Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Wonderbaby, gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat het nu meteen goed.

@ Happygirl, jep ik.. Gewoon menstruatie klachten en zelfs een hoop bloed op NOD. Duidelijk een menstruatie toch? Maar blijkbaar was ik toch zwanger ;)

@ Hier, ook sneeuw en gister een sneeuwpopje met de oudste gemaakt. En ik had nog een hoop op te ruimen en te poetsen na tweede kerstdag ;) Ben de hele week vrij geweest maar morgen ochtend weer werken.... Heb er zooo geen zin in! Vooral niet om door die sneeuw te moeten rijden maar gelukkig daarna weer vrij tot vrijdag :)

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik zie een streep jullie? Ik durf het nog niet te geloven. Vorige keer na 6 dagen ongesteld en zit nu op 7 DPO dus denk probeer het gewoon voor m'n eigen idee. Als ie wit is prima. Krijg ik dit.

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ja ik zie m ook Happygirl!! Spannend

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    jahoor happygirl ik zie m ook!!! :D

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    maar jij bent wel verder dan 7 dpo.. denk eerder 9 of 10

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik zie hem ook!! Maar je bent denk ik wel verder dan 7dpo.... had je ovulatietesten gedaan?

Maar een voorzichtig gefeliciteerd meid!!!

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja ik heb ovulatie testen gebruikt en had vorige week zondag m'n eisprong.

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oeh nou dan is ie wel ontzettend duidelijk voor 7dpo.. hele vroege innesteling dan.. is een action test ofniet?

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Happygirl :D:D spannend. Ik zie m ook.
    Wat leuk dit zo nog net op de valreep van 2014!

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja is een action test.
    Mijn LF was vorige keer 6 dagen dus sowieso al niet lang. Heb nu de Etos zwanger worden geslikt. Ben al voorzichtig blij ;) hopelijk gaat dit goed!

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Etos zwanger worden zorgde bij mij voor een 2 dagen langere LF ... 7 dagen is normaal te kort, dus volgens mij hebben de pillen voor jou goed uitgepakt ;)

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Happygirl, wat spannend!! Streep is een streep, dus een voorzichtige gefeliciteerd!!

13. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Aah ja ik zie m ook! Heel duidelijk zelfs!! Met een knaller het jaar uit! :D gefeliciteerd!! Lijstje wordt lekker lang zo! Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan.

Hier geen sneeuw, alleen natte gister. Was gister heerlijk met vriendinnen op pad (lees eten en kletsen;)). 1 van mn vriendinnen heeft net een kleintje van 4 maand die ze mee had genomen... nou daar is ze ook van genezen:p hahaha. Hij was wel heel lief hoor, maarja als moeder ben je er dan toch druk mee en kan je niet lekker rustig zitten en doen. Tja.. daar ben ik allang achter;)

Vandaag lekker rustig aan. Morgen de 20w. Echo en verder lekker genieten van de vakantie! (Lees: kinderkamer ideeen opdoen, alle spullen uitzoeken kn huis, we willen nog naar de efteling als het weer een beetje mee zit) tijd te kort dus!

14. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw happygirl die is wel heel duidelijk voor 7 dpo.
    Voorzichtig gefeliciteerd.

Weinig energie vandaag terwijl ik toch een hoop wil doen. Het is zo rommelig in huis ik wil eigenlijk alles tegelijk aanpakken :(
    Lastig. .......nou ja ik kijk wel hoever ik kom

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Pffff Blue ik sluit me bij jou aan. Na al die dagen lijkt er wel een bom te zijn ontploft. T hele huishouden is nog altijd in dr ban van de griep. Ik kom werkelijk nergens aan toe. Op een of andere manier lijkt t wel of overal iets staat terwijl dit nooit was maar zelf hebben we het er niet neer gezet. Kaboutertjes?? Haha
    Ik kan echt niet tegen die zooi. Maar denk dat ik me er maar bij neer moet leggen. Het gevolg van feestdagen, vakantie en griep.
    Dinsdag komt m'n moeder een dagje mee ruimen boven en op de zolder. Plek en ruimte creƫren (en dus rust in m'n lijf).
    Dan is die klus alvast geklaard voor mijn verlof!
    Nog maar 5 weken... voel me daardoor ook wel opgejaagd.

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Zazou, nee dat is idd geen relaxt etentje als je je kindje meeneemt haha maar daar is ze dan nu wel achter gekomen. Ik vind het altijd heerlijk even 'alleen' uiteten zonder kids. Nu waardeer je dat heel erg terwijl een aantal jaar geleden het gewoon normaal was haha.

@ Blue, pff ja ik ben ook echt helemaal afgemat na die feestdagen. Ik hang al de hele dag op de bank met de oudste films te kijken, voel me ook ineens zooo moe. Gelukkig heb ik t huishouden gisteren gedaan dus vandaag een echte zondag :)

17. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    pfff, voel me hier ook zo ziek en moe en misselijk! Bij ons thuis is het ook een puinhoop/slagveld. Manlief heeft vanmorgen een poging gedaan om orde te herstellen, maar hij moest vanmiddag en vanavond werken. Ik heb kinderen en spullen gepakt en ben bij mijn ouders gaan zitten. Nu moet ik een eindopdracht schrijven voor aanstaande dinsdag voor mijn opleiding en het lukt voor geen meter. Gelukkig worden de kinderen lekker entertaint, dus daar ligt het in ieder geval niet aan...

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gefeliciteerd, ik zie ook wat.

(het lijstje niet-zwangeren wordt wel erg klein zo ;))

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Nelta: januari wordt gewoon onze maand!!

Wel gek idee dat sommige zwangeren al zover zijn en je zelf nog niet zover bent. Maar heb vertrouwen in aankomend jaar...

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja ik hoop het ook echt. Je weet dat het langer kan duren, maar na twee keer gelijk (goed) zwanger, is een half jaar al lang.
    Soms heb ik nog wel eens moeite met zwangeren die ook mei/juni zijn uitgerekend. Niet dat ik het hun niet gun, maar ik hoorde daar ook bij :(.
    Verder heb ik het wel een plekje kunnen geven. Ik wil vaak zelf de controle houden, maar ik moet ook leren om dingen los te laten en uit handen te geven. Dat is wel iets wat ik door de miskraam heb geleerd en daar ben ik dan wel weer dankbaar voor. (hoe raar dat misschien ook klinkt)

Deel Deze Pagina