Ik geloof niet in dat soort dingen; het blijft toch 50/50 Sophia: pfff, je bent gewoon al bijna zover. Wat spannend joh! De eerste van ons cluppie gaat bevallen binnenkort Spekky: balen van de witte test, maar het kan nog Vervelend al die misselijke dames. Ik begin nu zelf ook elke ochtend licht misselijk te zijn.... ik begin steeds meer te geloven dat het misschien toch wel goed zit. Vanmorgen ook weer mooie test in handen. Laat het maar snel dinsdag zijn!!!
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 08-01 Bloeem - 26 jaar - 2 dochters, NOD 08-01 Spekky 33 jaar - 2 zoons - NOD 11-01 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Yummi - 26 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Bo87 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-01 Mila - 34 - 2 zoons - NOD 19-01 Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 25-01 Sjotefle - 25 jaar - 2 dochters - NOD.. mama333 -33 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD.. Ieniemienis - 31 jaar - 2 dochters - NOD.. Winnietje - 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD.. ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 01-02-2015 ♥ Sanntje 30 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-03-2015 ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 04-04-2015 ♥♥ ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 14-05-2015 ♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Boris10 .. jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 18-06-2015 ♥♥ Annie1 27 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25-07-2015♥♥ Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 03-08-2015♥♥ Aowyn 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015 ♥♥ N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 07-08-2015♥♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Uitgerekend op: 15-08-2015 ♥♥ Wonderbaby 1 - 25 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 08-09-2015♥♥ Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-09-2015♥♥ ♥ Bevallen ♥ ♥ Afspraken ♥ Blue21381 - 13 jan - 20 weken echo Aowyn - 13 jan - extra echo Fleurop - 13 jan - echo (ivm bloedingen + positieve test) N80 - 16 jan - VK + echo Happygirl86 - 16 jan - VK + echo Pimkey - 28 jan - 20 weken echo Aowyn - 6 feb - VK
Springday, hoe was jullie dag? Moest steeds aan jullie denken, omdat het hier zo heel erg regent de hele dag.
Mijn duimen helpt niet echt Springday. Sorry. Hopelijk toch een gezellige middag voor jullie. Volgens de test heb ik 83% kans op een jongen. We zullen zien over een paar weken.
88% kans op een meisje. Uit de pendel kwam ook hoogstwaarschijnlijk een meisje. En volgens de chinese geslachtskalender wordt het ook een meisje. Ben wel erg benieuwd maar weer zullen het pas weten bij de bevalling. Een derde jongen zou ook leuk zijn, en een meisje ook. Ik blijf het een wonder vinden dat we het voor de derde keer mee maken en wat dan uiteindelijk het geslacht zou zijn maakt mij een Mijn man niet uit. Vannacht laatste nachtdienst en dan het komende jaar gelukkig niet meer... Verschrikkelijk moe van de zwangerschap en dan ook nog 2 nachtdiensten wordt er niet beter op.
Bedankt allemaal, het was ook echt een extra rot dag! We zijn dus niet naar de Efteling geweest vanwege de regen. Later op de dag zouden we uiteten gaan dat hebben we dan wel gedaan maar na 3 kwartier ongeveer begon de oudste te zeuren en te jengelen dat ie moest poepen en ik had uiteraard geen luier voor m bij. Hij doet het nergens anders dan in z'n luier dus ja hij moest het nu dan maar op de wc doen want hij had buikpijn ervan. Huilen huilen op de wc dat ie een luier wilde maarja niks dus. Weer terug naar ons tafeltje ging t weer even 10 min en daarna begon ie weer, ook sneu natuurljk maar gelukkig waren we al een eind met ons eten dus maar snel doorgegeten en afgerekend. Nou, eindelijk thuis. Zoonlief blij Zouden we wensballonnen oplaten. ML pakt ze uit (had er 2) en ze zijn kapot, touwtjes los en onderaan zitten scheuren in t papier.. Nou ML de touwtjes gemaakt en ik had de scheur (bij beide ballonnen) maar dicht gemaakt met plastic tape, ging lekker dus. Hadden we de eerste aangestoken en hij ging maar niet de lucht in bleek er een gat ook nog eens bovenin te zitten, dus die hadden we maar uitgetrap. De tweede ging wel de lucht in.... Nja rot dag dus!
inderdaad een rotdag zo te lezen. Rot dat het allemaal zo mis ging. Je hebt sinds van die dagen die maar snel over mogen gaan.
Nelta, voor jou komt je nod ook alweer snel dichterbij, spannend! Enig idee/gevoel? Spekky, morgen weer proberen? Hoe voel jij je nu verder? Fleurop, snel op naar dinsdag, mar dit ziet er toch mooi uit! Esje, bij jou schiet het ook alweer op hè?! Grappig is dat, bij jullie denk ik allemaal steeds iets als 'zo hee, alweer zo ver' en bij mezelf kruipen die dagen voorbij. Waarschijnlijk geldt hetzelfde voor jullie Vannacht iets beter geslapen, maar dan vooral in vergelijking met de nacht ervoor. 'S nachts eten is voor mij geen goed idee: was de verdere uren bezig met proberen niet over te geven. Vandaag ga ik proberen thuis te werken en wat administratie te doen voor het werk. Moet toch echt volgende week weer vol aan de bak en dan liefst niet met een enorme achterstand...
Springday wat rot zeg dat de dag anders liep dan jullie wilden. Hier steeds weet erg moe dus voor de zekerheid roosvicee ferro gekocht. Met de test komt er bij mij 78% meisje uit dus die klopt. Al geloof ik er niet zo in aangezien de chinese kalender jongen zegt. Is gewoon toeval als die test gelijk heeft. Valt bij jullie het seksleven ook wat stil tijdens de zwangerschap? Bij de eerste had ik juist meer zin. Bij de tweede bleef het ongeveer hetzelfde als voor het zwanger zijn. Maar nu zwanger van de derde moet ik er voor me gevoel echt tijd voor maken. Maar in de avond ben ik vaak te moe en in de ochtend zijn de meiden al vroeg wakker waardoor het bijna niet gebeurd. Vind het ook erg vervelend voor ml maar ja kan er weinig aan doen ben zo energie loos.
Springday! Nou wat een rotdag, de wet van murphy.... Alle goeie dingen komen in drieën...... Hier vannacht een slopende nacht de jongste ziek met verhoging en geen zetpil in huis pfff dus om de beurt eruit voor drinken en knuffels. Arm kind! Hij ligt nu weer te slapen en ik ga zo ff mee doen
Op zich wel goed gevoel, maar durf ook niet al te hard te hopen (zelfbescherming ). Straks weekendje weg met mijn familie, dus hopelijk vliegen die dagen zo voorbij en ik ga op zn vroegst pas dinsdag testen, maar misschien nog wel later, als dat lukt.
Aan mijn lijf geen polonaise de laatste maanden hoor ik maak t straks wel weer goed. Heb er met die bekkenpijn ook echt geen behoefte aan gehad, zou niet weten hoe komt wel weer goed en gelukkig vind ml het niet erg.