Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wonder nog van harte met je verjaardag! Heb je een fijne dag gehad?

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw vandaag dan echt al op de helft!

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jeeejj Blue nu aftellen ;)

4. Blue! Jee weer op de helft en ik heb hier t idee dat de laatste 17 weken voorbij gevlogen zijn :cool:

Vandaag nog 3 weken :$ ben zo benieuwd!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bedankt allemaal! heb een drukke dag gehad!

blue alweer op de helft! is snel gegaan zeg!

sophia wanneer zou ze komen? ben benieuwd! ook naar haar naam ;)

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sophia spannend. Alles kan zomaar gebeuren en mag zomaar gebeuren :D

7. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Sophia, spannend en wel een fijn gevoel dat je nu gewoon MAG bevallen ;)

Wonder nog van harte gefeliciteerd!

Ik wil ook zwanger zijn haha heb gisteren alle kleren opgeruimd van de jongens en kwam de eerste pakjes tegen, beetje hormonaal van geworden ;)

8. Annie1

Annie1 Lid

20 nov 2012
    35
    0
    0
    @ladyjoey gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws!!

Hier sliepen beide jongens door met 6 weken, met de oudste 6 weken bv en daarna flesvoeding en de jongste 1 week bv en rest flesvoeding

9. Ik zou echt niet meer weten na hoe lang ze doorsliepen :) dat t te lang duurde weet ik wel :D

Hier vandaag een lieve vriendin die de bovenverdieping heeft gepoetst :) heerlijk gevoel!

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Heerlijk zo op het laatst Sophia. Alles lekker fris :)

Weet iemand waar je mooi lakentjes kunt laten bedrukken?
    Nu we het geslacht weten willen we graag een mooi opgemaakt bedje hebben staan.
    Ben druk zoekende maar nog niet gevonden wat ik zocht.
    O ja, en hier zijn weer naam problemen. Vriend twijfelt weer es.... haha heeft een nieuwe naam ineens. Nog even op de valreep. Pfff mannen...

11. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha lekker dan Sanntje! Ging het de vorige keren ook zo?

Wat gaan jullie hard dames, ik hoop dat ik ook snel op het zwangerenlijstje mag :D

Morgen ga ik weer testen, als m'n temp tenminste niet gezakt is. Gisteren was ie ineens 0.4 lager, maar vandaag weer op niveau gelukkig, wie weet maak ik nog kans :)

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Leuk gehad Spekky? En ik zeg 'innestelingsdip'!

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spannend spekky. Hoop voor je dat je mee op t lijstje gaat!

En nee bij de vorige keren wist hij de naam al voor ik zwanger was. En ik vond die Namen toevallig ook super mooi.
    Nu kwam ie met een naam aanzetten toen we het geslacht wisten.... ging nergens over zo lelijk vond ik m. Na lang tobben wikken en wegen hadden we dan toch een naam die we allebei echt mooi vonden! Maar nu twijfelt ie. Gevalletje besluiteloosheid? Komen we vast nog uit.

14. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hm, vandaag weer een tempdip en m'n ovudatum weer verschoven. Ik zou vandaag dan 12/13 dpo zijn, dus ik ben bang dat de kans klein is dat ik deze ronde nog zwanger blijk. Test vanmorgen was ook negatief. :(

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Balen spekky!!!! Hoop echt volgende ronde meer geluk.

morgen verloskundige voor de echo die duidelijk maakt of ik een mooi levend 'vruchtje' in mijn buik heb. Gisteren nog wel een knaller zwangerschapstest gehad en morgen waag ik me aan de clear blue digital. ik vind het echt spannend maar ben ergens toch ook optimistisch: goede testen en zwanger voelen helpt hierbij mee..

16. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Haha Sanntje, we hadden hier al een naambordje gemaakt voor aan het geboortebord wat we zouden krijgen, toen we (uiteindelijk 3 dagen voor de bevalling) een compleet andere naam bedachten.

De jongste heeft trouwens wel gewoon de hele zwangerschap dezelfde naam gehad ;)

Spekky balen zeg, hoop dat het gauw lukt!!

Fleurop, superspannend zal voor je duimen!!!!

17. Net controle gehad, alles weer goed, weer goed gegroeid ;)
    Het zou haar niks verbazen als ik al ontsluiting heb, maar ze checken dat niet. Dat schijnt vaker te gebeuren zonder dat je het weet.

Ik begin ondertussen wel erg moe te worden pfffff, hopelijk hoef ikk nuet nog 3 weken :cool:

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    spekky das balen :(

fleurop fijn dat alle tekenen voor nu goed zijn!! hoop echt dat je morgen zelfs een kloppend hartje mag zien! de tekenen zijn iig zeer goed!

sophia fijn nog heel eventjes! wie weet begint het heel snel! heb je al voorweeen gehad?

miek jeetje das last minute 3 dagen voor de bevalling andere naam kiezen haha maar het zal vast en zeker de goeie keus zijn geweest!

sanntje jullie hebben nog de tijd komt vast goed met een hele mooie naam voor jullie kindje

19. Naam! Een goede vriendin van mij had bij haar zoontje de naam en haar man zei dat in het ziekenhuis toen ie geboren was. Maar mijn vriendin verraste hem dat hij naar hem verniemd ging worden. Verrassing :) dat was echt leuk!

Hier zijn de kaartjes al klaar dus naam kan niet meer anders, maar we zijn heel blij met de naam :D

Ik heb iedere dag wel harde buiken en steken onderin, die zijn echt heel naar :)

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Spekky, balen. Hier ook vandaag negatief getest. Wel vanmiddag, maar had niet heel veel gedronken. Nu weet ik niet precies wanneer mn eisprong was. Ik denk zelf eerder begin januari ipv eind december, dus wie weet. Maar ik had eigenlijk op een heel dun tuurlijntje gehoopt....
    Bij Stijn testte ik pas 18 dpo positief, dus wie weet. Ik ga vrijdag op zn vroegst pas weer testen.

Fleurop, heel veel succes morgen!!

Sophia, spannend. Ik ben benieuwd wanneer de kleine meid zich aandient.

Sanntje, lastig he, een naam verzinnen. Wij waren er bij beide pas ergens tussen de 30/35 weken uit en de over de meisjesnaam bij Stijn hebben we helemaal getwijfeld tot het eind (we wisten het geslacht niet van tevoren toen)

Ladyjoey, gefeliciteerd!

@doorslapen, hier op BV, de een met 4 weken, de ander met bijna 1 jaar.

Hier weer lekker thuis. Weekend was leuk. Stijn en Noor hebben zich ook prima vermaakt.
    Zelf vanmiddag negatief. Had wel ff een baalmoment. Qua symptomen ook niet echt veel, wat gevoelige borsten en ik kan minder tegelijk eten. Maar ik voel wel al een soort buikpijn/kramp. Nu had ik dat vroeg nooit, maar sinds de miskraam heb ik dat voor mn menstruatie, maar misschien ook wel bij een zwangerschap, alleen ben ik sinds de mk natuurlijk nog niet zwanger geweest.

Deel Deze Pagina