Nelta: mooi dat je er zo op terug kijkt. Ik denk dat het verlies altijd moeilijk blijft. Misschien ook met ovu testen gaan werken?
Aaah nee happygirl. Hoop dat alles.goed is!! Keek net nog ff naar je test en als ik inzoom lijkt hij niet echt roze en zelfs niet helemaal recht. Maar kan het mis hebben hoor. heb ook geen ervaring met deze testen.
@happygirl spannend zeg nog even geduld.... Hier gaat alles verder goed vorige week weer een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje, konden het zelfs horen Nu alleen gisteren wat bruinverlies met afvegen, iemand dit ook gehad?? Vrijdag weer termijn echo bij de vk.. nog geen excuses van haar gehad sinds dat ze zei dat ik 100% zeker een miskraam zou hebben gehad :x
@happygirl... Afwachten. Moeilijk die onzekere tijd. Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar in combinatie misselijkheid en twee kinderen lukt het niet altijd. Net een prachtige echo gehad en het hartje even gehoord nu is het gewoon echt echt.. Geweldig. Kinderen waren bij de echo en vonden het ook erg mooi. Jongste zei kijk mama troetelbeertje buik. 😍 oudste vind het ook helemaal geweldig om weer grote broer te worden. Uitgerekende datum kwam precies uit. 15-08-15
Dat zijn de minder leuke kanten. Zelf bij vorige zwangerschappen geen ervaring met bruinverlies. Wat erg van je vk maar probeer toch te genieten van de zwangerschap en de echo's.
Flixbilly wat fijn van je goede echo. En mooi hoe de kids erop reageren Hier geen ervaring met bruin verlies wel bloed gehad maar dat kwam door het persen bij obstipatie. Er was toen een vaatje gesprongen. Happygirl het is nog even spannend voor je dus. Ik duim voor je!
Tja, ik ben bang dat het dan allemaal zo niet spontaan meer wordt dan. Verder ben ik bang dat ik er dan te gespannen mee om ga en ik wil het juist meer uit handen (leren) geven.
Flixbilly, wat fijn zeg. Het lijkt me ook zo leuk om het de kids te vertellen. Toen Noor kwam, was Stijn nog best klein, dus die besefte het niet. Nu zouden ze het beiden wel doorhebben en dat lijkt me ook wel erg leuk voor ze. Al denk ik wel dat het in hun beleving erg lang duurt . Annie, vervelend zeg. Hopelijk stopt het snel
Mooie datum Flixbilly . Hier gaan de kids het ook veel bewuster meemaken en dat lijkt me geweldig om te kunnen delen!
Happygirl jeetje... Spannend zo! Annie hier wel ervaring met bloed/ bruin verlies bedenk ik me net... bij de eerste bloeding gehad maar dit kwam door m'n placenta die voor de uitgang lag. Bij de 2e en deze zwangerschap allebei 1x bruin verlies gehad. Was ook echt maar weinig gelukkig. Haarvaatje aldus verloskundige... Hier even een JEEEJJJ momentje. Na een flinke flinke uitbrander van papa naar de oudste gister omdat ze weer hysterisch door t lint ging, gewoon omdat ze niet wil slapen volgens haar, en na 2 tabletjes kindival vandaag is ze zonder schreeuwen, gillen, slopen, huilen, uren hysterisch doen, zonder problemen naar bed gegaan. Nu nog even spannend of ze de kast niet heeft geplunderd. Maar gewoon rust!!!! Jeeejjj! Al is het maar eenmalig, dit doet me gewoon even goed. Heb meteen meer energie maar ben toch maar van m'n rust gaan genieten.
Heey dames! Heb niet alles bijgelezen, slechts 4 pagina's. Happygirl voorzichtig gefeliciteerd hoor!! Ik zie hem!!! Wonderbaby van harte gefeliciteerd!! Hoe waren bij jullie de feestdagen? Ik vind het altijd erg leuk maar intensief. Ben moe van alles en vandaag weer aan het werk. Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ben zelden zo druk geweest, huis is verkocht en het ziet er niet naar uit dat we op tijd wat anders hebben. Dus tijdelijk huren... Nu liggen die woningen ook niet voor het oprapen hier, dus zoek me wild haha. Van t weekend al een nieuwe auto gekocht, alle voorbereidingen zijn in volle gang voor de 3de. Vrijdag heb ik de suikertest (glucose tolerantie). De 21 weer VK en dan 28ste de 20 weken echo. Ik kom snel weer meer meeschrijven!! Liefs
hey meiden! even snel gelezen. @bruin verlies: ja ik heb er deze zwangerschap een x of 3 last van gehad. zolang het bruin is en je geen krampen hebt is het waarschijnlijk onschuldig. Ik vond het ook niet prettig. kende het niet van de vorige zwangerschappen dus schrok er ook best van. Kan idd gewoon een gesprongen vaatje zijn. dus geen zorgen!! Hier vanmorgen een prachtige 20w. echo gehad!! ons kleinste meisje deed keurig mee en de vk kon alles mooi zien! alles zag er goed uit dus we zijn helemaal blij en opgelucht! We konden zelfs de aorta zien en dat kwam niet zo vaak voor zei de vk. voorbeeldig kind Nu flink aan het nadenken over de inrichting van de kinderkamers en maar voorzichtig aan beginnen met klussen.
@ Happygirl, nog even spannend dus maar 7 dpo was ook wel erg vroeg. Misschien overmorgen weer eens testen? @ Bruinverlies, tja ontelbaar keer deze zwangerschap @ Zazou, gefeliciteerd met de goede echo!! @ Flixbilly en Annie, jullie ook gefeliciteerd met de goede echo's.
ZaZou gefeliciteerd met jullie echo!! Weer een mooie mijlpaal bereikt! Springday hoe gaat het nu bij jou? Voel je je al wat zekerder?
@fleurop: Nee, wacht even, morgen weer of misschien wacht ik nog wel langer, heb ook niet het idee ongesteld te worden, dus we wachten maar af. @zazou: wat fijn zo'n echo, toch altijd spannend die 20w echo.
Hoi dames! Echo was goed dus ben ik nu met mijn echte account Was heel erg spannend en ik durfde niet te kijken eerst. Hij kon van de buitenkant de beeb al zien en dooierzak en snel een hartslag en zei zit weer op en laat jouw broek zakken we gaan beter kijken maar de hartslag klopt! Wat een opluchting!!! De meting zet mij momenteel 2 dgn terug op 9 augustus maar moet over 2 weken terug komen voor alleen een echo om dan te meten. Ik had tranen in mijn ogen van opluchting gewoon en de vk ass en de vk kenden mijn nog en mijn history en waren erg lief en vonden het ook spannend. We hadden mijn schoonouders gezegd dat wij ergens anders een afspraak hadden dus toen wij daar weer waren en aan tafel zat vroegen ze hoe het afspraak ging en toen zei mijn man nou... we hadden ergens anders een afspraak, namelijk bij de verloskundige. Mijn schoonmoeder had haar mond vol oliebollen en wijde ogen haha. De kids vonden het leuk, vooral de oudste want ze snapt het weer en doet zo lief! Daarna mijn ouders verteld. Dochter mocht echo laten zien. Mijn moeder keek en dan naar mij en weer naar echo en dan naar mij en toen tranen in de ogen en knuffelde mij. MIjn vader keek naar de echo en toen zijlangs verdact naar mij mij van dit is toch niet? en ik bevestigde het en hij zei oh nee wat hebben jullie gedaan?! Ik word hier te oud voor (hij is ook blij) toen broertje en vrouw verteld en ook verrast en blij, jongste schoonzusje gebeld want die zie ik niet eventjes. Ook erg blij en verrast. Zo bij andere schoonzus op de koffie met genaaide kleertjes voor haar baby zoon met excuus En vrijdag de mogelijkheid de andere schoonzus te vertellen Dan moet ik mijn werk ook nog vertellen *lood in schoenen* Denk dat mijn werk vooral moeite gaat hebben met dat ik straks weer gaat kolven Kom straks teruglezen en daarop reageren. Ff lijst opzoeken en ook de zwanger forum
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Miek22 - 27 jaar - 2 zoons - NOD 23-12 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 04 -01 Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 08-01 Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD 08-01 Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 11-01 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Yummi - 26 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 25-01 Sjotefle - 25 jaar - 2 dochters - NOD.. mama333 -33 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD.. Ieniemienis - 31 jaar - 2 dochters, begint 2015 Winnietje - 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter, begint 2015 ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 01-02-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Boris10 .. jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 27-07-2015♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 06-08-2015♥♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥ ♥ Afspraken ♥ ZaZou - 29 dec - 20weken echo Flixbilly - 30 dec - eerste echo Sophia - 31 dec - VK + liggingsecho en partus praatje Boris10 - 6 jan - 20-weken echo Aowyn - 13 jan - extra echo N80 - 16 jan - VK + echo Pimkey - 28 jan - 20 weken echo Aowyn - 6 feb - VK