sorry meiden drukke week bijna achter de rug. vanmiddag nog een babyshower die ik geregeld heb. morgen om kwart voor 11 echo!! sanntje wennen de meiden al aan t samen slapen? t is wel zielig wanneer ze zo bang zijn he.. die nesteldrang heb ik ook niet echt gehad bij de jongens.. wel fijn als alles lekker opgeruimd is nelta fijn met t gezin weg!! wel ontzettend balen maar wie weet volgende ronde met je ovulatietesten, wie weet zit je wel helemaal verkeerd met je ei en t klussen tatie heb je je opdracht al af? Ik herken t idd ook als bandenpijn! Hoe is t met je misselijkheid? sophia Hoe gaat het met jouw?
Zo daar ben ik ook weer even. Vrijdag bruiloft van vrienden gehad. Gelukkig waren de meiden uit logeren dus enigszins uit kunnen slapen. Daarna meisjes opgehaald en de oudste mocht afzwemmen. Ze heeft haar a gehaald. Zat daar fijn te huilen zo trots was ik. En dat koppie ook van haar toen ze haar diploma kreeg....geweldig. Nu nichtje telogere
Hier stil Ivm weinig te melden maar na de griep dus verkouden en dus ook keelontsteking Al jaren daar geen last van pfff
Nelta: lekker weekendje weg, hopelijk snel raak met de ove testen Aowyn; beterschap! Sanntje: gaat het nu goed met de meiden op de kamer? Hier ligt zoon nu 2 weken op zolder en heeft het ook steeds meer over bang ed Hier vannacht ook dochter steeds wakker en niet zo lekker, neem ik d'r ff mee in ons bed gaat ze spugen hun bed snachts verschonen is toch wat lastiger dan die van ons. Wat een gedoe om half 2 snachts. Maar t zat haar gewoon dwars want nu nergens meer last van. Voel mezelf ook beetje slap en futloos. Of dat nou komt omstander griep heerst of de zwangerschap ik weet het niet. Lekker pyjama dagje vandaag, lekker niks doen en jullie?
Hier nog steeds aan het rommelen, gisteren iedere 20 min een wee maar is nu weg wel een hoop harde buiken en een druk kind pffff vannacht weer tot 3u rond gelopen in huis met dehoop dat ze rustig werd.... Verloskundige gaf aan dat dit gerommel vaak voor komt bij een derde, joepie
Oh nou sophia dan weet ik wat me nog te wachten staat met het gerommel Sterkte nog even een hopelijk straks snel je kleine in je armen.
Blue wat fijn dat ze dr a heeft! Fijn bij aan huilen hoor. Zou ik ook zo kunnen hihi Happy het naar bed gaan is nog steeds drama bij de oudste maar het uiteindelijke slapen is afgelopen nachten goed gegaan. Wat een ellende hè, snachts bedden verschonen. Ben je ook nog eens meteen klaar wakker. Sophia spannend hoor. Kwestie van doorzetten dus. Hopelijk duurt t niet al te lang meer. Aowyn Beterschap. Hier: vandaag rond wezen neuzen om de meidenkamer te verbouwen na de bevalling. Weten nu wat we willen. Ideeën genoeg dus daar ligt t niet aan. En denk dat wij uiteindelijk toch naar de zolder gaan. Alleen verbouwen gaat voorlopig nog niet gebeuren. Maar das nog niet zo'n ramp. Als ik maar mijn bed heb En nu moe en uitgeteld op de bank. Zo maar lekker op tijd naar bed.
Pffff wat een nachtje. Hoop niet dat de laatste 8 weken zo gaan zijn. Wat was de kleine onrustig! Hele nacht liggen draaien, harde buiken, soms wat gevoelig richting pijnlijk en dan die druk naar onder. Misschien indalen? Iemand ervaring mee? De meiden lagen al vroeg ingedaald maar nooit iets van gemerkt. Maar zo vroeg al? Rommelig nachtje zeg...
Sophia wat spannend!!!! Sanntje: misschien toch soort bandenpijn. Kan aan alle kanten uitstralen. Groeispurtje Hier gisteren en eergisteren beetje bloed bij afvegen. Maar daar blijft het nog bij. Ben benieuwd of dit al de menstruatie gaat worden.. zit nu op dag 24. Zou wel vroeg zijn na een miskraam. Maar alles is toch van slag dus dan liever dat het snel doorbreekt!
Inderdaad wat een gerommel bij enkele dames. Spannend de laatste loodjes. Vandaag druk dagje naar het consultatiebureau met de oudste voor een prikje en ogen test. Kinderen ophalen van dagverblijf en school. Oudste weetweer terug brengen naar school en dan.... tweede echo 😆 tussendoor nog leren voor mijn hbov tentamen van morgen. Mijn dagje vliegt om waarschijnlijk
Sanntje! Ik herken het wel degelijk, heb al weken een zeer bewegelijk kind bij het slapen. Ik denk dat het komt omdat ze dan nog relatief ruimte hebben en overdag ben je erg druk en het kindje heel rustig....... En in de avond JOEPIE
Flixbilly: jij bent hbo-v aan het studeren? Wat leuk! Ik heb dat ondertussen alweer 5jaar terug afgerond
Inderdaad erg leuke opleiding. Zit nu in mijn tweede jaar dus hierna nog 2 jaar als ik mijn p haal. Moet nog 2x medisch rekenen halen met een 10. Alleen heb ik telkens een 9 terwijl ik thuis wel een 10 haal. En wacht nog op de uitslag van 1 geneeskunde tentamen.. Spannend hoor
jee wat een gerommel ja.. denk dat sophia wel gelijk heeft sanntje, dat ze idd nog veel ruimte hebben. hopelijk eenmalig zo'n nachtje fleurop hoop dat t snel doorbreekt kun je weer verder he.. bij de jongste was ik gelijk weer zwanger na vroege miskraam dus hoop voor jou ook! hier zometeen eerste echo.. vind het te spannend!! duimen jullie voor me? 10:45
@ Nelta: . Balen meis. Hoe was je weekendje weg? @ Slapen: hier met de oudste al sinds z'n geboorte drama. No way dat die gaat slapen als hij alleen is. Heb nog steeds hoop dat het ooit goed komt. Jongste slaapt al vanaf de geboorte super, dus hopelijk nr 3 straks ook. @ Wonderbaby: succes met de echo straks. @ Blue: wat knap van je meisje. Gefeliciteerd. @ Aowyn: beterschap! @ Sanntje: leuk, kamertjes opnieuw inrichten. Zijn wij nu ook druk mee bezig. Balen dat de kleine zo druk is. Mijne ligt ook al heel erg laag, dus ook wel regelmatig last van een pijnlijk gevoel. Hopelijk kun je toch snel wat slaap pakken (zegt zij die ook al vanaf augustus heel erg slecht slaapt ). @ Fleurop: hopelijk zet het door. Kun je het echt afsluiten. @ Sophia: spannend. Kom maar op kleintje! @ Flixbilly: succes op het cb vandaag. Wij vrijdag ook ogentest en prik gehad. Ogentest vond ik onzin, aangezien hij die in augustus ook al heeft gehad, maar moest en zou het doen . Hier druk geweest met een maken van kamertje voor de jongste. Die schuift straks door naar zolder (oudste wil niet). Kunnen we daarna eindelijk aan de babykamer beginnen. Hoeft niet heel veel te gebeuren, maar toch fijn als het klaar is. Vorige keer pas gedaan tijdens mijn verlof, maar dat doe ik niet nog een keer. Kamer van de jongste is bijna af. Plinten liggen, meubels staan en muur is geverfd. Gisteren nog behang besteld voor een andere muur en dan nog de piepschuim letters en de palmboom met beestjes (Xenos) verven en bekleden . Nu al zin in. Ze is er zo blij mee.
Leuk he al die kamerjes Ik heb net controle gehad, ff potje zitten huilen ik ben het zo beu..... Alle klachten die ik nu heb (afgezien van harde buiken etc) denkt ze dat het nog naweeen zijn van de griep vorige week. Ze heeft wel gevoeld, lichte ontsluiting maar het ligt nog ver naar achteren. Deze ontsluiting komt ook door het feit dat het de derde is. Ze kan de ruimte voelen die al gemaakt is. De voorweeen die ik heb zijn echt het eigenwijze van een derde kind, kan dagen/weken aanhouden Volgende week donderdag weer een controle maar dan gaan ze kijken of ze kunnen toucheren. Dat ging nu nog niet. Voor hetzelfde geld begint het nog uit zichzelf! Ik hoop t echt want ik kan niet meer vooruit, de hondjes uutkaten gaat niet meer, fietsen niet meer, het is gewoon helemaal klaar! Sorry voor mijn lange ego verhaal
Wat zijn we toch allemaal lekker aan t rommelen. De een rommels van bijna bevallen en de ander van rommelen in huis. Ik hoor bij de laatste groep iig van het weekend de meidenkamer roze gemaakt. Vanavond nog 1 muurtje beige maken en dan nog wat pip behang op de muur. Wordt in mn hoofd iig heel erg leuk succes met de echos meiden!! Toch altijd een spannend moment. flixbilly: hoe doe je dat joh.... nou nog een hbo studie. Lijkt mr behoorlijk pittig met 2 rondrennende kinderen. Knap hoor!!! Hier even 'pauze' net de hele bovenverdieping gedaan en zo nog even beneden stofzuigen en dweilen. Vanmiddag komt er een vriendin langs dus dan doe ik niks meer Dochter is heerlijk aan t tutten met dr pop, zo lief! Fijne dag meiden!
Hoihoi, Sophia, spannend. Hopelijk komt ze snel. Wonderbaby, hoe was je echo? Fleurop, dat zou idd wel snel zijn. Ik had ook in de eerste cyclus na mijn miskraam een keer een klein beetje bloedverlies. Anders heb ik dat niet. Sanntje, haha. Alle voorraadkasten al vol? Hier geen weekendje weg, maar een week. We zitten dus nu nog lekker op CP, bevalt prima. Net trouwens ovutesten gehaald. Wanneer moet ik daar mee beginnen? En dan 's morgens of 's avonds?