hee Sophia, fijn dat het in ieder geval vandaag wat beter lijkt te gaan. Hopen dat het nu toch vaker paar dagen beter gaat en de slechte dagen minder vaak voor gaan komen! Lastig he, die schoolkeuze. En dan heb je iets besloten en verandert er daarna nog weer een hoop. Hier gaat de school ook verbouwen en is het heel onduidelijk wanneer en waar de school dan tijdelijk gaat zitten.
Wat wordt er gezellig veel gekletst! Ik hou het even niet meer helemaal bij hoor! Wat me is bijgebleven: @voetbal: mijn man kijkt alles, dus ik krijg een hoop mee. In het begin was ik best fanatiek aan het meekijken, maar inmiddels wel een beetje voetbalmoe Maar vanavond zitten we natuurlijk wel weer vol te kijken! De oudste heeft vakantie en mag meekijken. Had ie zaterdag ook gedaan (inclusief verlenging en strafschoppen ), maar hij kan gelukkig goed uitslapen en doet dat dan ook. Vond het gisteren zo zielig voor al die Braziliaanse jongetjes, die zaten echt te huilen... @kamers: hier nu drie kamers en dat zal voorlopig zo blijven. Idee is om oudste twee op een grote kamer te leggen. Zouden ze nu al geweldig vinden en later kunnen we dan weer switchen. @werk en opvang: ik werk drie dagen en heb nu een dag opleiding in de week. Als ik zwanger zou zijn, zou dat tijdelijk stopgezet kunnen worden. Mijn man werkt drie dagen buitenshuis. Jongste gaat twee dagen naar de creche en oma past een dag op. Als er een baby bij zou komen dan zou ik drie dagen werken na mijn verlof en zou mijn man 1 dag met de baby zijn en mijn moeder ook een dag voor haar rekening nemen. Het eerste jaar is er dan geen extra opvang nodig. Sanntje, Waar ben je?! Misschien met vakantie? Hebben jullie nog vakantieplannen? Liz en ZaZou natuurlijk al lekker geweest, maar de rest? Wij gaan dit jaar niet naar het buitenland, maar trekken een week in het huis van familie. Toch even een andere stad met andere parkjes en speeltuintjes en een ander huis met grote tuin en ander speelgoed. Behoorlijke zin in, maar zou leuk zijn als het weer wel een beetje zou opvrolijken
Oh ja, die ticker... Zat heeeeel lang te wachten op eisprong, vanaf dag 14, maar die blijkt nu juist eerder al geweest te zijn. Ben vandaag begonnen met ongesteld worden Nu dus hopelijk op naar de eerste echte ronde..?
Wij zijn in april naar italië geweest, dat was onze vakantie dit jaar. Maar we gaan een hoop doen deze vakantie, dierentuin, efteling, toverland, plopsaland en een kleine week logeren bij mijn peettante in twente!
Ik had ineens zo'n buikpijn, krampjes vooral.. Heb ik altijd rond mijn eisprong! Dus dacht toch even een testje. Zo fijn dat ik het goed aanvoel. Ik weet dat ie bij mij NOG donkerder kan, dus verwacht vanavond of morgen een streep die nog donkerder is.
Oh wat gek zeg! Nou dan kan ronde 1 wel beginnen, dat is fijn!! Wanneer is nu je volgende NOD denk je?
Amethist..Nee hoor niet erg dat ik ongi ben geworden dit is pas de eerste ronde hihi, dus begin nu net Jouw kids dus ook twee dagen opvang en 1 dag oma, hier ook.. Vanavond weer NL kijken, hier ook.. Aan de klus Bloemm haha Sophia fijn dat het iets beter gaat Spullen...Hier voor nr 2 een nieuwe bugaboo gekocht dus die gebruiken we weer. Box wel al verkocht dus die moet wel komen..en verder genoeg meisjeskleding, dus als t een jongen wordt dan wordt het verkopen en kopen haha. Beddengoed had ik ook verkocht en wipstoel ook. Wiegje is ook alleen door nr 2 gebruikt en kamertje is er ook nog. Hier ook de meiden op 1 kamer en baby alleen, na verhuizen zien we wel verder.. Hier idd al vakantie gehad, maar in september nog wel lekker lang weekend naar Ameland. Uhmm verder weet ik niet meer haha
Vind 22.00 zoo laat! Maar heb vanochtend mogen uitslapen van de kids, dus red het wel om af te kijken denk ik haha.. Zit mijn nagels maar te lakken, moet toch wat om de tijd door te komen Vakantie Wij zijn in November naar Turkije geweest. Dit jaar zijn we hier, maar wil nog wel iets van Centerparc/Landal gaan doen. Hebben voor augustus ook nog een dagje Efteling op de planning en inderdaad voor de rest nog andere parken en zwembad etc. Komt dus helemaal goed
@ Sophia: Foto van de fauteille? Spannend misschien overstappen naar een andere school. @ Nelta: Wat goed dat jullie bezig zijn met zindelijkheid. Is het nog goed gegaan vandaag? @ Bloemmm: Leuk man een roze kinderwagen. Helaas krijg ik dat er hier echt niet doorheen. Daar spreekt mijn man echt zijn veto over uit . @ Tatie: Wanneer gaan jullie op vakantie? Ik ga voor je duimen dat het beter weer wordt. @ vakantie: Wij zijn in juni al een weekje naar Texel geweest. Volgend weekend gaan mijn man en ik heerlijk samen een weekendje weg. Ik kijk er zo naar uit! Lekker een weekend alleen maar man en vrouw en even niet moederen. Vandaag gewoon weer een dagje gewerkt. Vanmiddag wéér natgeregend, maar toen ik thuis kwam met T. had mijn man wel een heerlijke pizza helemaal zelf gemaakt. Mjammie! Vlak voor onze vakantie is de kinderwagen gesneuveld, wat ik helemaal niet zo erg vind, want dan kan ik, als er een 3e komt, lekker een nieuwe kopen . Beetje jammer alleen dat ik zo'n dure smaak heb. Ik zou het liefst de Bébécar Stylo Class willen hebben, maar die is iets van 1.200,--, dat vind ik echt té gek hoor. Ik houd niet van de Bugaboo Cameleon, maar de Buffalo vind ik wél mooi, maar ook die vind ik te duur.
Die wagen kon ik niet, moest even google'n haha . Dacht dat ik alle wagens inmiddels wel kon. Ja de wagen die ik bij Mira had was echt hartstikke roze... Ik had eigenlijk een beige wagen, toen ze net geboren was was er een limited edition compleet roze uitgekomen . Heb gelijk mijn beige wagen op MP gezet, was binnen een paar uur verkocht. Voor 50 euro minder dan in de winkel... Gekke mensen joh! Ik heb toen gelijk bij de Babypark een roze besteld . Met pijn in mijn hart heb ik 'm na de echo van Ediz te koop gezet, dus ik zou bij een meisje echt weer een roze willen. Manlief bemoeit zich daar gelukkig nooit mee . Lekker, zelfgemaakte pizza!!
@ Bloemmm: Handig zo'n man . Mijn man is ook echt heel makkelijk, maar sommige dingen, zoals een roze kinderwagen *grinnik*, vindt hij echt te ver gaan. @ Sophia: Wij hebben in ons eerste huisje een lichtroze muur gehad en een bordeauxrode bank. Was echt superleuk.
Hier is de rest witte en koloniaalbruine meubels en koffiekleur op de muur. Beetje riviera maison, maar dan ook onze eigen inbreng erbij.
@vakantie, hier ook al geweest. We konden nu nog voor het seizoen dit jaar. We hebben een rondje Zuid Duitsland gedaan inclusief Legoland. Was super leuk. @zindelijkheid, totaal 2,5 ongelukjes vandaag. Maar ze kan het nu ff ophouden. Eerst voelde ze het pas als ze plaste en hield dan de rest op totdat ze op de wc was, maar dat gaat nu beter. @school, hier ook een school iets verder weg, 4km. Maar goed te doen en we hebben er tot nu toe een heel goed gevoel over en zijn blij met onze keuze. @voetbal, heb er niet heel veel, maar vind het wel leuk om te kijken. Geen idee of ik het vol ga houden tot het einde.