Dat is beter Nelta. Geniet nog maar lekker daar! Ik deed de ovulatietesten in de avond (heb het maar 2 maanden gedaan hoor, maar toch). Als ik dacht dat het eraan kwam 2x per dag. Mag volgens mij ook niet meteen de eerste keer dat je die dag naar de wc gaat. Ik had wel die cb met smiley, dus geen idee of dat bij de action testen ook zo is. @ Sophia: wat vervelend zeg. Heb je bij je mannen ook zoveel voorweëen gehad? @ Wonderbaby: gefeliciteerd met je mooie echo.
Wonderbaby! Jeeeeejjjjj gefeliciteerd! Esje! Bij de tweede wat meer, maar bij een volgende zwangerschap krijg je daar gewoon meer last van! Joepie
Ik klop even af Sophia. Bij de andere 2 nooit last van gehad en hopelijk dit keer ook niet. Bij de andere 2 ook veel last gehad van m'n bekken va week 20 en vaak blaasontsteking (bij de 2e bijna non stop tot op de dag van geboorte). Daar ontkom ik voor alsnog ook nog aan dit keer .
Dat hoop ik ook voor je zeg! Nou het enige wat ik positief eruit haal is dat ik bij alle zwangerschappen veel kwaaltjes heb en deze keer dan die bekkenklachten, dat ik wel vlot beval! Zonder gekke dingen, dus daar hou ik me maar aan vast. Hoop doet leven
Even kort meiden, ik zit in Praag met ml, even genieten van elkaar zonder de jongens! Wonderbaby, wat een opluchting om een kloppend hartje te zien! Sophia, dit zijn echt de laatste loodjes dus... Hang in there! Nelta veel plezier nog in CP. Ovu testen kun je bijv vanaf dag 10 doen, meestal zie je hem oplopen elke dag voordat je ei komt maar dat hij kan ook ineens knallen.
Wonderbaby fijn een kloppend hartje. Vandaag termijnecho gehad. Klopt precies 😆 kleine was erg druk in mijn buik lekker bewegen heerlijk! Kwam niet wachten totdat ik het ga voelen
Fijn meiden die goede echo's! Indalen was bij mij bij de eerste 2 al met 30 weken. Vk vertelde toen wel dat ze vanwege de ruimte nog wel konden draaien. Geen idee meer of ik dat toen echt voelde....? Vanavond weer centering.
Fijn goede echo's!!! Nelta geniet nog even van je midweekje weg. Heerlijk. Spekky jij ook veel plezier in Praag. Mooie staf. T gerommel van vannacht gaat door. Veel pijnlijke scheuten onderin. Vooral lastig als ik moet hoesten. En aangezien ik verkouden ben. Maar t gerommel gaat nu vooral door in mijn buik. Pfff beroerd, darmen en maag van streek... opkomend buikgriepje? Nu tv aan voor de kids en ik op de bank tot m'n vriend thuis is. Hoop dat dat snel is!
sanntje sterkte ermee. Klinkt idd als een buikgriep. ziek zijn met kids om je heen blijft een lastig iets. meiden geniet van praag en center parcs. Heerlijk hoor! Ik kan ook al niet wachten tot we weer lekker op de camping staan. In ieder geval al met pasen. Hoop dat het weer mee werkt!
Tnx. Niet handig nee maar ja... wat doen we als moeders eraan Iemand ervaring met een slaap trainer? Zo'n wekker/lamp?
Wonderbaby, super!! Spekky, lekker hoor. Geniet ervan!! Sanntje, beterschap. Klinkt idd als een buikgriepje. Wij hebben een slaaptrainer van Babyzoo. Begonnen met 3 jaar bij Stijn. In het begin wel consequent zijn, dus terugsturen als zn olifant nog niet wakker was. Maar toen ging het wel goed. Al moesten we hem niet te laat zetten, want dan was hij het ook echt zat. Die van babyzoo zijn trouwens niet stevig. Een keer vallen en het gezicht zit los. Dat ziet nu met een elastiekje vast, werkt verder nog wel hoor, maar we gebruiken hem eigenlijk nog maar weinig nu. Ovutesten, ik ga zondag dan maar starten denk ik. Ik ben benieuwd.
Hey dames! Sorry voor de stilte!!! Veel te druk met huizen (tijdelijke huur) en nog geen nieuwe koopwoning gevonden... Ik heb nog 4 weken om in te pakken, wat kun je toch verzamelen in 4 jaar... Morgen reageer ik even uitgebreid, ben nu doodop! Liefs
even een snelle zwaai; zo moe! Ik hoop morgen ook weer even rustig bij te lezen en te reageren! Zag wel een heel spannend berichtje van Sophia... Misschien zet het vannacht wel opeens echt door! En anders hoop ik juist op een rustige nacht en goede nachtrust voor je.
Slaaptrainer: hier de nijntje variant. Geen succes... meneer vindt hem eng (de bewegende ogen van slapen naar wakker) en hij tikt de hele tijd dus dat vindt hij ook niet prettig. Dusse... kheb er nog 1 te koop Fijn die goede echo!!! Spekky en nelta: lekker genieten nog! Ik ga snel mn bed in
Hier roze en groene aap (slaaptrainer) gaat erg goed al is dat niet elke dag het geval maar ze snappen zeker de bedoeling!
K ga die van mijn zus lenen. Sam schaap. Als dat bevalt schaf ik hem aan. Best prijzig nog zeg zo'n ding! Zo hier weer heerlijk nachtje. Vandaag 4 lig ik gewoon wakker. Baby druk, rusteloze benen, of beter heel lijf... Nou ja 1 voordeel. Zoveel beweging heb ik in tijden niet gehad, wat zal ik al een hoop calorieën verbranden En dalijk wordt ik weer moe... dalijk... Net als de meiden wakker worden handig!
Super de goede echo's! En spannend Sophia! Ik ben juist aan het overwegen om de babyzoo ook te kopen voor de oudste. Zij komt heel vroeg steeds bij ons en zeurt en klaagt. We hadden en klok met wijzers maar die is stuk gegaan. Daarin hadden we met tape aangegeven waar de wijzers moest staan als ze op kon staan. Uiteindelijk doet mijn keel beetje bij beetje minder pijn en de hoest neemt af. Wel is de oudste flink verkouden en buikpijn
Pimkey, succes met verhuizen. Je kan idd veel verzamelen. Wij kwamen uit een klein flatje, maar wat een zooi daar al uit kwam..... @wekker, kun je geen digitale doen, die minuten afplakken en zeggen dat ze met de 7 eruit mogen
Pimkey in 4 jaar tijd kun je heel veel verzamelen. Wij hebben laatst de zolder opgeruimd... niet normaal zeg wat ook wij in 4jr bij elkaar hebben gekregen. Succes ermee