Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik hoor net op het NOS Journaal dat Menno Buch is overleden. Ik vond het maar een vreemde man, maar toch altijd schrikken als zo'n bekende kop komt te overlijden...

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sophia, spannend. Dat schiet al op.

Hier ook trouwens de box en de kinderwagen verkocht. Dus die moeten we ook weer hebben straks. Kinderkamer hebben we nog, Noor gebruikt nog de kast en de commode.

3. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja akelig is dat als mensen wegvallen, kan ik sowieso niet mee omgaan. Maar bij een BN'er lijkt het soms alsof je iemand kent ofzo. Ik had dat een keer toen we er 1 tegen kwamen, ik had de neiging om gedag te zeggen. Toen dacht ik: maar dat is apart want zij kent mij niet haha. Al is het natuurlijk ook gewoon beleefd!

Ik heb alle spullen nog wel, maar ik zit er ook jog midden in... Alleen als er nu een meisje zou gaan komen wordt het shoppen mbt de kleding. M'n kinderwagen gaat nu voor de tweede ronde mee en vind hem nog steeds fijn. Al vind ik die stokke ook erg mooi. Maargoed iets wat goed is ga ik niet vervangen, de kleur is neutraal dus een derde ronde kan hij prima mee.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo hey... Dat was een vreselijke aflevering zeg, maargoed.. Dat was ook wel te verwachten. Gelukkig leek ze wel 'normaler' na de bevalling. Hoop voor haar dochtertje dat dat zo blijft.

Ik heb ook alle spullen nog. Heb alleen veel van Mira's kleding weg gegeven en verkocht. Van Ediz heb ik echt curvers vol kleding. Die groeide zo snel dat ie veel maar een paar keer heeft aangehad.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zag het net ook op FB ja..

6. Ja kleertjes voor jongen nog veel, alleen de kleinste maat niet meer. Maat ja als t meisje wordt met ik shoppen:D

7. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha 4 handen op een buik viel dus tegen? Ik HAD het plan om voetbal te kijken zo, maar er ligt hier een klein mannetje vrolijk te kletsen alsof het al ochtend is. Hij heeft ook een nieuwe hobby, gooi je speen uit bed en dan piepen. En als je dan komt lacht ie schaterend. Zo klein en al zo berekenend, dat is mooi op tijd haha.

Zal wel door z'n tandjes komen, normaal slaapt ie van 20-7 door. Hij kauwt overal op en is snel aan het piepen.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ach! Tandjes doen ook zo'n pijn. Hopelijk zijn ze snel door!
    Hier staat het voetbal al aan!

9. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier beneden ook, alleen zit ik nog naast m'n kleinste mannetje. Het goede nieuws is dat hij NU echt slaapt --> op naar de voetbal!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wattttt eeeeeen wedstrijd😳😳😱😱.

11. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou een verlenging is niet meer nodig...

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgenn :D
    Sophia hoe voel je je?

13. @bloemm! Nat :D maar verder ben ik weer goed opgestart vandaag. Ben wel moe dus geen voetbal voor mij, ik hoor t wel ;)
    Nou via MP een leuke nieuwe feautuill op de kop getikt en een maxi cosi. Allebij voor een prikkie! Ben helemaal blij!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Misschien gaat de misselijkheid nu langzamerhand toch weg!?
    Zou wel super zijn! Balen dat je nat bent :D
    En fijn dat je leuke dingetjes gekocht hebt!

15. En over 45min mag ik weer doorheen:x
    Tot nu toe ben ik steeds 2 dagen goed en dan weer slecht, maaaarrrr de piek van hcg is voorbij dus het zou kunnen. Zit nu koffie te drinken en dat valt niet al te best en ik heb zo'n zin in mijn latte! (de enige koffie die ik lust) :):)
    Maar ja het is voor een goed doel, nog een opstandige peuter joepie:D

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Sophia, succes. alweer koffie is een goed teken. :)

hier ook zo weer door de regen.Ik ga wel met de auto nu. Die arme groep 8-ers bij ons gingen vandaag op kamp, lekker weer...

Vanmorgen had ik een peuter met een zwaar ochtendhumeur, heeft ze maar weinig. Maar inmiddels weer lekker aan het puzzelen en bij het cb heeft zich ook prima gedragen. Daar moest ik heen omdat ze teven was aangekomen en nu wel de lengte in gegaan, maar amper aangekomen. Helemaal prima. Ze is ook al sinds het weekend zonder luier. Gisteren 3 ongelukjes, vandaag nog geen 1. :)

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

super, ik ga ook voor een box op marktplaats kijken. Kinderwagen wel nieuw, ik mag van mijn man een bugaboo. :D

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Als het een meisje wordt overweeg ik toch weer een roze kinderwagen te kopen zoals bij Mira haha.. Een stokke of een bugaboo. Dan verkoop ik deze van Ediz wel op MP. Heb ik bij Mira ook gedaan, amper wat geld opgelegd en een nieuwe bij de Babypark gekocht.

Hier is het al zomervakantie! Wanneer is dat bij jullie dan?

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Knap hoor! Balen dat ze een ochtendhumeur had. Hier ook wel eens zo'n dag :p

20. Vrijdag laatste schooldag! Ben er ook wel even klaar mee met dat op en neer gefiets...... Ik moet ca. 15 min dusssssss ik wordt heel nat :cool:

Ben aan het twijfelen of ik toch voor school dichterbij ga kiezen omdat we nu een derde krijgen. Er is hier vlakbij ook eenhele goede kleinere school, daar had ik nog nooit naar gekeken! Ik ben daar op woensdag altijd voor een speelinloop met Thom en vanmorgen even een rindleiding gekregen, erg leuke school en ze hebben een heeeel goed rapport van de onderwijsinspectie! Dus ga maar eens heel snel nadenken.

Rick zijn klas vakt volgend jaar helemaal uit elkaar ivm krimpen van de school. Hij gaat met 2 kindjes uit zijn klas naar een nieuwe klas dus het zou niks uitmaken. Alleen dat ik zijn juf zo aardig vind, en die gaat mee naar de nieuwe klas. Maar ja, vanaf kerst gaat de schoolgrootschalig verbouwen, moeten ze ook weer naar een ander lokaal en vanaf groep 3 weer een nieuwe klasindeling.... Datbis op de andere school allemaal niet.

Moeilijk he!

Deel Deze Pagina