Springday, wat super fijn!!! Geweldig dat het nu allemaal goed gaat! En jullie willen niet weten wat het is, of toch wel?
Hoihoi, Springday, wat fijn!! Sanntje, rustig aan idd, beeb moet nog wel ff binnen blijven. Aowyn, welcome back ; mooie echo! Ik geloof ook niet in toeval en weet dat alles uiteindelijk zal meewerken ten goede en dat is (voor ons) een hele troost. Superlief trouwens van je dochter. Ik denk dat mijn dochter ook echt een klein moedertje wordt als de baby er is. Hopelijk is het snel raak, dan is ze nog een paar maandjes thuis, voordat ze naar school moet. Happygirl, heb je nog getest? Miek, spannend. Succes! @2014, ik kijk ondanks de miskraam wel heel positief terug op dit jaar en hoop dat 2015 net zo mooi mag worden. Hier vanmorgen oliebollen gebakken bij mijn ouders en nu lekker thuis. Vanavond komen schoonouders en twee schoonzusjes, dus wel gezellig en maar aan de bubbels (nu mag het nog )
Niet getest, zat om 8:00 uur al in de trein met 2 kinderen op weg naar opa en oma. Papa kwam na het werk met de auto. Hele reis 1:15 en drie treinen gezien. Maar ze vonden het erg leuk! Nu slapen we bij mijn schoonvader dus geen testen, probeer het zo lang mogelijk uit te stellen nu. Iedereen fijne avond en jaarwisseling. Op een vruchtbaar, gezond en liefdevol 2015!
Ik wens jullie een ongelofelijk mooi 2015 met mooie gezonde kindjes die geboren gaan worden en ik hoop dat degene die nu nog niet zwanger zijn, dat snel in 2015 worden!! Hier druk geweest vandaag. Begin gemaakt met de kamer van onze zoon. Muur behangen zodat de muur netjes is en we er morgen over kunnen verven. De kindjes liggen nu bij elkaar.... had er een hard hoofd in, zoveel lol hadden ze. Na ze toch nog even toegesproken te hebben zijn ze gaan slapen. Heeft ongeveer half uurtje geduurd dus was goed te doen! Zo leuk om die gesprekjes dan te horen door de babyfoon... alle liedjes van de fingers (daddy, mommy etc) kwamen langs. Alle treinen uit thomas de trein. Op een gegeven moment hoor ik de oudste zeggen: het is nu slaaptijd hoor. En zo ging het nog wel even door haha!! Nou heeeele fijne avond nog en tot volgend jaar
@ Zazou, ik vind dat ook altijd leuk om aan te horen als ze samen zoveel lol hebben op die kamer haha. @ Tatie, jawel ik wist het 6 wkn geleden al haha het is een jongetje!
Ha meiden, allereerst gelukkig nieuwjaar!! Dat 2015 het jaar mag worden dat we allemaal onze derde uk zullen verwelkomen Ik ben weer terug van weggeweest! Met de camper naar Disneyland, erg koud maar erg leuk. Toch ook altijd fijn om dan weer lekker thuis te komen. Ik lees over goede echo's, wat fijn! Happygirl, spannend maak je het... Ik duim voor een mooie test! Hoe lang wil je het testen uitstellen? Sanntje, dat is niet zo mooi van die harde buiken. Idd je rust pakken nu, en hopen dat het hierbij blijft. Zazou, mooi is dat he, kijken/luisteren naar je kinderen terwijl ze het niet weten Bij onze jongens was het net zo, de eerste paar dagen op een kamer slapen even wennen (lees:keten). Nu willen ze nog af en toe elkaar wel opjutten hoor, maar het gaat heel erg goed. Ons doel is bereikt: we hoeven niet meer bij de jongste te blijven liggen tot ie slaapt, dus dan vind ik het helemaal niet erg om soms nog een keertje naar boven te moeten om te zeggen dat het slaaptijd is Hier zoals verwacht gisteren een positieve ovutest, dus ml en ik hebben extra feest gevierd vannacht De wachtweken zijn weer aangebroken, nu pas eigenlijk voor het eerst sinds de MA een goede kans dat er een zwangerschap in zit, ik hoop het zo!!
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en laten we hopen op veel vruchtbaarheid, mooie zwangerschappen, goede bevallingen en wolken van baby's!
Voor jullie allemaal de allerbeste voor het nieuwe jaar! Ik zal aftrappen met de eerste baby, nog even geduld Verder nog mooie zwangerschappen en nieuwe zwangerschappen toegewenst. Dat alle wensen voor een derde mogen uitkomen!
De beste wensen en dat onze wensen maar uit mogen komen. Hier nog steeds niet ongesteld. Denk dat ik zondag pas test, dan zit ik 14 dpo
De beste wensen allemaal! Op naar een mooi jaar waarin iedereen hun wensen uit mogen komen. Op naar een jaar met veel baby's en zwangerschappen!
Voor iedereen het allerbeste en vooral veel liefde en gezondheid gewenst in 2015. Wij hebben gisteren al een toppunt meegemaakt. We waren op een nieuwjaarsreceptie van mijn man's familie. Hier waren al zijn ooms tantes, ouders broers en zijn opa en oma. We waren nog geen vijf minuten binnen en waren iedereen nog nieuwjaar aan het wensen toen mijn oudste ineens zegt tegen het zwangere nichtje van mijn man: " heb jij een baby in je buik?" Ze zegt ja waarop mijn oudste heel mooi en hard en duidelijk zegt: "mijn mama heeft ook een baby in haar buik" muisstil om vervolgens overladen te worden met felicitaties. Hij is ook zo trots om weer grote broer te worden. 😃 gelukkig hadden we zijn broers en ouders al eerder ingelicht.
Zit nu op dag 8 in mijn cyclus en gewoon nog steeds ongesteld! Wordt er gek van... zucht. Hebben hier mensen ervaring met vroege miskraam en het vloeien/de menstruatie daarna?