Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zie jou inderdaad ook wel met 5 kinderen hoor 😂😂

2. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zouden ze t in eerste instantie niet verwachten, maar zondag op de verjaardag ging het onderwerp erover en toen vroegen drie vrienden en mijn stiefvader of ik nog wel een derde zou willen..en toen heb ik eerlijk gezegd dat ik dat wel wil..dus ze weten nu wel dat die wens er is. Maar dat hebben alleen hun gehoord..
    Zoals schoonfamilie zou t misschien niet verwachten.

Lijkt mij ook spannender om het nu te vertellen dan bij de eerste twee keer haha.

En ja dat ik die bevalling weer aan ga snap ik ook niet van mezelf whaha..maja alle clichés kloppen ;)

Zojuist ongi geworden dus dag 1.
    Ik ga even uit van 28 dagen..dan is mijn nod rond 5 augustus.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zal het even wijzigen op de de lijst! Nu begint het echt, spannend! :D

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 29 juli ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - NOD: 5 augustus ♥♥

Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - Wacht op NOD ♥♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - Wacht op NOD ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: half juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ???

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Pfff ja... nog een keer bevallen. Ik snap niet dat ik dat weer wil.. het waren zware, maar vooral lange, bevallingen. Maarja.... heb het wel overleeft duss..

Soms denk ik ook: heb nu 2 gezonde kinderen, dat een 3e ook gezond is is geen garantie. Maarja, uiteindelijk weet je dat bij een eerste of tweede ook nooit.

6. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind het doodeng, besef t nog niet helemaal hihi.

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik spring hier weer in als jullie het niet erg vinden!

Wonen: Ik woon in Amersfoort, dus dichtbij Amethist denk ik. Nog meer meiden hier die in het midden van het land wonen? :D

Hier weet familie wel dat we graag een derde willen. Ik had het alleen over 2017 haha, dus zal misschien wat eerder worden.

Hier echt even een dip, moet op dit moment even niet aan een derde denken. Hoop echt zoo graag dat mijn jongste nu snel door gaat slapen want ik trek dit niet meer heel lang nu. Ze is ook ziek en daardoor de halve nacht aan het krijsen nu. Pff, echt zwaar hoor soms kinderen! *sorry, einde van mijn geklaag*

Ze is bijna jarig en ben dit keer van plan om ipv een taart zelf cupcakes te maken en bij de HEMA van die kleine foto-tompouches en andere kleine gebakjes te bestellen, en dat dan op een etagiere leuk uitstallen op tafel. Leuk idee?
    Vandaag een cupcakemaker etc gekocht dus ga binnenkort eens oefenen.. Ben benieuwd!

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Bloemm: De namen van onze kinderen lijken trouwens best op elkaar! :D
    Oudste heet M.ila (1 letter verschil haha) en mijn jongste E.rin

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat leuk zeg! Ik vind het beide hele mooie namen :D
    Mila stond ook op ons lijstje bij Mira haha!
    Ik hoop zo voor je dat E. door gaat slapen.. Weet hoe zwaar het kan zijn! Huilt ze normaal ook veel 's nachts? Of alleen nu ze zo ziek is?

Bevallingen: Hier duurde ze beide langer dan 24 uur. Was niet bepaald fijn, maar kijk er zeker goed op terug. Vooral die van Ediz. Daar teken ik echt voor bij een derde! Geen schaafwondje aan overgehouden ook, hij is geboren om 21.37 en om 00.00 zaten we al samen op de bank thuis!
    Gezond kindje: Ik heb die gedachte ook wel eens, maar wil daar niet te lang bij stilstaan. Dat weet je inderdaad bij een eerste of tweede ook nooit.
    Woonplaats: Ik woon in Wormer, een heel fijn dorpje dichtbij Zaandam.

10. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond allemaal!

Wat fijn dat het vandaag beter gaat Sophia! Weet je al wanneer je een eerste keer kan gaan spieken naar de kleine?

Lizz, ik woon ook het hoge noorden! Leuk! Nu nog in de stad, maar de wens is wel om naar een boerderijtje te verhuizen. En dan dus rondom de stad ergens.

Mijn omgeving weet dat de wens er is, maar raden het ivm m'n eerdere zwangerschappen en m'n oudste met wat problematiek af. In de zin van, weet waar je aan begint, aanslag op je lichaam, risico op permanent suiker neemt toe, drukker enz. Maar ze sluiten uiteraard af met, maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Moet wel zeggen dat het dan wel een door m'n hoofd spookt met wat als m'n oudste niet vooruit maar achteruit gaat, of dat ik zelf niet gezond blijf. Of de 3e niet gezond is. Anderzijds heb ik vanuit het UMCG groen licht, de artsen weten vast wel wat ze zeggen. Ze willen alleen weer strak monitoren. Maar dat is prima, gaf me afgelopen keer een veilig en betrokken gevoel.

Vanavond weer voetbal!! Heb er nu al zin in, dan weten we onze tegenstander in de finale ;)

Liefs Pimkey

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Poëzie, welkom. Onze kids zijn ongeveer even oud.

Sophia, succes met de misselijkheid. Hopelijk wordt het snel minder.

Babystew, dat had ik ook het eerste jaar van Noor. Die sliep ook pas met 11 maanden door en was toen ook niet echt makkelijk. Dat was dus echt overleven. Ik moest toen echt niet aan een derde denken. Nu het allemaal rustiger is, is dat een ander verhaal.

@omgeving, ik denk dat ze het hier wel verwachten. Al hadden de meeste het misschien eerder verwacht.

@bevallingen, hier bij Stijn drama, sterrenkijker, vacuumpomp, bijna ks. Noor ging gelukkig een stuk makkelijker 5 uur en maar 5 minuten persen.

12. @pimkey! Ik heb 2 weken terug al mogen spieken! Maar maandag 14-07 mag ik weer kijken. Ben reuze benieuwd en vind het spannend omdat ik zoveel meer beroerd ben dan bij de vorige twee.

Ik heb vandaag gebruik gemaakt van mijn dag, alle was weggewerkt en kan jullie melden dat was heel VEEL!
    Nu op de bank met een dekentje, toch een beetje buikpijn:)

13. Oh trouwens, zorgen maken over de derde! Mijn buurvrouw om de hoek heeft er vijf en die vertelde vorige week dat ze bij de 5e echt heel erge twijfels heeft gehad, natuurlijk is het welgezond je hebt er al vier is het niet teveel etc etc. Je zal het niet geloven, maar hij is echt het zwarte schaap.... Daar hebben ze zoveel ellende mee gehad, ongelooflijk. Maar dat zegt ze ook zelf hoor, misschien echt een voorgevoel en had ze het beter niet kunnen doen :cool: uiteindelijk is hij nu begin 20en gaat het beter, maar blijft zorgenkindje!

Dussss ik maak me maar niet te druk! ;)

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh dat is wel sneu Sophia!

Kijken jullie zo ook vier handen op één buik?

15. Nee ik kan tijdens zwangerschappen niet naar tv kijken over zwangerschappen en bevallingen heel raar, want normaal doet het me niks;)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 29 juli ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - NOD: 5 augustus ♥♥

Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - Wacht op NOD ♥♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - Wacht op NOD ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: half juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    14-07 Sophia 12 weken echo.

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Is het de 12 weken echo de 14de Sophia? :D
    Heb een stukje met afspraken op de lijst gezet.

18. Ja leuk! Maar het is an 11 weken, geen idee waarom ze dat gedaan heeft. Maar het is dan wel de intake, dus...

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Wonderbaby: Superleuk zo’n ingegraven trampoline. Toen we op vakantie waren (huisje op Texel) was daar in de tuin ook zo’n ingegraven trampoline. De kinderen waren er niet vanaf te slaan :D.

@ Poewie: Welkom!

@ Sophia: Wat sneu voor je zoontje. Hier hebben ze gelukkig altijd weinig last van doorkomende tanden en kiezen.
    Pfff, ja de box. Een stomme sta in de weg is het. Hier is het na verloop van tijd altijd alleen maar een speelgoedopslag geweest. Ik zou ook niet weten waar ik dat kreng neer zou moeten zetten.
    Ja, Marktplaats is leuk hè! Ik had pas ledikantjes zitten zoeken ;):) en toen zag ik echt van die leuke, ouderwetse ledikanten met een soort klep. Zó leuk!
    Zo, je hebt al goed gescoord dus op Marktplaats. Wij moeten ook van alles nieuw. De box hebben we weg gedaan en de kinderwagen is vlak voor de vakantie gesneuveld.

@ Werk: Ik werk 24 uur p/w, mijn man fulltime. De kinderen gaan 2 dagen naar de opvang en mijn moeder past 1 dag in de week op.

@ Fleurop: BLEGH! Vervelend als de kinderen niet meewerken en het van dat prutweer is.

@ omgeving en een 3e: Ik denk dat mensen er hier niet van op zouden kijken. Ik zeg al heel lang dat ik nog een 3e wil, dus dat is wel redelijk duidelijk, hahaha.

@ Liz88: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde!

@ bevallingen: Mijn beide bevallingen waren prima. Bij mijn dochter een beetje lang persen (1 uur 20 min) omdat ik geen persweeën had. Maar mijn zoontje ging lekker snel, maar 7 minuten geperst en de hele bevalling duurde nog geen 3,5 uur.

@ Babystew: Ja, je woont enigzins bij mij in de buurt. Ik woon in W.oerden.
    Balen dat je jongste zo slecht slaapt. Dat lijkt me echt heel zwaar.
    Ja, zeker een leuk idee voor de verjaardagstraktaties van je dochter. Ik had voor mijn dochters verjaardag ook zelf van alles gebakken.

@ Bloemmm: Nee, 4 handen op 1 buik kijk ik bijna nooit. Ik erger mee meestal dood aan die meiden die zo dom doen. Ik snap het wel, ze zijn jong enzo, maar toch. Wat een eigenwijze stukken vreten zeg. Zucht…

Zo hèhè, alles bijgelezen ;). Ik heb vandaag gewoon een dagje gewerkt. Vanmorgen best nat geworden toen ik T. naar de opvang moest brengen. Mijn man had ’s middags niet even bedacht dat hij hem met de auto wel op kon halen ;), dus ik ben een kwartiertje eerder naar huis gegaan en heb toen de auto gepakt om T. op te halen, ik had geen zin om me wéér nat te laten regenen.

20. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh heerlijk even kijken hè? Ik leef altijd van echo naar echo. En 14 juli schiet al lekker op! Gewoon lekker rustig aan doen hoor, die eerste weken zijn het lastigste. Er aan toe geven ook haha

Ja de was... Als er iets ondankbaar is haha. Altijd als ik alles weer strak in de kast heb liggen loop ik naar beneden en ligt er al weer de eerste nieuwe was. Poeh ik kan daar soms zo moedeloos van worden. Of manlief die 'ineens' overal spul vandaan tovert. Dan vraag ik hem ook of hij het soms verstopt. Daar gaat m'n 'zo alles is schoon' moment haha! Zal met 3 vast niet minder worden.

Ik ga om 22 uur voetbal kijken, nu nog even het huis aan kant maken. We hebben morgen kijkers voor ons huis. En ook hier moet nog een wasje opgevouwen worden en in de kast. De mannetjes slapen inmiddels, kleine net de avondfles gegeven. 4 handen op 1 buik was toch dat programma over tienermoeders en een begeleidende BN'er? Lijkt me wel leuk trouwens!

Deel Deze Pagina