Nou, hier echt ongi, nieuwe ronde dus Voel me best depri dus ik heb m'n vrienden Ben en Jerry ingeschakeld. ML wilde toch meer ruimte in de vriezer dus iedereen blij zeg ik
Aaah balen Spekky Herken je gevoel helemaal! Hopelijk volgende ronde meer geluk! En voor nu; geniet van je vrienden
Dankje Miek Nelta, ik duim nog voor jou hoor! Fleurop, superspannend morgen, hoe laat is je afspraak? Sophia, die steken weet ik ook nog wel, heel vervelend! Ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten
Thx, ik durf er zelf eigenlijk niet meer op te hopen, maar we zullen het zien. Balen dat het bij jou al is doorgezet
Weer bijgelezen maar niet alles onthouden hoor @ Spekky, balen zeg! @ Sumshine, heel herkenbaar. Ik vond het idee van de ooievaar wel een heel goed idee eigenlijk en dan afleveren rond 3 jaar haha! De zwangerschap kan voor mij niet snel genoeg gaan. Babytijd is afhankelijk van de baby, de oudste was een zwaar eerste jaar maar de jongste was zooo makkelijk, niks gemerkt van een babytijd zeg maar. Hij huilde nooit, 1 x bij 6 mnd omdat ie ziek was maar verder dus nooit met hem wiegend door de kamer hoeven te lopen. @ Doorslapen, beide flesvoeding en sliepen met 2 mnd door. @ Hier, kleertjes eindelijk eens uitgezocht en heb weliswaar maar 1 pakje in maat 50 de rest is groter dus dat wordt shoppen Heb net ook aankleedkussenhoes, dekbedovertrek, mandjes, badcape, kruikzakken enzo besteld van baby's only en dan de lichtblauwe kabel.. Helemaal verliefd op. Dus als t binnen is kunnen we gaan beginnen met inrichten... Zin in!
Ik hoop ook niet dat t nog lang duurt, maar sinds vanmiddag zit ik hier ziek te worden.... Zit hier te rillen onder een warme deken, mens wat baal ik hier van
Vanmorgen had ik een 3+ test verwacht maar er stond 1-2. Gewone test geeft ook veel lichter streepje nu Ben bang dat jet alsnog mis is. Gelukkig kan ik vandaag naar de verloskundige.
Helaas... ik heb toch een miskraam gehad. Hcg gaat schijnbaar langzaam uit mijn lichaam... alles was schoon voor zover ze kon zien. Hoop eigenlijk dat ik snel ongesteld wordt dan weet ik iig waar ik aan toe ben....
wat ontzettend jammer fleurop.. je ging er alweer in geloven en dan toch weer die klap sophia Beterschap!!
Fleurop wat jammer. En wat wordt je idd heen en weer geslingerd zo. Hoe ben je er zelf onder? Sterkte meis! Beterschap voor de zieken. Succes aowyn!! Hier verder alles zn gangetje. Heb vervroegde nesteldrang geloof ik..... gister de gordijnen gewassen en meteen de bankhoezen ook maar meegenomen vandaag nog de stoelhoes gedaan... heerlijk zon frisse geur in huis! Verder btje aankeutelen met dochter. Morgen komt t nieuwe bed voor onze zoon!! Heb er al een foto van gehad en daarop was hij super mooi dus ben heeeeel erg benieuwd!! Nou evem broodje eten en dan zoon ophalen van de psz Fijne dag meiden!
He bah Fleurop sterkte. Sophia Beterschap. En spekky balen dat je ongi door heeft gezet. Zazou heerlijk hè. Ik ben ook weer aan het nestelen. Tis er ook wel t weer voor hoor...
He nee Fleurop... Wat rot voor je... Gelukkig zag het er schoon uit en hoef je niet voor curettage. Ik hoop voor je dat het volgende ronde weer raak is, en dan een plakbeeb!
Hey nee dus toch dikke knuffs meid. Wel fijn dat alles schoon was Ivm nasleep. Bij mij was het nov '10 zo temp daalde en ongi. Wel lichter dan normaal. Toen anderhalf weekje later had ik ook zin in seks en eiwit. Maar te vroeg voor ei en dezelfde ovulatie en zw testen als jij. Helaas ging het mis dag voor kerst. Net die hevige sneeuwbui naar het zkh en daar zag je dat het als verfrommeld was en bezig was met schoonmaken. Echt een klap dan. Vooral omdat ik can mijn MA uitgeteld was op 3 dec. Dacht toch een mooie wonder ... Wel vervelend gevoel voor mij omdat ik met goed nieuws kom. Baby is er nog en hartje klopt. Vond baby wel erg rustig voor wat ik gewend was met 10wk echo haha. Zelfs met hoesten wou hij niet bewegen. Pas toen ik toch een filmpje maakte voor man en kids bewoog het ineens op en neer en zag je de voetjes en teentjes en handjes bij de mond Nu durf ik volledig te genieten en te geloven
He fleurop wat vervelend zeg, maar goed idd wel weer fijn dat het zichzelf oplost. sophia beterschap! Vandaag een prachtige 20weken echo gehad. Op alle check punten geslaagd dus dat is ook weer een opluchting. ga nu ff aan de knutsel voor de traktaties van de meiden. Oudste volgende week vrijdag alweer 6 jongste nog een maand voor ze jarig is maar ik kan maar vast begonnen zijn.
Aowyn en Blue super! Zo de jongste heeft de hele middag geslapen. Oudste rustig op de bank gelegen. Ik een uurtje en toen kon ik m'n drang niet meer tegen houden haha. O ja, het Namen drama was van korte duur. Hij vind m na 2 dagen uitspreken toch niet zo mooi meer. Zijn weer terug bij de oorspronkelijke naam gelukkig!
Ah nee toch Wel "fijn" dat alles schoon was. Je was toch al ongesteld geweest of niet? Zou je niet ongeveer 28 dagen vanaf dan moeten rekenen?