Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    He Fleurop balen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt rondom je cyclus. Hoop dat je toch kan genieten van je wijntje vanavond!

Verder voor iedereen fijne feestdagen!
    Onze ziekenboeg hier is aardig aan de beterende hand. Maar net nu met kerst wordt ik ziek. Gister bij mijn ouders kerst avond op de bank gelegen en geen hap door mijn keel gekregen.
    Vandaag poging gourmetten bij de schoonfamilie. Hoop dat t gauw weg trekt.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    he toch fleurop wat sh*t als ik het zo maar even mag zeggen! :(

springday Ik kon eerst altijd gewoon foto's uploaden maar nu komt er geen galerij te staan wel documenten en als ik dan eindelijk een foto gevonden heb dan opent hij die alleen dus uploaden lukt niet.. heel apart. krijg bijna nieuwe tel misschien dat t dan wel weer lukt.

flixbilly wat bijzonder om weer te vertellen! super en je manneke merkt t zelfs al ;)
    Veel succes vanmiddag hopelijk zakt de misselijkheid wat�!!

sanntje beterschap hopelijk kun je toch gezellig mee gourmetten vandaag!

allemaal fijne kerst!

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    het lukt wel kijk. Dit was gister avond met na 6en. heb hele dag gewerkt en amper gedronken.

morgen test ik nog een x vandaag niet

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hier nog een bewerkte

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    en deze foto's heb ik net genomen van de test van gisteren. hier is t streepje dus nog duidelijker, opgedroogd.

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Heel erg tuur maar zie wel wat. Hopen dat hij oploopt!!!

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik zie ook wat hoor. Hopelijk loopt ie mooi op! Spannend zo hoor.

8. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Wat jammer fleurop!! 2015 wordt jouw jaar!

Wonderbaby: ik zie alleen wat op de laatste foto. Wel heeeel erg tuur. Spannend!!!

Ik ben vandaag 20 weken!! Woehoee op de helft!! Gaat echt snel na de 12 weken. Maamdag de 20w echo en dan aan de slag met de kamers etc.

Hele fijne dagen allemaal!!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Fleurop, balen.

Sanntje, beterschap

Zazou, alweer op de helft. Gaat snel zeg.

Wonderbaby, ik zie niks, maar het is idd nog wel super vroeg.
    Noor dr lipje geneest wel aardig. Het voelt nog wel dik en je ziet het ook nog steeds wel.

Hier zo met zn viertjes gourmetten. Gisteren bij mijn ouders gegeten en kids weer cadeaus gehad. Die weten echt niet meer waar ze mee moeten spelen.... (sint, verjaardag, kerst) Ik heb maar wat boven gezet. Vanmorgen uit de kerk naar mn schoonouders geweest en nu dus lekker rustig verder.

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Gaaaaaappp. Gezellig avondje gehad maar eenmaal thuis wil de oudste niet slapen. Dus lekker in ons bed. Ligt steeds te dromen met dr gekke geluidjes. Toen werd de jongste wakker maar die valt niet alleen in slaap op t moment en mijn bed is bezet dus even samen in zus haar bed gelegen. Nu krijg ik ze niet terug in haar ledikant. Grijpt zich letterlijk vast in t grote bed... als dat maar goed gaat! 1,5 is nog wel jong... Dus wie ervaring? Misschien slaapt ze juist wel beter in t grote bed. Ben eens benieuwd. Nu hopen dat ik m'n slaap nog kan pakken. Ben vanaf 1.30 aan t sjouwen met de kleinste. Tot ze dus in t grote bed lag.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Noor was 1jr10mnd toen ze over ging. Ze klom uit het ledikant, dus we moesten wel.
    Ze kwam er in het begin we vaak uit, maar is er verder niet uitgevallen of zo. Het ging best goed.

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Onze zoon was 1jr 3 maanden en dochter ongeveer 1,5 toen ze overgingen naar een peuterbed met uitvalplankje. Dus ze liggen nog wel redelijk vast. Ze kwamen er nooit zelf uit en ging meteen prima. Vond het zelf gewoon handig dat ze eruit konden als ik dat zei. Met ledikant blijf je toch veel meer in en uit tillen.

Hier kerstavond achter de rug met nacht van weinig slaap (bij schoonmoeder blijven logeren met z'n allen) gister verjaardag van m'n vader, dus kinderen hebben heerlijk uitgeslapen tot half 8 en 8 uur ;) altijd 6:30/7:00 bij ons dus wel ff lekker! Vandaag dagje niks lekker thuis en vanavond gourmetten met z'n vieren.
    Hoop dat het snel dinsdag is en ik kan testen. Zit nu op 5 DPO en vorige keer werd ik 7 DPO ineens ingesteld dus hoop dat het nu langer duurt of natuurlijk een posi test ;)

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Even kort: na flinke krampen in de nacht nu omgesteld geworden. Dus we kunnen weer door!

14. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Wonderbaby, heb je vandaag nog getest?

@ Nelta, hier ook, verjaardag Sint en kerst cadeaus. Ik heb het oude speelgoed nu gewoon vervangen voor het nieuwe speelgoed dus valt t allemaal wel mee.

Vandaag weer laatste dag kerst. Ik vind het altijd gezellig maar ook wel weer blij als het erop zit. Vandaag komt m'n schoonfamilie naar ons toe dus bezig nu met de voorbereidingen.

@ Zazou, spannend maandag de echo. Ik heb m woensdag.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    springday ja heb ik en weer een streepje. heb m net gedaan en hij is sneller duidelijk dan eergisteren. urine was niet erg geconcentreerd. maak zo een foto! ik heb ook een digitale gehaald die wil ik denk ik morgen doen.. even afwachten. had vanochtend een action test gedaan en daar ook een streepje op. kon de 2v5 niet vinden maar toevallig kwam ik m net tegen haha

fleurop wat balen zeg! maar je weet nu wel waar je aan toe bent.. wel echt balen na je positieve testen..

zazou jeetje al op de helft wat gaat t snel zeg!

happygirl hopelijk een positieve test! 8 dagen LF is wel kort zeg!

mn tel typt raar!

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hierbij de foto's. zal nog een foto uploaden als ie opgedroogd is. dit is echt geen tuurstreep meer ik zie m super duidelijk. ik twijfel nu om straks toch de digitale te doen haha

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nog 1

18. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Jaaa wonderbaby die loopt al mooi op!!! Een voorzichtige gefeliciteerd!!!

Fleurop: succes komende maand!

Spring: ja vind t ook spannend. Merk dat ik bij deze zwangerwchap telkens t idee heb van: zal het wel allemaal goed zijn? Gewoon omdat je al 2 gezonde kids hebt en t helemaal niet zo van zelfsprekend is dat alles oke is. Nouja we gaan het zien maandag. Jij ook succes voor woensdag!

Hier toch de plannen omgegooid. Zouden thuis bkijven vandaag maar gaan straks tocg naar mn zus. Hopelijk gaan de kids nu ff slapen dan zijn ze straks ook nog gezellig

Fijne dag!

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wonderbaby: ik zie hem op de 10 idd wel die andere vond ik lastig. Maar nu zeker streepje, gefeliciteerd!

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wonderbaby zie m nu goed ja. Voorzichtig gefeliciteerd ;) mooi kerst cadeau!

Fleurop balen :( idd zeker na die posi testen. Hopelijk snel en blijvend posi test!

Deel Deze Pagina