Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben gelukkig weer beter, lief dat je erom vraagt!
    Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn, heel herkenbaar hoor al die gedachtes! Wat vervelend dat je een bbz hebt gehad.. Lijkt me heel naar :(.

Hoe voel je je nu? Hopelijk wat beter?

Ben inmiddels helemaal beter, bedankt voor het vragen :D Hoe gaat het bij jou?

Welkom! Ik zet je zo even op het lijstje.. Spannend, ben benieuwd wanneer jullie ervoor gaan. Ik gebruik ook een vitaminepreparaat, Davitamon compleet mama (met visolie). Zit dus ook gelijk foliumzuur in inderdaad.

Ga je over 2 dagen nog eens testen? Ben zo benieuwd! Hoop dat je een positieve test hebt hoor 1 deze dagen.

Wat vervelend dat je nu overtijd bent maar ook geen positieve test hebt... Zou je cyclus langer kunnen zijn? Ik duim alsnog voor een positieve test!!!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 21 juni ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 25 juni ♥♥
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 4 juli ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 16 juli ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥

MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Begint: 4 juli ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Sophia had jij al eens je gegevens voor de lijst gegeven? Sorry als ik daarover heen heb gelezen hihi..

Hier weer een druk dagje gehad, waren lekker de hele dag buiten en zijn uit eten geweest. Kindjes slapen nu, dus manlief en ik liggen languit voor de buis en doen niets meer :D jullie allemaal een leuk weekend gehad?

4. Nee had ik niet gedaan, komt ie: 38 jaar, 2 jongens, uitgeteld 25 januari

bedankt dat jullie zo naar me vragen, maar ik ben helaas nog goed ziek. Vreselijk misselijk en vreselijk verkouden. Heb me in jaren niet meer zo slecht gevoeld.....

5. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @bloemmm: lekker dagje gehad dus! Heerlijk! ja ik ga dinsdag weer testen.... Tenzij het niet meer nodig is natuurlijk. Maar hoop maar nergens op.
    @sophia: had je dat bij je 2 jongens ook? of is dit totaal anders? (of heb ik daar overheen gelezen) Knap maar snel op!!

6. @zazou, wel de misselijkheid helaas.... bij de tweede had ik ook een zomergriep te pakken. Ik hoop ook dat t snel over gaat, dit is echt bah!

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ooh ja ik! Maar nog even geduld. De jongste moet minimaal een jaar zijn.... zucht

8. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sohia, fijn dat je wel een begripvolle baas hebt en er niet aan je getrokken wordt vanuit het werk. Erg hoor, als de misselijkheid zo allesomvattend is... Griep erbovenop is ook pech zeg. Hoeveel weken ben je nu precies? Je hebt binnenkort een echo las ik ergens, maar ik weet eigenlijk niet welke. Denk nog niet de twaalf weken echo? Sterkte hoor, ik heb zo met je te doen! Zijn er dingen die je iets hebben geholpen de vorige keren? Of die misschien toen niet hielpen, maar nu misschien juist wel? Alle zwangerschappen verschillen he? Hoop dat je snel een fijne echo hebt, dat geeft misschien net een mentaal steuntje.

ZaZou, Mallorca klinkt heeel goed. Ontzettend balen van de nog witte test. Maar hopelijk inderdaad gewoon te vroeg. Weet je precies wanneer je je ei hebt gehad? En vordert het wassen en pakken al een beetje? ;)

Babystew, welkom! Hebben jullie bepaalde voorwaarden voordat jullie er voor zouden willen gaan? Gezellig dat je mee komt kletsen.

Sanntje, je geduld wordt wel op de proef gesteld he. Balen van de witte test, maar nog steeds geldt: geen bloed geeft moed, toch? Heb jij je ei op een bepaald moment precies gevoeld (of gevonden met ovu-testje) of zou het inderdaad iets later dan andere maanden geweest kunnen zijn? Ik duim in ieder geval rustig door.

Bloemmm, klinkt gezellig zo'n avondje! Goede deal met je man dat jij mocht uitslapen ;) Inmiddels gelukkig ook weer wat opgeknapt, lees ik. Mooi lijstje trouwens, beetje laat, maar wilde ik toch even zeggen :D

Frummelk, leuk dat jullie over een tijd ook voor een derde willen gaan. En wat is je kleintje nog lekker klein! Geniet van deze tijd ook, want het vliegt allemaal zo voorbij!

Wat hadden we lekker weer dit weekend! Dat maakt dat ik nog helemaal niet aan de maandag wil! Ben aan vakantie toe, denk ik :cool:. Zaterdag hadden we een feestje op het strand, met dus super lekker weer. Vandaag ben ik even langs mijn ouders gereden met de kinderen. Ze zijn lekker verwend met oranje troep voor het wk en weer helemaal in de stemming voor de wedstrijd morgen. Ik zit inmiddels op dag 8 van mijn cyclus, maar verwacht mijn ei niet precies op dag 14. Geduld he... :)

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sophia baaahh :( wat klote dat je je zo slecht voelt!

Bloemmm fijn dat je weer opgeknapt bent.

Hier heerlijk weekendje gehad. Zaterdag lekker thuis bezig geweest. Vandaag weg geweest. Overal en nergens op visite, lekker terrasje, uit eten.
    Ziekenboeg blijft wat spoken hier. Oudste beter, nu begint de jongste. Mijn keel net beter, begint opnieuw... Steken elkaar steeds maar aan geloof ik!
    En gok op een langere cyclus nu. Zal dan uiterlijk halverwege de week toch wat moeten ontdekken, ongi of posi. Anders al 2 mnd niet ongi.
    Heb wel eisprong vermoeden gehad. Maar voor m'n gevoel 2x. Dus ook niet echt betrouwbaar.
    Nou ja, geduld wordt beloond...?? Hoop het! :D
    Nou einde weekend.... Slaap lekker allemaal!!

10. Goedemorgen allemaal! Nou gisteravond ging het helemaal mis, alles overgegeven pfff wat een ellende. Wel redelijk goed geslapen gelukkig. Nu kopje thee met krentebol. Vanmiddag naar vk ik ben erg benieuwd wat die zegt.
    @tatie! Bij de vorige 2 was het ook gewoon overleven er is niet iets speciaals dat helpt. In ieder geval rustig aan doen. Ik moet gewoon veel spugen en dat lucht uiteindelijk ook op ;)

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik lees met jullie mee hihi maar ik heb misschien een tip voor sophia.. van de april 2012 baby's is er iemand zwanger van de tweede en zij was ook heel ziek kon niks. Toen van die bandjes gekocht die verkopen ze bij de etos seabands of hoe heten die met zo'n drukpunt. En ze kon weer heel t huis poetsen

12. Ohdat is ook een idee, bedankt voor de tip! Ze helpen mij ook met vliegen!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat vervelend zeg Sophia :(.. Dikke knuffel!

Hier al het speelgoed uitgezocht, huis schoongemaakt, wasje nummer 3 zit in de machine en moet zo nog een wasje opvouwen. Boodschappen zijn binnen en Mira is weer terug van de psz :D. Productief ochtendje dus! Nu de rest van de dag languit haha..

Jullie nog plannen vandaag?

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 25 januari 2015 - ???

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Willen jullie het geslacht weten trouwens Sophia?

16. @bloemm! Hier een kloppend hartje gezien en alles in orde! Zelfs al armpjes gezien hihihi ik ben nu uitgerekend op 03 feb! Maar over 3 weken nieuwe echo en dan is het iets nauwkeuriger te meten!

ja wij willen het geslacht weten, wilde ik bij die 2 jongens ook. Ik ben daar veel te ongeduldig voor:D

17. @bloemm! Mens wat ben jij actie hihihih heerlijk! Ik laat het ff de boel de boel hier voorlopig.... Heel lastig want dat zit niet in mijn aard.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jij moet het lekker laten liggen hoor nu! Eerst zelf een beetje opknappen, dat is nu veel belangrijker!
    Yessss, een goede echo! Wat ontzettend fijn :D :D Ik zal je uitgerekende datum aanpassen.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ???

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @sophia, fijnnnn goede echo!! Super! Altijd weer een geruststelling vind ik.

@bloemmm actieveling. Je helpt me er wel aan herinneren dat ik t speelgoed ook moet uitzoeken....... Zie ik zo tegenop altijd :p hebben zo ontzettend veel ook!!!
    Maar na de verjaardagen en nu ze weer volop buiten spelen moet ik er wel echt even aan ja... Misschien morgen ;) nu lekker even op de bank.
    Voor middag gewerkt, net even t wagenpark (kinderwagens, buggy) gepoetst en alle bekleding gewassen. Alles op handjeshoogte weer goed afgesopt, meubels opzij in de kamer.
    Eigenlijk ook best productief geweest als ik het zo terug lees!! Haha
    Straks nog lekker eten koken en dan hoop ik een rustige avond!

Deel Deze Pagina