@ Wonderbaby, spannend hoor! Ik zou de digi bewaren voor morgen ochtend als je urine zeker geconcentreerd is. @ Zazou, ik vind het ook spannend maar vooral omdat ik steeds het bloedverlies had. Nu al 2 weken niet meer dus dat geeft wel vertrouwen!
Wonderbaby op die laatste test zie ik m wel op die andere zag ik het nauwelijks dus gaat de goede kant op. Fleurop....vervelend dat je nu toch ongesteld bent geworden. morgen hebben wij nog een derde kerstdag omdat de schoonfamilie niet dezelfde dagen konden. Dus nu wel zo handig dat het weekend eraan vast zit en we dus een extra dag eraan kunnen plakken.
Heb me hier aangemeld en daarna even niks laten horen😶 Sorry daarvoor! Ben niet zo heel vaak op ZP dus vind het soms lastig bij te houden! Maargoed. Weinig nieuws ook hier hoor. Alles gaat prima en 6 januari de 20 weken echo dus even geduld !
LaatSte lijst staat op pagina 453 ik kan het ook alleen als ik op m'n computer zit. Op mobiel gaat het niet bij jullie ook sneeuw? Hier sneeuwt het wel maar er blijft niks liggen.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Miek22 - 27 jaar - 2 zoons - NOD 23-12 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 04 -01 Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 08-01 Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD 08-01 Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 11-01 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Yummi - 26 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 25-01 Sjotefle - 25 jaar - 2 dochters - NOD.. mama333 -33 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD.. Ieniemienis - 31 jaar - 2 dochters, begint 2015 Winnietje - 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter, begint 2015 ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 01-02-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Boris10 .. jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 27-07-2015♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 06-08-2015♥♥ Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥ ♥ Afspraken ♥ ZaZou - 29 dec - 20weken echo Flixbilly - 30 dec - eerste echo mo leannan - 30 dec - VK + echo Sophia - 31 dec - VK + liggingsecho en partus praatje Boris10 - 6 jan - 20-weken echo N80 - 16 jan - VK + echo Pimkey - 28 jan - 20 weken echo
uitgerekend op 8 september fleurop.. thnx voor de update! bedankt allemaal had t echt niet verwacht meteen al zeg.. voor mn gevoel zo lang op moeten wachten.. 3 kwart jaar wil ik al heel graag maar nu de eerste echte ronde is t gelijk raak.. bijzonder hopelijk blijft het goed gaan. heb namelijk eerst een mk gehad, toen onze eerste zoon. weer mk en daarna 2e zoon
ik heb al een halve week zeker menstruatie krampjes happygirl.. maar dan net wat anders.. ook steekjes en echt dat ik mn eierstokken voel zeg maar net als bij de eisprong ben benieuwd hopelijk ben je zwanger!! thnx fleurop! hopelijk is de 3e ronde voor een 3e kindje raak! klinkt iig al goed he!
Gefeliciteerd!! En spannend hoor. Hopelijk gaat het nu wel in een keer goed. (ik krijg ook kriebels van al die zwangeren hier )
Wonderbaby gefeliciteerd! Wat fijn zeg, en zo snel! (Ook al heb je wel eerst driekwart jaar moeten wachten) was je bij je vorige zwangerschappen ook steeds zo snel? We duimen voor een mooie plakker! Ik kom vandaag helemaal nergens toe, zo moe en misselijk. Man werkt in het weekend en na de kerst moesten we toch echt weer wat normaal voedsel, dus net mezelf en twee kids naar de winkel gesleept. Nu helemaal bekaf en te misselijk om eten te verzorgen. We zitten dan ook gezellig met zijn drietjes even aan een pak tucjes hopelijk lukt het ons straks alledrie om ook nog was gezonds te eten Grote nieuws hier afgelopen dagen wel gedeeld, anders had men het wel geraden; zo misselijk! Werd heel mooi en enthousiast op gereageerd. Mijn vader schoot zelfs vol, zo lief! Schoonouders (eerste kerstdag) en ouders (tweede kerstdag) kregen een kerstpakket voor alle goede zorg, met wijn, nootjes, chocola en kaas en als laatsten pakten ze een speentje uit. Iedereen was super blij en enthousiast en verrast. Schoonmoeder had week ervoor zich afgevraagd of ik misschien boulimia had, omdat ik na het eten moest overgeven, maar had geen moment aan zwangerschap gedacht
wat fijn tatie dat het nu bekend is! en wat lief dat je schoonvader vol schoot! ik heb net voor de zekerheid alvast okugest van vsm gekocht dat is tegen misselijkheid.. nee was andere keren niet zo snel zwanger dus vandaar ook dat ik (en zeker ook man) het nu niet zo snel verwacht hadden nelta snap ik hopelijk is t deze ronde raak!!
Wonderbaby; Van Harte Gefeliciteerd!! Onwijs gaaf en zo snel, ik duim dat alles goed gaat!! Hier hebben we allemaal buikgriep gehad, wat een drama zeg, eerste kerstdag hondsberoerd, gisteren gelukkig wel naar m'n ouders geweest maar nog nooit zo'n caloriearme kerst gehad haha Overigens nog steeds niet ongesteld, snap er niks van, vanochtend weer getest maar negatief.... heel irritant.. wacht maar weer af
vervelend zeg buikgriep in t gezin! en wat gek van je cyclus ben je net begonnen? eerste ronde? wie had het hier over okugest van vsm tegen misselijkheid? heb t iig aangeschaft straks was 2e gratis. ben bij de jongens beide keren goed ziek geweest dus ben er vast op voorbereid.
Gefeliciteerd wonderbaby! Hier is de sneeuw blijven liggen en heeft manlief in de ochtend met de meiden een sneeuwpop gemaakt en met ze op de slee geweest. In de middag vond ik het op de weg wel eng hoor. Ben niet zo'n held met dit weer. Maar goed en wel op bestemming en weer thuis gekomen. En een heerlijke derde kerstdag gehad.