Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wekker! Wij hebben nijntje en dat gaat heel goed, kan hem zelfs verzetten in het weekend :D

Hier weer rustig.... Voordeel is dat ik goed geslapen heb :) nu aan de poets misschien helpt het :D

Pimkey! Ja leuk he verhuizen :D wij wonen hier nu 8 jaar dus ik weet wat je bedoelt ;) hopelijk vind je snel iets leuks!

2. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ha Sophia, ik dacht net aan je! Nog geen baby dus, misschien maak je de 40 weken wel vol....?? :D

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Fijnnnn eindelijk goed geslapen. Heb je op n gegeven moment echt nodig.
    Pfff wil niet weten hoeveel zooi wij na 8 jaar hebben haha

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

Wonderbaby gefeliciteerd met de echo!
    Sophia: succes met de laatste loodjes!
    Tati: wat leuk een opleiding naast t werk (ik ook) welke opleiding doe je?
    Ik ben bezig mijn master te halen en hoop dit jaar mijn bul te hebben.
    (ook dat gaat tussendoor gewoon door natuurlijk)

slaaptrainer: wij hebben ook een gewone wkker: met de 7 mogen ze eruit.

Verder geen nieuws, druk ..as always.
    Dochter bijna jarig..heftig eerste kinderverjaardag zonder trotse oma (|mijn moeder, die regelde altijd de taart en verwende flink..)) ik had ook al een leuke uitnodiging gemaakt (de action is gewillig met alle goedkope frutselspullen) ik had mijn moeder te graag willen laten zien..pfff

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik snap niks van mijn lijf, maarja, vast allemaal te maken met mijn miskraam. Ik heb al 4 dagen (vanaf dag 23 in mijn cyclus) bij het afvegen rood/bruin bloed/slijm. Paar 'drupjes' in een inlegkruisje. Is dit nu nog het 'schoonmaken' van mijn baarmoeder? Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus als ik uitga dat dag 1 de eerste dag was van mijn miskraam/bloeding.
    Voor de miskraam had ik vaak een cyclus van 27 dagen. Moet ik nu weer beginnen met dag 1..? Maar het is echt nog veel te weinig voor een menstruatie zoals ik die normaal heb.

Gelukkig is de hcg nu alweer bijna uit mijn lichaam. Nog een mini tuurstreepje. Ik doe elke dag een ovulatietest en die was in het begin nog heel donker, maar ook deze loopt elke dag nu wat af (nog wel meer streep dan normaal (wel zeker negatief).. maarja.. toch dat restje hcg denk ik).

Kortom; ik haat die onduidelijkheid!!! bah.:)

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fleurop, ik heb dat ook gehad en toen een paar dagen niks en daarna pas echt ongesteld.

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sumshine dikke knuffel. Kan me voorstellen dat dit gruwelijke rot momenten zijn. Zeker als je veel voorbereidingen met je moeder deed. Sterkte!

Fleurop hopelijk snel weer in je gewone cyclus, maar niet te lang uiteraard ;) Als je maar weer inzicht hebt dat je weet wanneer wat is...

8. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sophia, fijn, weer eens goed geslapen dus. En vandaag verder rustig gebleven? wat was nu ook weer het plan? Misschien vrijdag strippen, las ik dat nou goed?

Wekker: oudste kan digitale wekker lezen en ik kan met hem afspreken dat ie in het weekend niet voor half negen zijn zus mag wakker maken. Ze liggen in een stapelbed en zijn dan allebei braaf stil tot het genoemde tijdstip. Als het laat is geworden, kan ik zelfs een keer zeggen niet voor half tien :D:D en dan blijven ze tot half tien stil. Heerlijk hoor. Genieten we ook maar zo veel mogelijk van zolang als het nog duurt. :p

Fleurop, vervelend die onduidelijkheid, en ook wanneer je dan echt verder kunt. Hoop dat het nu allemaal snel helder wordt. Knuf voor jou!

Wonderbaby, fijn! Gefeliciteerd met de goede echo! Had ik volgens mij nog niet. Gedaan :)

Sumshine, extra moeilijk dit soort dagen, denk ik. Wil je veel kracht wensen, want het gemis zal groot zijn.

Ik volg opleiding tot gezondheidszorgpsycholoog. Post doc, heet dat dan geloof ik. Welke richting ben jij bezig? Dit jaar je bul klinkt goed! dit kalenderjaar of zelfs schooljaar? zal wel super druk zijn in ieder geval? werk je er ook naast? ik werk nu drie dagen en een dag per week opleiding, maar wil misschien al voor de bevalling, maar zeker daarna tijdelijk een dag minder werken, zodat ik in totaal drie dagen van huis moet (en even geen vier, da's voor ons en mijzelf echt even te veel).

Iemand was op vakantie? nelta toch? volgens mij best mooie, zonnige dagen? geniet ervan!

Oh ja, en spekky, jij zit nog verder weg, toch? Veel plezier nog met je man in die mooie stad. (Sorry:) weet niet meer welke stad:cool:)

9. Tatie! Nee hoor, volgende week donderdag is volgende afspraak en dan misschien strippen :D

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Waarom denken kids dat t snachts dag is??? Heerlijk... morgen spoed cursus klok lezen hihi. Of snel die wekker halen. Net even flink toe gesproken maar lijkt nog niet door te komen... klets koppen.

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Vandaag dan echt goed ongesteld geworden. We gaan verder in ronde 4!

12. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Fijn Fleurop. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent.

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Omdat jullie het maximale aantal van 5.000 berichten inmiddels bereikt hebben doen we dit topic dicht.
    Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina