Aowyn: fijn dat je weer op je oude account mag schrijven (zo ken ik je ook weer ). Maar nog belangrijker; super dat alles goed was! En wat een fijne reacties!!! Nu lekker genieten
zazou wat fijn dat je 20 weken echo goed was!!! happygirl ben heel benieuwd naar je test misschien morgen! aowyn wie was je hiervoor dan? haha fijn dat je echo goed was en leuke reacties!! ik werk bij mijn vader en oom in de kapsalon en we zijn met 4 dames waarvan er 1 tm 20 aug met verlof is en ik eind juli als ik 34 weken aan houd daar zie ik wat tegenop. hier weer verder niemand het.. alleen de meelezers
Ik denk dat ik weet wie je bent volgens mij is je plaatje hetzelfde gebleven. Super mooie echo en leuke reacties, dan kan je echt genieten! Hier de cb digitaal gekocht. zou je die al 10 DPO kunnen doen of heeftie meer nodig. M'n moeder was hier net en bevestigde d me zwangerschap nu de testen nog. En het wordt een jongetje zegt ze, ben benieuwd!
happygirl ja kan idd vanaf 10 dpo al! hier 11 dpo gedaan maar dag eerder had ook makkelijk gekund! grappig van je moeder had ze andere keren ook gelijk?
Ja ze heeft alle 2 de keren nog gelijk gehad dus hoop nu ook Ja geslacht weet ze ook precies goed maar ze Gokt wel vaker hoor niet altijd goed maar bij mij wel. Voelt ze toch beter aan omdat ik haar dochter ben denk ik.
@ Happygirl: blijf voor je duimen, spannend zeg! CB digitiaal werkte bij mij prima 10 DPO @ Zazou: gefeliciteerd met de goeie echo! Ik ben eindelijk ongesteld geworden dus kunnen aan de slag haha
Meiden die voor derde gaan en nog niet zwanger zijn kunne zich ook aansluiten bij in november gaan voor 2de of 3de kindje! Is klein gezellig clubje. Liefs mdlm
Hoi dames ik val hier weer ff in hoor sorry ben zelf al 4 dagen niet lekker, beetje grieperig. En een indalende dochter pfff doet soms echt flink pijn. Morgen de liggingsecho maar ik geloof dat ze mooi klem zit met haar hoofd Morgen de jaarwisseling, vrienden komen bij ons en 1 januari hebben wij traditioneel kliekjesdag met onze beste vrienden. Altijd erg gezellig, alleen hebben we altijd heeeeeeeel veeeeeeeeel kliekjes hahahahaha
Aowyn en Zazou gefeliciteerd met jullie echo! Super. En Aowyn die reacties, schitterend hoor. Genieten! Iedereen veel plezier met oud en nieuw morgen een overmorgen. Wat zijn iedereen zijn plannen? Wij blijven (noodgedwongen) thuis. Vandaag controle thuis gehad van de verloskundige ivm die harde buiken die ik alsmaar had. Had mijn urine laten checken en was goed alleen wat eiwit in mijn urine en dat moest ik overleggen. Zodoende de harde buiken besproken en t feit dat ik ze weg moet zuchten... en dat is dus nog niet de bedoeling! Inwendig onderzoek gehad en gelukkig gebeurd er nog niets. Wel wat opening maar past ook bij een 3e zwangerschap. Nu 3 dagen complete rust.... De harde buiken moeten dan stoppen. Daarna rustig weer wat meer doen. Mooi balen dus! 29 weken is veel te vroeg dus ga dit advies goed opvolgen... Hoop dat de buiken stoppen.
Sophia succes morgen met de echo! Fijn dat de kleine al mooi klaar ligt! Beterschap met de griep. T heerst wel echt heel erg.
Sanntje! Jeetje dat is niet goed, dan maar een rustige jaarwisseling! Ja het heerst zeker, het begon met de oidste nig voor de vakantie en nu ben ik de laaste. Maar het is hardnekkig bah!
Klopt expres dezelfde avatar gepakt om de link voor anderen beter te maken hmm met jouw streep zou ik ja zeggen maar je zegt dat hij weer lichter is geworden dus twijfel ik en vind het dan wel zonde geld als het negatief uitkomt. Zou eerst nog k2v5 doen en dan als streep er is dan digi.
Is het een "gevoel" bij haar? Ik ben zelf een HSP en daarbij heldervoelend en hoge empathie. Mijn sterkste link is bij gevoelens en zwangeren. Ik heb het geslacht 9 vd 10 keer goed gevoeld en weet vaak als iemand al zwanger is voordat ze het zeggen of weten Een vriendin van mij is beter hierin omdat zij hiermee werkt. Ze heeft hetzelfde als ik alleen sterker (heeft met vertrouwen in jezelf te maken) en zei al in het voorjaar dat ik in Nov zwanger zou zijn en dat ik niet zo ziek zou zijn als bij mijn zoon. Beide van ons voelen een meisje en ik heb haar aanwezigheid al gevoeld voordat ik zwanger raakte. Ben erg benieuwd of dit ook klopt.
Fleurop nogmaals een knuffel! Hopelijk een knallend nieuw jaar straks! Sneeuw beetje gevallen maar niks geplakt blue21381 had ik gisteren ook last van, omdat ik hele tijd misselijk ben én de kids hebben vakantie kom ik niet goed aan mijn huishouding toe. Gisteren wel gelukt gelukkig wat te doen. maar kijk wel naar uit dat ze weer naar school/psz gaan zodat ik mijn momenten heb hiervoor haha tatie gelukt met de eindopdracht? nelta heel herkenbaar. Met mijn MA (2e mk) was ik 3 dec uitgeteld, samen met 2 andere vriendin/nicht en meer waren toen ook zwanger. De komst van mijn zoon heeft het allemaal verzacht maar december blijft wel even slikken nog. Knuffs! Ik ervaar de miskramen ook als een les om los te laten en geduld te hebben. Ook omdat mijn dochter een rugzak bleek te hebben dus die les konden we goed gebruiken. Ik vind niks toevallig in het leven Annie1 ik zou het wel ter sprake brengen hoor want het was niet niks, voor hetzelfde geldt had je vooraf geen echo en was je jouw kind kwijt Ik vind dat zij wel een excuses kan bieden! Want je zal haar waarschijnlijk vaker zien en met tegenzin. Gewoon melden bij haar of andere vk meid. Ik had ook een vervelend ervaring met een van de vk's met mijn eerste. Was blij toen ik in het zkh moest bevallen, zij had dienst. Maar toen met mijn MA had ik haar en ze was zo lief dat het weer goed was, zag haar anders. Bruinverlies heb ik 2x gehad in het begin bij mijn eerste. flixibilly ook een goede echo super!!! sanntje hopelijk houdt dit aan!! Hier moeten een van ons altijd nog even bij mijn dochter liggen, meestal ik. Wel slopend maar anders drama en zij heeft het wel nodig merken we. Bij mijn eerste had ik harde buiken die wel 15 min aanhiel aan 1 stuk. Bij mijn zoon ook vroeg harde (korte) buikjes dat ik ook steeds urine moest inleveren maar steeds niks. Mijn buik is dan gewoon gevoelig voor en moet dan ook rustiger aan doen. Zijn nu drukke dagen geweest dus hopelijk straks weer rustig! ZaZou wat een opluchting, heerlijk! Miek22 Klusze Sophia geeft niet, knuffs en succes morgen!! Morgen moeten we beide werken, daarna thuis gourmetten, misschien erna langs schoonouders eventjes en thuis zijn. Kids wakker maken voor een grote sterretje en vuurwerk kijken. Donderdag moet ik werken en zaterdag weer.
Mijn zoon vraagt steeds of de baby al komt en heeft steeds over mijn borsten haha en wrijft er over en geeft ze kusjes. Mijn dochter is echt té schattig en lief voor woorden dat ik emo wordt. Bij naar bed gaan kwam ze bij mij en zei dat ze het wel spannend vond maar ook wel leuk en ging mij beschermen. Mocht niet meer op mijn buik gesprongen worden en als zoon dat wou doen dan zou ze mij beschermen. Ze zei welterusten mumma en welterusten baby. Kwam later nog uit haar bed en naar de zolder was ik met de was bezig was en zei ik vergat de baby een knuffel en een kus te geven *smelt*
Kwam even snel kijken naar de cb van happygirl!? Maar nog geen nieuws? Mo, even wennen voor mij hoor aan je 'echte' naam super dat de echo goed was!! Lekker genieten nu, ondanks de misselijkheid. Opdracht gisteren maar ingeleverd, ging niet meer veel beter worden en dus maar hopen dat het zo even net voldoende is...