@ Sanntje, blijft toch leuk he die hele kleine keertjes te kopen. @ Tatie en Happygirl, de oudste is dan net 4 als de baby wordt geboren, maar de jongste pas 17 maanden. Dus ik moet een duo kinderwagen aanschaffen want ik heb nu een gewone bugaboo dus dat schiet niet op. Ik had de ABC Zoom design duo gezien, die leek me wel handig omdat je dan niet met de breedte van een kinderwagen zit in winkels enzo. Hoe is dat met de Donkey Happygirl? @ Fleurop, waaauw wat een goed nieuws ineens!! Gefeliciteerd Die had je zeker niet meer aan zien komen? @ Mila, welkom en hopelijk is het snel raak voor jullie. @ Sumshine, gecondoleerd en erg veel sterkte!! Hoe kwam het dat ze plotseling overleed?
Springday: had ik zeker niet aan zien komen!!! Maar ik durf nog niet optimistisch te zijn. Heb natuurlijk weer teveel gegoogled en je leest toch ook vaak dat na zo'n bloeding het toch uitdraait op een miskraam. Aan de andere kant lees je ook wel een aantal positieve berichten... pffff. Lange week voor de boeg dus!!!
Hier is het toch ook goed blijven gaan na bloedingen Dus weer een positief verhaal. Maar ik snap je onzekerheid wel, dat heb ik eigenlijk nog gehad tot aan de 20 weken echo. Heb tot 18 weken steeds bloed verloren.
hier ook een donkey en kan zelfs bij de kruidvat winkelen die abc heeft me nicht en is echt een heel lang ding dus niet ideaal in winkels de hoek om gaan zeg maar.. ook is het best zwaar om de stoeprand weer op te gaan sunshine vreselijk zeg heel erg veel sterkte!!
Hoihoi, Sumshine, gecondoleerd. Lijkt me heftig om geen ouders meer te hebben. Ik heb ook alleen mn moeder nog. Fleurop, spannend. Ik zou van de week van die "streepjes"testen. Dan kan je goed zien of ze oplopen. HCG positief na een miskraam zegt nog niet zo heel veel lijkt me. Flixbilly, lekkere periode om verlof te hebben. Mila en Bo, welkom. Esje, ook gecondoleerd @duowagen, hier niet nodig gehad en straks ook niet nodig of het moet een tweeling worden . We moeten wel een nieuwe kinderwagen, want onze oude hebben we verkocht. Hier vandaag weer gewerkt, na bijna twee weekjes vrij. Stijn ook weer naar school. Was hij wel weer aan toe en mama ook .
Sumshine: sterkte zeg! Donkey: ik vind hem ideaal. Hij is even breed als gewone bugaboo want daar staan de wielen naast de wagen en bij donkey precies eronder. En die boodschappenmand is ideaal. Als duo heb ik ook overal gewoon doorheen gekunt, nooit problemen mee gehad. Heb je nou bij de eerste afspraak met vk al echo of de tweede pas? Met hoeveel weken ongeveer? Waua fleurop, dat is nog eens nieuws
Sunshine: gecondoleerd! Wat heftig allemaal zeg. En dan ook nog helemaal alleen achterblijven. Heel veel sterkte!! Hoop dat je veel steun hebt van je man/zijn familie of vrienden. Fleurop: nou ja zeg!!! Fijn dat je snel bij de vk terecht kan. Hoop dat je dan duidelijkheid krijgt over hoe je er voor staat. Spannend hoor! Donkey: ja hier ook! Heeeeeerlijke wagen. Ook als mono die we nu vooral gebruiken. Vind hem als duo wel lomp, maar lang niet zo lomp als andere duos naast elkaar. En hij is mooi, goed te besturen zelfs met 1 hand. Echt een hele fijne wagen! En ook zonder problemen door de kruidvat, oke alleen als die winkel.echt.prop vol staat moet ik wel eens een ander gangpad kiezen Ja hier het gewone leven ook weer begonnen. Nouja morgen echt. Vandaag nog een dagje efteling gedaan. Nu moe op de bank lekker bijkomen.
Jeetje sumshine wat heftig. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte! Duowagen: hier zijn we voor de goedkope optie gegaan. Hebben de topmark Duowagen. Gedachte hierachter was dat deze alleen gebruikt zou worden als ik bijv boodschappen moest doen. Als we met t gezin gaan dan de stokke en buggy mee en/of draagdoek. Tot nu toe gaat t prima en moet zeggen dat de oudste liever loopt. Jongste inmiddels ook. Maar mag ze nog niet van me weg lopertje. Maar wat is die topmark een zware wagen. Achteraf spijt dat ik niet wat meer heb uitgegeven. Maar goed. We zingen het nog even uit nu.
Esje gecondoleerd met t overlijden van het oom. En je suikers, wanneer krijg je de uitslag? Of heb je die meteen? Hier gaat t redelijk goed vandaag. Alleen vanmorgen veel ongi krampen en harde buiken. Eerste dag dat mijn buik zo rustig is. Gelukkig! Mijn gemak houden loont dus wel.
Sumshine, gecondoleerd met het verlies van je moeder. En Esje, jij met je oom. Ook nog eens zo rond de feestdagen, veel sterkte! Sanntje: kijk, dat gaat de goede kant op! Wanneer moet/ga je weer werken? Fleurop, wat is dit nu weer voor gekkigheid! Pfff wat een rollercoaster moet dat zijn voor je. Ik hoop dat het toch allemaal lekker goed zit. Kun je niet evt eerder terecht voor echo? En welkom nieuwe meiden!
Ik blijf tot woensdag thuis. Dan moet ik naar de verlos toe en dan zie ik verder. Even horen en kijken hoe het er dan voor staat.
Zoooo is flink teruglezen haha Springday super dat de echo goed was!! Spekky ik duim! flixbillly hahahaha mijn dochter deed vanochtend hetzelfde. heb vanavond bekend gemaakt op fb, was ook in de planning. Maar ik moest luizen controleren en was in haar klas roept ze luid tegen de juf: Oh ja juuuuuuf!!! Mumma heeft een baby in de buik.. alle ogen op mij gericht, kids en de andere luizen moeders he he he. Ze is ook super trots! Esje78 zou jij mij willen toevoegen in het privé groep weer ^^ gecondoleerd met het verlies van jouw oom Happygirl86 gefeliciteerd!!!! Ik heb ook in het verleden een ovu test gebruikt. dacht vroege ei maar bleek zwanger. dus het kan heel goed. ZaZou heerlijk zo met de kamers bezig. Hier kan dat pas als de zolder klaar is (bouwen 2 kamers) En wat leuk een steiger halfhoogslaper!! tatie neemt de misselijkheid bij jou al af? Ik merk dat het hier iets afneemt. Ben echt verbaasd. Zit steeds te wachten dat het 3x erg wordt net als bij zl Annie1 heerlijk dat jullie het konden uitpraten met de vk! Fleurop wow meid!!! Ik hoop echt van harte dat het goed is!! Ik ken dit heel goed, alleen bij mij was de afloop toch niet goed. *duimduimduim* milapalou en Bo87 welkom en succes!! sumshine mega mega knuffel meis!! heel veel sterkte met dit verlies! duowagen hier niet gehad en wagen van nu (Quax combi) gaat in de verkoop want dragen is veel makkelijker
Nog de beste wensen allemaal Hier lijkt de misselijkheid af te nemen. In ieder geval in de ochtend wat minder, heel fijn gezien school weer begonnen is! Vanavond bekend gemaakt op facebook. Foto wil ik showen in ons groep, wacht tot ik toegelaten ben Iedereen reageert super leuk en verrast, vooral mijn collega's hahahaha ik heb het goed verborgen dit keer, maar scheelde ook dat ik niet constant aan het spugen was! Soms heb ik het idee dat ik de bekende plop voel. Mijn oudste voelde ik met 16wk en mijn jongste met 12wk. Ik vind het te vroeg maar weet dat mijn baarmoeder nu boven mijn schaambot zit. Erg twijfelig want ik herken het gevoel meteen en schrok. tot nu toe 3x gevoeld deze week Heb ook een heel gevoelig baarmoeder omdat ik ook mijn ei voel reizen altijd. Verder is mijn dochter super schattig en trots. Praat tegen de baby en knuffelt en kust mijn buik steeds. Mijn zoon zit steeds aan mijn borsten hahaha
aowyn wat schattig je dochter in een volle klas hihi super trots zal ze zijn esje gecondoleerd met je oom hier vanmiddag 3+ op de test! (Hij zal wel gedraaid zijn sorry)
Aowyn super leuk dat ze zo trots zijn. Geniet ervan. Wonderbaby geweldig. Gefeliciteerd. Buik: mijn buik krijgt al een mooie bolling is dat normaal bij de derde? Zometeen naar de vk voor inname en dan door naar school. Pffff... ben zo ontzettend moe heel de dag. Kan me niet meer herinneren dat het bij de vorige twee ook al zo vroeg was. Of überhaupt dat k zo moe was.
Wonderbaby: altijd de mooiste test die 3+ Super meid!!! Aowyn: Fijn dat de misselijkheid afneemt. En wat schattig dat je kinderen er zo leuk mee omgaan. Dat is ook een voordeel van nog een derde kindje krijgen... de oudste(n) maken het bewuster mee. Spekky: ik durf niet eerder om een echo te vragen eigenlijk. Het veranderd nu ook niet veel natuurlijk... Dames, bedankt voor jullie steun en duimen draaien. Het is echt een rollercoaster inderdaad, heen en weer geslingerd worden tussen hoop, angst en onzekerheid. Wat moet ik verwachten.. pffff. Op google is ook van alles te vinden, het is echt 50/50 qua positief of negatief. Ik had het er gisteren nog over met mijn man; als het dan mis moet gaan, dan liever echt zo snel mogelijk. En als het goed gaat hoop ik iig geen bloedingen meer. Bij mijn vorige zwangerschappen geen spatje bloed gehad. Momenteel echt gevoelige tepels, en 's morgens een beetje misselijk gevoel. Maarja.. ik ben dan ook zwanger, alleen de vraag is of het goed zit ja of nee. Vanmorgen ook test gedaan, zie foto (boven gisteren, onder van vanmorgen). Nog een week en we weten het!!
Flixbilly: ik denk dat dat wel normaal is hoor. Ik had bij de 2e ook al sneller een buikje dan bij de 1e. Ben benieuwd hoe het met een 3e gaat.
mooi je ziet het al goed flixbilly!! Ik denk dat je nu met2 kinderen al ook daardoor sneller moe bent.. fleurop duidelijke knaltesten.. even de echo afwachten maar je kwaaltjes vind ik wel een goed teken!