Als je ongi na 18.00 uur doorbreekt dus echt vanaf het moment dat het helderrood is en je maandverband of tampon nodig hebt moet je de volgende dag als cyclusdag 1 rekenen. Als het dus voor 18.00 uur was dan was vandaag dag 1.... Heb ik me laten vertellen. Ik had deze maand dus van action maarja weet niet of die echt goed zijn dus als die vandaag niet positief was maar CB streepjestest wel... Z&K eerst gebruikt bij vorige zwangerschap die waren wel goed maar liepen bij mij niet echt op, knalde ineens vanuit een heel licht streepje de dag ervoor.
Yes, gelukt... hahaha, ik word een dagje ouder maar heb nu ook zo'n ticker... @allemaal: Ik ben er idd nog vrij 'relaxed' onder allemaal, maar dat is ook omdat ik het mezelf steeds inprent dat te blijven doen. Tot nu toe hebben we sommige maanden heel bewust geprobeerd zwanger te worden en bepaalde maanden iets minder. De afgelopen maand was echt zenuwslopend, aangezien ik 3 dagen over tijd was en de test een heeeeeel licht streepje liet zien (had volgens mijzelf ook alle symptomen). Streepje bleek indroogstreepje en werd dus gewoon 'gezellig' ongesteld. Dat was de eerste keer dat het me echt frustreerde. Het heeft voor mijzelf weinig zin om me er heel druk over te maken, ik heb het toch niet in de hand. Ik hoop/wens dat ik nog een derde kindje mag krijgen, en anders leg ik me daar uiteindelijk bij neer. We wilden na ons tweede meisje graag snel een derde, dat is sowieso niet gelukt. Dus of er nou nog een jaartje langer tussenzit... Wel ga ik binnenkort naar de huisarts. De afgelopen maand was mijn buik een aantal keren erg opgeblazen, en ik heb dat eerder gehad. Misschien valt eea samen met niet zwanger kunnen worden. Zoals ik eerder zei heb ik twee keizersnedes gehad. Wil gewoon even navraag doen. Zie wel erg op tegen 'de medische molen', ik heb daar echt niks mee. Ik lees dat velen van jullie ovulatietesten enz. doen. Dat is persoonlijk niet iets voor mij. Maar slikken jullie ook iets? Of hebben jullie andere middeltjes/technieken? Hahaha, kom maar op, misschien leer ik er nog iets van! @Bloem, Graag wil ik op het lijstje. Al zou het wel een grap zijn als ik na twee en half jaar 'ineens' zwanger ben. Mijn NOD komt op 28 aug. @Amethist, Kun je me uitleggen wat een WES-onderzoek is? @Tatie: Veel plezier in Madurodam, ben daar ook nog nooit geweest!
Jammer Tatie dat het bij jou ook doorgebroken is! Lopen we weer gelijk op..we gaan er weer voor!! Ik had bij de meiden sensitest ovulatietesten, denk dat ik die weer bestel. Die waren ook altijd erg duidelijk.. Ik vind het jammer dat het niet raak is maar heb het ook alweer afgesloten, en ik heb natuurlijk wel 3 AB kuren gehad vorige maand en die blaasontsteking en niet echt ei pijn, dus dan kan het ook wel kloppen. Ga er nu helemaal voor Leuk amethist lekker geshopt!
@ongi na 18.00u dan moet je de volgende dag als dag 1 tellen. Dat is mij in het zh ook zo uitgelegd. @jolene! Welkom en jee dat is inderdaad ineens wel erg lang. Ikzelf heb mmm gehad maar wilde niet verder dan alleen clomid en dan heb je controles of je eisprong goed gaat. Maar ivf of zoiets wilde ik niet. Zometeen naar fysio. Vanmorgen weer uit het iets gespuugd...
Goedemorgen! Ff snel reageren want de kids vragen aandacht. @jolene: welkom!! Wilde graag even op je reageren want herken veel van je verhaal. Nouja wat de 2 ks betreft dan. Hier dus ook... heb wel eens gelezen dat je dan een verminderde kans op vruchtbaarheid hebt doordat je meer verklevingen kan hebben, daar ben ik dus wel bang voor. Hier nog niet lang bezig maar wel al langer dus dan bij de vorige 2 zwangerschappen. Vind ik opzich niet erg maar ben nu wel ' bang' dat er door due 2 ks iets 'mis' is dat het nu niet wil lukken. Afgelopen maand mn ei ook niet kunnen vinden maar misschien was ik wel yr laat begonnen met testen. Dus als ik deze maand ook geeb ei kan vinden ga ik wel even naar de ha. Want heb wel meerdere dingetjes die erbij kunnen horen dan idd maar vind het heel eng! @springday: gefeliciteerd! @lizz: balen! We lopen nu wel gelijk met onzE nod @amethist: ahh leuk!! Maar zo goed ben ik nog niet dat ik patronen kan lezen! Haha. Ben bezig met een onslagdoek!
@ Jolene: Ik heb ook nooit ovutesten oid gebruikt. Maar ik kon altijd goed inschatten wanneer mijn ei eraan kwam. Ik had dan altijd echt het goede slijm (lekker praatje, hahaha) en ik voelde zelfs wanneer ie echt sprong. WES-onderzoek is kortgezegd een volledig genetisch onderzoek waarbij ze alle genen van onze dochter in kaart brengen om te kijken of er afwijkingen te zien zijn en bovendien vergelijken ze haar genen met die van mijn man en mij. Dit wordt gedaan omdat ze een verstandelijke beperking heeft en we niet weten waar het door komt. @ZaZou: Dit is voor mij ook pas de eerste keer dat ik een knuffelbeestje haak, dus ik ben benieuwd.
Zo! Ben de komende 3 dagen weer alleen met mijn kindjes. Gelukkig maar 1x deze maand. Manlief heeft avonddienst en is net weg, vanavond om 22.00 weer thuis. Ga nu even schoonmaken en als de kindjes op bed liggen alvast koken, dat scheelt altijd al Vanmiddag even reageren en ons lijstje aanpassen Volgens mij zitten we met heel veel op ongeveer dezelfde NOD deze maand!
@ Jolene, misschien kun je het toch eens proberen ovulatietesten. Ik wilde daar toen ook niet aan beginnen maar had me ook over laten halen door iemand op zp. Maar oke, ik zat toen pas in ronde 4.. Ik was toen wel direct zwanger geworden door de testen. @ Zazou, bedankt!
Ik heb toch echt leuk werk...... Krijg ik net een email met de vraag of ik een vraag van een klant wil beantwoorden. Tuurlijk geen probleem ik heb die mensen toen gesproken. Bij die mail zit het emailverkeer wat zij met de klant hebben gehad, de klant mailt dus met een vraag voor mij...... Schrijven ze terug dat ik er niet meer werkzaam ben
Ja echt dit geloof je gewoon niet! Heb hetvmaar doorgestuurd naar mijn aardige baas met de melding dat ik aanneem dat er toch gecommuniceerd is dat ik langdurig ziek ben vanwege zwangerschap.... En of ze dan meteen kunnen laten weten of er per 1 oktober de intentie is om mijn contract te verlengen.......
Wat idioot Sophia, komt ook wat raar over voor die klanten toch. Hoop dat je snel bericht hebt. Hier twee keer natuurlijke bevalling gehad, dus geen ervaring met ks. Maar kan mezelf soms wel gek maken met het idee dat het nu ineens heel lang gaat duren ofzo, heb meerdere situaties gelezen waarbij de eerste twee heel snel kwamen en over een derde heel lang gedaan werd. Maar daar ga ik nu nog maar niet aan denken. Leuk dat we nu met veel rond zelfde NOD zitten.
Voor jullie vermaak hier het volledige antwoord "De collega over wie het gaat, is helaas niet meer werkzaam op ons kantoor. Wij kunnen uw vraag dus helaas niet meer beantwoorden." En nee dit kan je niet maken richting een klant! Hier ook geen ks gehad. Tja ik heb er dus 2x heel lang (24 en 20 maanden) over gedaan en nu spontaan zwanger. Heel gek, maar ik vind het nu heel eng. Net alsof je met medicatie "beter" zwanger bent hihihihi
@sophia: wat een rare mensen zeg!!! En dat je dat dan ook zo moet lezen ipv dat ze te laf zijn om het jrzelf te vertellen (even doelend op je mogelijke contractverlenging) en lekker makkelijk om op deze manier met je klanten om te gaan. Die houden vast veel klanten over zo.... zucht T lijkt wel een soap! Ben benieuwd hoe t afloopt... Hier de kids op bed. Hoor de oudste nog wel. Ga zo ff strijken.
Zeg maar stomme TRUT(ten) ik ben ook boos, maar aan de andere kant denk ik, zoek het lekker uit! Ik had voor andere klanten een hele mooie rondreis West amerika samengesteld en duidelijk in het dossier gezet dat ik die klant zelf wil nabellen hoe het is geweest. In het begin toen ik ziek was heb ik ook vanuit thuis iets voor deze klant gedaan (hebben ze mij toen ook voor gemaild!) en nu zie ik dat ze zelf e klant hebben nagebeld..... vind ik ook niet leuk! Ze zijn gewoon echt niet collegiaal. Ik hoor ook niks van ze hoor!
Dit gaat dus over collega's he, de directie weet dit normaliter niet. Daar heb ik nu even voor gezorgd, heb de mail doorgezet naar de aardige directeur. Die ander moet ik nu ff niet hahahahha En ja zazou het is net een soap, als ik hetbfinancieel kon had ik nu nog ontslag genomen, ik ben er zo klaar mee!!! MOest vanmorgen naar de fysio, die gaf ook aan dat ik er niet op hoef te rekenen dat ik nog kan gaan werken. Dus ook met haar ben ik blij!
Zou inderdaad ook door de AB kuren kunnen komen. Hopelijk volgende maand raak! Ik ga keihard voor je duimen in ieder geval! Wat is je leeftijd? Voor het lijstje Vervelend dat je weer moest spugen . hoe is het gegaan bij de fysio? eisprong: Ik hoef ze eigenlijk ook niet te gebruiken, voel duidelijk mijn ei (ook dat ie springt inderdaad) en heb dan ook vruchtbaar slijm. Vind het alleen fijn om ergens controle over te hebben, dus ik blijf zeker ovulatietesten gebruiken. Nou ja...... Hier ook 2x een natuurlijke bevalling, maar ik herken wat je zegt.. Ik heb ook steeds het gevoel; stel dat het niet lukt?? En dan denk ik gauw dat het al 2x is gelukt en dat ik mezelf niet gek moet maken... Maar ik heb inderdaad ook al meerdere keren zo'n situatie gelezen. Zit echt zo hier:
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ Bekijk bijlage 410213 ♥ Proberen ♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 11 augustus ♥♥ Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 12 augustus ♥♥ Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 13 augustus ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 18 augustus ♥♥ Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥ Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 25 augustus ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 3 - NOD: 27 augustus ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥ Lizz88 25 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 30 augustus ♥♥ -------------------------------------------------------------------------- Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥ Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥ Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥ Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥ Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥ Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥ Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥ ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ??? Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ??? Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ??? Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 11-08 Sanntje Echo 12-08 Sophia Controle 21-08 Anba Eerste echo 28-08 Esje78 Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!