Tatie, wat heerlijk dat de eerste echo goed was, super joh :)

Ik ben echt heul moe, dus straks lekker vroeg de jongens in bed kieperen en ikzelf ook. Had vandaag kerstlunch van m'n werk, heel gezellig maar blijkbaar ook wel intensief :D En tis vast nog een restje bijkomen van gisteren. Morgen nog 1 dagje thuiswerken en dan VAKANTIE!!

20. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sanntje, prachtige uitspraak van je dochter, haha!

Deel Deze Pagina