Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Aaah spannend sophia!! Hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten!

Hier vandaag t bedje geleverd van onze zoon. Ooh ik ben helemaal blij!! Supergaaf geworden. Even kijken of ik een foto geupload krijg. Is wel een foto van toen het nog bij de makers stond. Moet wel mn plannen wat bijstellen. Neemt toch meer.ruimte dan ik had gedacht. En t kamertje is al zo klein:)
    oke snel nog even een foto toegevoegd hoe t in t kamertje staat. Verder is er nog niks geen afwerking gedaan aan de kamer. Lamp moet nog weg etc. Dus even daar doorheen kijken:p
    speelgoed nog even een goed plekje geven en kijken of er nog plaats is van een kledingkastje.

Bijgevoegde bestanden:

2. Leuk bed zeg zazou! Stoer!

3. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ziet er supergaaf uit Zazou!! Heel leuk.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Fleurop, sterkte meis met het verdriet en ff weer op adem komen na die roerige tijden!

Sophia, ik hoop dat beebje snel komt meis, want griep en hoog zwanger is natuurlijk geen fijne combi. Wanneer moe tje weer op controle?

Nelta en heb je t al gedurfd? (testen?)

Hier: mijn NOD is 1 februari. Stond n og ni et op de lijst.
    Verder niet echt druk met de derde, meer met alles regelen rondom het de nalatenschap van mn mdr etc. Ik sta overal alleen voor (mooi shit..)
    Pffff....Maar goed we redden het. !

Oudste bijna 5 dus ook bezig met traktatie bedenken, kinderfeestje plannen en de hele rambam. Ik hoef mij niet te vervelen. haha

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    zazou super gaaf bed! Hoe oud is hij?

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Eh nee; had ook een ienimini beetje bruinverlies. Hopelijk is dat niet het begin van..... Ik wacht iig ff af of dat toch niet doorzet en dan lijkt me vrijdag vroeg zat.

Hier wordt de oudste ook bijna 5. Traktatie weet ik nog niet, het liefst iets met fruit of anders met cheesedippers, ivm kindje met allergieën in de klas. Feestje nog geen idee....
    Wat gaan jullie geven? Hier wordt het waarschijnlijk lego.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wow, super gaaf!!!

8. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    3.5 is mn oudste! Dus wilde een niet al te hoog bed maar ook niet zo laag als een normale hoogslaper... deze is precies tussen in!

9. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gaaf bed ZaZou!

10. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Mooi bed Zazou! Is je oudste er ook blij mee?

Aaah Sophia, ik word ook een beetje plaatsvervangend zenuwachtig als ik jou zie schrijven over voorweeen etc. Het kan zomaar morgen gebeuren! Krijgen we hier een live verslag van de bevalling?? ;)

Sumshine, wat een nare situatie. Heb geluk nog nooit zoiets hoeven regelen. Kun je niemand om advies vragen of hulp, een vriendin ofzo?

Spannende dagen voor je Nelta! Ik hoop voor je dat het bruinverlies niet doorzet.

Qua traktaties maak ik het mezelf meestal makkelijk, bijv van die kartonnen figuurtjes van hema die je om een doosje rozijntjes schuift. Wat ik ook leuk vind zijn prikkers met verschillende soorten fruit (niet origineel, maar ziet er wel feestelijk uit!).

Gister had ik mijn nacontrole bij de gyn, na m'n operatie vorige maand. Op zich is alles goed nu, maar ik moet wel in de gaten houden of m'n menstruaties normaal zijn (of dat ik zwanger ben natuurlijk, haha!). Ik vind ze wel een stuk lichter dan ik gewend was voordat ik mijn spiraaltje had. Heeft iemand anders dat misschien ook gehad, dat je lichter ongesteld bent na verwijderen van een spiraal?

Vrijdag m'n laatste werkdag bij deze werkgever, dan 2 wk vrij! :D

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Twijfel, twijfel.
    Moet ik toch niet testen? ;)

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Nelta, heb je nog een kv liggen? dan zou ik morgenochtend testen. Ik heb nooit in de avond getest, wilde ik zeggen. Maar is niet waar; bij de oudste testten wij na het werk, op nod. Had helemaal niet nagedacht over wel of niet drinken, maar was evengoed goed duidelijk. Dus...?

Happygirl, denk dat de meiden tussen haakjes inderdaad wel eruit kunnen. Als ze weer terug erop willen, horen we het wel, toch?

Sophia, spannend!! Je hebt nu natuurlijk wel dagelijkse meldplicht he!? :D

Spekky, fijn dat de gyn tevreden was. Ik was na verwijderen van spiraal steeds enorm ongesteld. Was vergeten hoe erg het was, of het was ook echt een stuk meer.

Hier had ik vandaag onverwachts een extra echo; erg genoten van een druk kindje. Ik vond het de vorige keer ook erg rustig, maar deze keer was het blijkbaar wakker? Of zijn ze niet 'wakker' op deze termijn?

13. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Was er een bijzondere reden voor een extra echo Tatie? Ik weet eigenlijk niet of een foetus van 11 wk al kan slapen, interessante vraag!

Happygirl, ik zou die meiden idd eraf halen. Stond mijn nieuwe NOD van 7feb er al op?

Nelta! Bij twijfel altijd testen zeg ik ;)

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Haha, toch gewacht. Snel naar de wc gegaan, zodat ik niet meer in de verleiding kon komen. Morgen werken, dus dan heb ik toch geen tijd. Vrijdag wordt het toch ;)

15. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Spekky, ik was er om iets te regelen, en mocht even snel langs bij de echoscopiste, omdat mijn moeder toevallig mee was en die een linkje bleek te hebben met haar ;)

Nelta, je houdt het spannend! Werkse morgen dan en op naar vrijdag!

16. Hahaha een live verslag wordt lastig :D maar jullie migen wel delen in mijn nachtelijke leed ;):p

Lig alweer 2 uur wakker met een draaiende mevrouw van binnen, nou is dat draaien niet zo erg ware het niet dat het vreselijk steekt onderin mijn vagina :) echt zo'n rotgevoel... Ik hou t er maar op dat t voorwerk is maar ik sta nu al 20 min in de keuken te wiegen in de hoop dat ze gaat slapen :cool:

En ik wordt er doodzenuwachtig van, de vorige twee bevallingen waren mooi vlot, maar de vk blijft zeggen dat het echt anders kan zijn. Ook al verwachten ze heel vlot hoor.

Ik wordt gewoon met de dag zenuwachtiger, zo raar.... Komt natuurlijk ook omdat het steeds tegen de nacht zo rommelt en ik wil slapen :$

Nou ik ben mijn ei weer ff kwijt :D bedankt :) ik ga weer proberen te slapen.

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    En Sophia heb je nog kunnen slapen? Lastig al die voorpret. Steeds je afvragen of het nu doorzet.
    Wachten duurt soms lang... zeker in die laatste paar weken!

Pfff kids hier waren weer errug vroeg wakker. Ik had al zo slecht geslapen. Kriebelhoest komt altijd snachts hè :(
    Nu even spulletjes van ze inpakken en even dagje naar de oppas. Bij tank dag voor moeders :D

Nelta spannend zo. Hopelijk geen aankomende ongi.

18. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Superspannend allemaal. De laatste loodjes zijn om naar uit te kijken, nog even en je hebt je kleine in je handen om te wiegen als ze 's nachts wakker zijn.

@Fleurop :( Dit had ik niet aan zien komen. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven, al is het wel een emotionele rollercoaster die maar blijft rijden, en waar je geen grip op lijkt te hebben.

@Nelta spannend he de dagen die voorbij kruipen en of je wel of niet wilt testen.

@Sanntje bijtanken is inderdaad heel belangrijk. Soms al druk genoeg met twee jonge kinderen.

Ik probeer alles bij te lezen, maar het is zoveel. :)

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sophia, spannend

Hier vanmorgen weer een beetje bruinverlies... Dus ik vrees het ergste, maar het is allemaal nog wel maar weinig.

20. Annie1

Annie1 Lid

20 nov 2012
    35
    0
    0
    @ sophia Beterschap!!

@ fleurop heel veel sterkte gewenst!

Deel Deze Pagina