Hier ook veel roze roze haha...manlief vind dat gelukkig ook niet erg, een roze kinderwagen zou m ook niet uitmaken. Onze bugaboo is nu crème met donkerbruin, kan voor beide dus. Misschien een nieuwe kap nog op de kop tikken als we t geslacht weten in roze of blauw.. De rest ook allemaal gelezen hoor, ben weer bij haha. Ja jammer van NL, maar zijn ver gekomen. Spannend Wonderbaby..ik kan t nog niet zo goed zien..hopelijk wordt ie duidelijker, spannend...
hier nog 1 zonder cassete. ik zie m zelf heel goed in t echt en ook best duidelijk hoef zeker niet te turen. die foto's hier worden alleen slechter dan op mn tel
We gaan voor de nieuwe school!!! mijn man vond het ook heel fijn daar. Erg leuke directrice. Gewoon een goed gevoel!
Fijn zeg dat jullie er zo'n goed gevoel bij hadden!!! Super! @Wonderbaby: Wat spannend! Ik zie op de laatste foto's niets.. Zo eens inzoomen via de Ipad. Morgen ochtend anders weer een testje?
@ Wonderbaby: Ik zie de Bebecar niet op die site. Wel de Tutek Turan, die lijkt erop, maar heeft geen zwenkwielen. Mijn zusje heeft die wagen, maar zwenkwielen vind ik wel echt een must. Oh ja, ik zie dat je ook al even hebt gekeken. Leuk weer een baby in de familie! Waaaaahhhhh, spannend!!! @ Sophia: Nou ja, afgewezen?! Wat stom, willen ze alleen rustige kindjes ofzo . Fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Zo, pffffff, ik ben blij dat de koters op bed liggen. Wat waren die aan het stieren zeg de hele ochtend. Ik heb A. op een gegeven moment gewoon even op haar kamer gezet, want ze bleef maar huilen. Knettergek werd ik ervan. Als ze straks wakker worden fiets ik met mijn moeder en de kids even naar de stad. Fietsend kan alleen met iemand erbij, want ik kan echt niet in mijn 1tje met 2 loslopende kinderen de winkel in. A. gaat echt op hol in winkels, teveel prikkels en verleidingen, en kan dan echt niet meer luisteren.
@wonderbaby: Spannend! Zou leuk zijn als het nu al gelukt is hihi. @Sophia: Fijn dat de beslissing genomen is! En natuurlijk ook fijn voor jou, misschien word je in het vervolg dan iets minder nat @Bloemmm: Ze bleef elke keer maar 's nachts wakker worden omdat ze dan haar speentje kwijt was, of omdat ze een fles wou. Per ongeluk natuurlijk aangeleerd, maar ja waarom moeilijk doen als je het jezelf makkelijk kan maken? Zeker na al die maanden gebroken nachten. Gelukkig heb ik haar dat ook weer af kunnen leren, en nu gaat het super! Heel af en toe nog weleens, omdat ze dan een slokje water wil, of gewoon even een kusje. Maar goed dat doet de oudste ook wel... Ik heb mijn handtekening ook maar even veranderd, dan kan ik nu echt af gaan tellen! Word alleen gek van mezelf (en niet alleen ik hihi) zit steeds te speuren om een kinderwagen, of een kinderkamer. Die tutek vind ik inderdaad fantastisch, ben ik helemaal verliefd op! Alleen moet ik mijn man dan echt wel zien over te halen, want die is absoluut niet van het retro...
Ik zie ook niks Wonderbaby..maar als je in het echt het echt duidelijk ziet dan hoop ik op goed nieuws voor je. Duim voor je.. Fijn Sophia dat de school gekozen is. Amethist..Herkenbaar, mijn oudste kan soms ook blijven huilen om eigenlijk niks. Dan ff op de gang om te kalmeren en na te denken..dan praat ze wat in zichzelf en op den duur komt ze terug als ze weer lief kan doen hihi. Ik blijf bij mijn bugaboo haha. Heb op mp al iemand gezien die kappen maakt voor op de bugaboo in de stijl en kleuren die je maar wilt en zelfs ook met naam. Dus denk dat zodra geslacht bekend is ik daar wat leuks laat maken..pimp ik de bugaboo haha. Voor de oudste hadden we een Mutsy.
Heb ik bij mijn jongste ook lang gedaan hoor Sjotefle een flesje in de nacht/tegen de ochtend aan. En speentje werd ie ook lang wakker voor.. Hij begreep echt niet dat ie 'm zelf ook kon pakken haha.. Maar dat is echt net wat je gewend bent! Want na Mira vond ik opstaan voor een flesje en speentje zonder een baby die vrijwel nooit huilde piece of cake. Voor mijn gevoel was dat doorslapen! 😂. Voor een ander zou Ediz waarschijnlijk ook niet de 'makkelijkste' baby zijn, maar ik had me geen makkelijkere baby kunnen wensen. Hier was de fles ook uit eindelijk gewenning en is ook zo weer afgeleerd indd. Kon me daar ook echt niet druk om maken, vooral niet als je moe bent haha. Hij heeft wel een maandje of 4 bij mij geslapen, had enorme mama honger. Nu nog ligt hij het liefst bij mij Ik vind de bugaboo ook een hele mooie wagen Liz! Ediz loopt nog niet en zie het hem ook nog niet doen.. Dus misschien ga ik dit keer wel voor een donkey! Maar zit er ook er ook steeds meer aan te denken om over te stappen van stokke naar bugaboo haha.. Vind het hoge van de stokke alleen zo fijn! Leuk idee zo van de kap!
op deze wel? Ik zie m zelf op de foto wel hier weet ik niet want de kwaliteit op de site is niet om over een huis te schrijven haha vind t wel een beetje vreemd nog haha morgen even nieuwe testen halen. had de auto vandaag niet, liever in dorp/stad verderop manlief weet t ook nog niet die zeg ik pas wat na nod want het is dus ook nog zo gek.. wat ik vooral vreemd vind is dat ik zo standvastig hierin ben, pakje al gekocht en had gewoon een goed gevoel snappen jullie dat? normaal heb ik nu ook al bruin verlies en nu dus ook niet.. ff afwachten of t zou blijven zitten. heb al x een vroege mk gehad tussen de jongens in, echo enzo gehad daar bevestigden ze de zwangerschap maar is toen helaas mis gegaan, en voor gelani met 9 weken al dus ik weet dat t ook niet goed kan gaan helaas die bugaboo kap laten maken is wel een leuk idee zeg!! bloemmm beter idd eerst mira en dan ediz gehad dan is alles fijn als je dat gehuil maar niet hoort he.. jeetje ik heb de jongens ook lang bij me gehad vond ik zo fijn! sliepen wel snel door vooral de jongste maar de oudste had ook dat probleem van dat speentje had toen van iemand gehoord die in t ziekenhuis werkte dat ze dan met tape daar de speentjes vast deden plakken dat vond ik zo stom!! sjofelte aftellen nu met je banner he.. is dit de vaste datum of kan t nog eerder worden? die kinderwagen had ik niet door dat dat geen zwenkwielen waren idd maar das wel echt een must.. vond dat bedrag wel mooi voor die hele set!!
@ Wonderbaby: Ah, sorry, ik zie echt niks . @ Kinderwagens: Leuk hoe smaken kunnen verschillen . Ik vind de Stokke bijvoorbeeld echt heel lelijk. En van de Bugaboo Cameleon vind ik die kleine wieltjes voor geen gezicht. De Buffalo vind ik wel mooi, want die heeft grotere wielen voor. Eigenlijk vind ik bijna geen 1 kinderwagen mooi . Oh men, wat is het heet zeg. Ik was even in de stad, maar ik legde het zowat af joh. En dan moet ik vanavond ook nog boodschappen doen. Misschien kan ik mijn man zover krijgen om te gaan .
Jaa wel leuk idee he met die kap...dan heb je iets wat niemand anders heeft. Tzt maar even mee bezig.. Hier twee hele goede slapers, de oudste sliep na twee weken door en de jongste aan t eind vd kraamweek al. De oudste klimt nu alleen vaak snachts wel bij ons in bed op den duur hihi Dus hoop dat nummer drie goed de voorbeelden overneemt haha Wonderbaby..hopelijk over paar dagen wat donkerder.
maakt niet uit ik zie m zelf wel op deze foto maar in t echt zie ik m gewoon heel goed! de donkey heeft dezelfde wielen als de buffalo.. snap ook niet dat ze die kleine wieltjes ook nog maken zo het is idd wel heet zeg.. benauwd! kwam buiten met lange mouwen oopss
Hier ook enorm benauwd! Bah bah! Maar ik heb geluk, mijn man doet altijd de boodschappen Krijg ik daarstraks dezelfd gezellige email van mijn baas of ik aankomend weekend kan komen werken..... Ik ga er even vanuit dat het een emailfout is, want het is exact dezelfde email! Maar ik reageer niet, maandag nadat ik bij de VK ben geweest laat ik iets weten. Ben sowieso teleugesteld.... Niet 1 collega heeft gevraagdoe het met me gaat.................... Oh en de nieuwe school heeft net gebeld! Hij is aangenomen!!!
Is ook lastig op beeldscherm Wonderbaby...nog ff geduld hebben. Het is idd erg warm..wel even lekker gefietst met de meiden en ijsje gegeten en bij t park geweest waar ook kinderboerderij zit. Verder wel buiten gezeten maar ben nu weer naar binnen gegaan, stuk koeler. Op je werk weten ze al dat je zwanger bent Sophia? Dan is dat wel flauw ja..
Ja omdat ik me voor langere tijd ziek moest melden, dan moet je het wel snel vertellen. Heb ik met de jongens ook gedaan, staat zo raar 4 weken buikgriep Maar dat niemand ff belt of emailt vind ik niet leuk. Ze weten dat ik er ziek van ben, ze hoeven echt niet iedere dag te bellen of zo maar na 3 weken zou je iets verwachten......
Spannend zeg Wonderbaby! Ben benieuwd naar de test morgen! Jeetje... Lekkere collega's dan Sophia . Zou ook teleurgesteld zijn! Jullie nog plannen voor vanavond? Ik voel momenteel duidelijk dat mijn ei op springen staat, ben benieuwd hoe de test vanavond is.
@ Wonderbaby: Echt spannend zeg! @ Sophia: Nou lekker leuk zulke collega's . Wat fijn dat hij is aangenomen! Gefeliciteerd. @ Bloemmm: Ik ga vanavond bankhangen en maar weer eens met mijn haakwerk verder. Ik kan wel raden wat jij vanavond gaat doen *grinnik* . @ Doorslapen: A. sliep met 4 weken door en T. met 10 weken. T. kwam 's nachts op een gegeven moment nog voor een (borst)voeding, maar dan dronk hij amper. Toen is mijn man een keer naar hem toe gegaan en heeft hem een aai over zijn bol gegeven en lekker ingestopt en toen sliep hij heerlijk verder. Daarna hebben we het gewoon zo aangepakt, soms wilde hij dan toch even drinken, maar meestal sliep hij na een aai over de bol gewoon weer verder. Mijn man is boodschappen doen en de kindjes zitten nog even tv te kijken.