Oh en wat ik ontdekt heb is Earl Grey thee drinken (las het hier als tip in andere topic) en appels en bananen eten (laatste heeft veel b6 want helpt tegen misselijkheid)
Nou wonderbaby, dat trekt me over de streep! Morgen ga ik testen (en proberen niet teleurgesteld te zijn als ie neg is)
En Spekky hoeveel heb je er liggen en ga je morgen testen? Of toch rekken tot het weekend? Lastig he?! wonderbaby, gember hielp bij mij niet. Wel melk en vla. Cola ook wel iets, maar ik neem maar een klein glaasje per dag. (Thee en koffie lust ik niet) banaan word ik juist misselijk van, maar appel lijkt hier inderdaad ook wat te doen in positieve zin. aowyn, ik ga die waterijsjes ook maar eens proberen! Water krijg ik nl niet weg. En verder hopen dat het toch iets makkelijker wordt...
Keurig om tien uur gaan slapen met als resultaat nu wakker en misselijk. Heb een halve appel gesneden en ga kijken hoe die valt... Spekky, oh spannend, je bent er uit dat je gaat testen! Ik kom snel checken morgen!
Halve appel, hele mueslireep en een beker melk zitten er weer in nu kijken of het lukt om dat ook zo te houden
En tatie?? Alles binnen gehouden? Waterijs hielp hier trouwens ook goed! Ik ben gister bij de verlos geweest op controle. Ukkie ligt nog steeds in stuit. Heb ook nog nooit gevoeld dat de kleine en keer draaide ofzo. Deden m'n andere 2 wel. Nu hebben we nog n paar weken hoor. Maar mijn gevoel zegt dat de uk lekker zo blijft liggen. Als dit zo is ga ik rond 35 weken naar de gyn. Groei echo en dan plan maken. Is al vroeg of niet? Dussss wie o wie had er een eigenwijze stuit ligger? Hoe ben je bevallen? Draaipoging? Tell me all about it! O ja, kontje ligt al vrij laag. Hoop dat ie niet verder zakt.
Misselijk! Wat een verschil he, ik moest juist spugen van appel ik ben nu ook snel misselijk, maar dat is volgens mij door vermoeidheid. Alles staat klaar, maar ik wil thuis bevallen hoor! Hier staat die tas hopelijk voor de 3e keer klaar voor niks De vk verwacht ook dat t snel gaat en dat ze me ook niet snel in een auto zal zetten De kids kunnen in de nacht naar de buurvrouw om de hoek als t moet. Overdag is R.ick op school en die wordt door een andere moeder dan oogehaald. En T.hom zal door de kraam vermaakt worden als t zo mmoet zijn. In het weekend is het makkelijker om mensen in te schakelen!
Sanntje, hier geen ervaring mee. Behalve bij collega, daar lukte een eerste draiipoging niet en voelde zeer onprettig, maar tweede wel door heel ervaren gyn. Daarna thuis bevallen van heerlijk eigenwijs meisje! spekky, geen goed nieuws nog? tot vier uur bezig geweest met weer gaan slapsn, nu dus gesloopt.. ga zo weer ontbijten (geen zin in!!) En dan verder proberen wat te slapen.
Fijn om het zo goed geregeld te hebben sophia! Scheelt hooop last minute stress denk ik. Oh ja, jij was die snelle
Jammerdebammer, een wit stripje! Maar ik geef de hoop nog niet op natuurlijk Tjee Tatie, wat irritant dat je er s nachts zelfs van wakker wordt... Heb geen tips voor je helaas! Hopelijk vind je snel iets dat werkt voor jou.
@ Tatie: mooi buikje hoor. Hier ging het ook snel in het begin, maar daarna weken stil gestaan. @ Sophia: leuk, leuk. Laten we hopen dat het een teken is dat jullie uk snel gaat komen. @ Misselijkheid: balen dames dat jullie er ook zo'n last van hebben. Bij mij hielp helaas helemaal niks. Echt alles geprobeerd (ook de vorige 2 keren) incl. emesafene. Hoop dat jullie allemaal iets vinden wat iig even helpt. @ Sanntje: balen dat uk nog steeds in stuit ligt. Kan nog veranderen. Eerste heeft hier ook tot 34 weken in stuit gelegen en is toen zelf gedraaid. Duim voor je. @ Spekky: mijn duimen blijven draaien. Spannend.
@ Sanntje, mijn jongste zoontje lag ook tot 32 weken in stuit en toen is hij alsnog zelf gedraaid dus er is nog hoop Je kunt anders ook nog een versie proberen rond 36 weken is dat geloof ik. Mijn sz had vooraf eerst acupunctuur laten doen en dat heeft geholpen bij haar want toen ze bij de afspraak kwam vd draaipoging was ie toch goed gedraaid nog. @ Sophia, fijn dat alles geregeld is. Als het bij ons zover is dan komt mijn moeder onze kinderen ophalen en blijven ze bij haar. Het is mij nog nooit gelukt om thuis te bevallen dus ga er maar vanuit dat het nu ook niet zal lukken. @ Hier, vandaag de geboortedag van mijn dochtertje*. We gaan vanmiddag naar de Efteling en daarna uiteten met ons gezinnentje.
Sterkte vandaag Springday. Fijn dat jullie er een mooie dag van maken met z'n allen. Zal duimen dat het een beetje droog blijft. Wel zo fijn in de Efteling.
Stuitligging! Kijk even bij acupunctuur, dat kan heel goed helpen! Een vriendin van ons is acupuncturiste en heeft veel positieve ervaringen en zij zegt; als t niet lukt heeft het vaak een rede dat de stuitligging blijft en moet het zo zijn. Bijv iets bij de moeder of er is iets anders met het kindje beetje zwakjes bijv. Ja ik was die snelle Ik slaap momenteel ook heel slecht, volgens mij de spanning hoor. Het rommelt flink en ik ben doodmoe. Lig vroeg in bed en kan dan niet goed slapen. Heel veel plassen en steeds denk ik, nu begint het pfffff. Raar he, is het je derde en is het toch weer spannend
Tatie: oh bah jij ook al zo last van misselijkheid snachts. Dat had ik ook. Ik heb niet eens geprobeerd om.te eten, misschien de volgende x maar doen haha. Ik moest alleen maar spugen en t misselijke gevoel houdt dan nog de hele nacht aan Sophia: alles lekker geregeld dus. Laat maar komen dat kleine meisje! Zo gek dat de eerste nu al bijna gaat bevallen! Springday: sterkte vandaag. Zal altijd een bijOndere dag blijven. Veel plezier in de efteling! Spekky: jammer! Hoop dat ke gewoon tw vroeg was. Hier lekker bezig in huis. Gister wat spulletjes geshopt voor de dames. Van t weekend de verjaardag vieren van mn man en onze dochter dus we zijn weer lekker druk. Merk echt dat ik al niet meer zoveel kan als ik zou willen. Nouja kan hwt wel, maar dan is mm buik constant hard...m niet echt de bedoeling natuurlijk. Dat heb ik niet gemist
Het wordt nu ook super spannend Sophia. Met welk termijn werden je jongens ook alweer geboren? En inderdaad het eerste kindje gaat gewoon al bijna geboren worden, tijd gaat echt snel!
Ik kwam dit tegen ben benieuwd of t klopt bij jullie Jongen of meisje: voorspelling van Pythagoras - Moms and the City - Hét informatiepunt voor en door (aanstaande) moeders