Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sunshine gecondoleerd meid!

Esje ook jij gecondoleerd met het verlies van je oom.

Fleurop...wat spannend bij jou zeg. Ik duim voor een positief verhaal!

Nieuwe dames welkom!

Gisteren echt blij verrast. Mn oudste mag gaan afzwemmen voor haar a. Zo trots :)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Blue wat goed!!

Ja is normaal de buik :) bij mijn 1e al een licht Bolling te zien. Bij mijne 2e was het de 7e zwangerschap in 1 jaar tijd dus die groeide donders snel :/ en nu mijn darmen werken overtijd gewoon:

Bijgevoegde bestanden:

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Kotsmisselijk hier en niet in staat uit bed te komen. Dacht dat ik het ergste nu wel gehad zou hebben... Morgen een echo en ik z ie gewoon even niet hoe ik daar moet komen. Van een sok aantrekken ga ik al over mijn nek. Sorry, hou het even bij ego.

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    ;) Maar fleurop duimen draaien in gedachten overuren hier

5. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Fleurop, het lijkt of die van vandaag donkerder is dan die van gister, dat zou dan weer een goed teken zijn toch! Maar idd, dinsdag weet je het zeker.

Tatie, shit dat je je zo naar voelt... Ik vind misselijkheid echt het ergste dat er is, het beïnvloedt alles en je kunt nergens van genieten :( Gebruik je er ook iets voor?

Blue, wat goed dat je oudste voor A mag! Hoe lang zit ze al op zwemles?

Aowyn, mooi buikje ;)

Ik zit nu op 7 dpo, en heb mezelf alweer half overtuigd dat het raak is deze ronde :D Licht last van pijnlijke tepels, eergisteren kort een paar vreemde krampjes, duizelig en honger (maarja, dit soort dingen had ik in de vorige cycli ook, hoewel in andere combinaties). Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik wacht niet met testen tot NOD, ik ben zo'n ongeduldige Miep dat ik niet kan wachten :) Ik probeer te wachten tot dit weekend, maar ik denk zomaar dat ik donderdag de verleiding al niet meer kan weerstaan, haha!

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dl is nu 1,5 jaar bezig. Maar goed ben zoiezo super trots.:D

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whahaha geweldig Spekky <3

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    tatie mega knuffel meid!!!

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Leuk afzwemmen, hier is ie net begonnen dus dat duurt nog ff;)
    Spekky: gewoon testen ;) haha spannend!

28 januari mag ik naar de vk en meteen echo. Zo spannend. Als dat goed gaat ga ik het om mn verjaardag vertellen denk ik (3febr)

10. Tatie! Sterkte, misselijk zijn is echt niet fijn!

Spekky! Succes met jezelf inhouden :D

Moe zijn! Hier nu de vermoeidheid van de laatste loodjes, ik voel me erg goed maar ben nu echt moe aan het einde van de middag. Dus nu gewoon steeds vroeg naar bedje :)

Esje! Gecondoleerd!

Sunshine! Gecondoleerd wat een groot verlies zo plotseling! Heel veel sterkte!

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sophia, jij zit al bijna op 37 weken, snel gegaan of valt dat wel mee? En wanneer beviel jij ook weer van je jongens? Vroeger of over tijd? Wat denk je nu voor deze?

Spekky, ben heul benieuwd morgenochtend! Duimen draaien hoor!

Blue, spannend afzwemmen! Lijkt me ook prachtig, maar mijn oudste is net pas in september gestart, dus we hebben hier nog wel even te gaan denk ik. :)

Verder weet ik het even niet meer. Oh ja, mooie buikfoto Mo ;) had ik die van mij hier al neergezet? dacht het niet! zoek hem zo nog even op.

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Hier een buikfoto van zaterdag, met ruim 9 weken. Gemaakt door mijn zoontje :cool:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,1 KB
      Weergaven:
      3
  13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    En vanmorgen de termijnecho gehad en drie dagen naar voren gezet! Bij eerste vroege echo was ik minder ver dan ik dacht, maar nu met deze meting klopt het weer meer met wat ik zelf dacht. Heel blij mee natuurlijk! Datum is nu officieel vastgezet op 3 augustus. Nu langzaamaan proberen echt te gaan genieten..

Wat suf, nu wordt ie zelfs helemaal ondersteboven gedraaid..? Nou ja, voor het idee hè.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,8 KB
      Weergaven:
      4
  14. Vooral de laatste weken zijn hard gegaan, ik denk ook wel door de feestdagen hoor. Maar rot 7 mnd heb ik me niet goed gevoeld en nu wel en dat is echt fijn!

De oudste is 2wkn te vroeg en de tweede 6 dgn. Tja ik denk dat zij ook eerder komt, ze ligt al heel diep dat voel ik ook. Zo'n bal tussen je benen hihihih.

Ik vind het ook wel weer spannend hoor, ze moet er toch weer uit he :p

Ik heb wel enorme poetsdrang hihi en vandaag de geboortekaartjes afgemaakt. Ben echt met de laatste dingen bezig, dus misschien is het een teken. :D

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Pff na 3 betere dagen lig ik vandaag of te slapen of te spugen :( ben dus ziek gemeld) baal baal

Tatie prachtig! Ik mag dinsdag weer

Sophie spannend zo

16. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Dat klinkt als goede nesteldrang, Sophia! Spannend hè, dat het straks elk moment weer kan beginnen! Je bent in ieder geval goed voorbereid ;) en staat je ziekenhuis tas ook weer klaar? lijkt me trouwens wel moeilijker met nu twee kids in huis. Blijven die bij jou in principe thuis of hebben jullie iets geregeld voor als je naar het ziekenhuis wil/ moet?

Aowyn, aah balen hè!! Hier had ik vandaag juist een iets betere dag, maar heb toch afspraken voor morgen op het werk maar af laten zeggen en me ziek gemeld, net als gisteren. Hoop dat het dan vrijdag wel weer gaat.

17. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wow Sophia, ik had nog niet echt door dat je al zo ver bent, nu komt het echt dichtbij! Wie weet gaat het wel zo snel met de derde dat je niet eens tijd hebt om naar het zkh te gaan :D

Beterschap Aeowyn!

Tatie, mooie echo en buikfoto, ook fijn dat alles er goed uitziet :) Best al een buikje met 9 weken, is/was dat nog een beetje te verbergen? of hoefde dat toen al niet meer?

Ik zit nu erg te dubben of ik zal testen morgen. Volgens FF zit ik dan op 9 dpo, maar volgens mama apps pas 8 dpo (ja, ik heb 2 apps, control freak die ik ben :D). Zal zo s even kijken hoeveel testjes ik nog heb liggen en dan besluit ik wel.

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sophia wauw wat vliegt de tijd zeg!! nog eventjes en jullie meisje is er..

aowyn en tatie hele mooie buikjes al! je ziet t al goed!! leuk!

tatie fijn dat jij vandaag een goeie dag had! hopelijk komen die er steeds meer dat t ziek zijn wat af gaat bouwen!!

aowyn balen dat je je zo belabberd voelt hopelijk gaat t snel beter! ik heb gelezen dat gembercapsules zouden helpen tegen misselijkheid. ben bij beide heel ziek geweest dus als t zich hier aan dient dan ga ik die wel proberen. ik was toen wel al ziek bij 5 weken dus ben benieuwd

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    spekky ik had 8 dpo al een positieve test! binnen 2 minuten zag ik het streepje al! succes ik duim voor je

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Wonderbaby1 gembercapsules heb ik bij ZL gebruikt en waren geen succes. Raket ijsjes Ola helpen me het meest op zulke dagen merk ik. En veel slapen. Ik ga gelijk slapen na het eten en als ik een paar uur later of zo wakker wordt dan moet ik veel spugen maar de helft van het eten blijft erin. Trucje van vorige keer maar was toen heftiger natuurlijk.

Deel Deze Pagina