Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb antwoord van mijn directeur.... Deze maand hoor ik of ik nog mag blijven en hij denkt dat mijn collega het lange ziek zijn een beetje vrij heeft verwoord ;) pffff kan de postcodeloterij hier vallen, dan ben ik daar vanaf :)

2. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha sophia wat een idioten inderdaad! Van je collega's moet je het maar hebben, jammer dat je niet kan stoppen ermee.
    Is ook lastig in deze tijd.

Bloemm..Wil je nog even de ronde aanpassen naar ronde 2? Thanxx

De maand augustus moet maar onze maand worden dan met allemaal zwangeren hihi!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh ja, sorry Liz! Doe het gelijk even :D

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥
    Bekijk bijlage 410232
    ♥ Proberen ♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 11 augustus ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 12 augustus ♥♥
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 13 augustus ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 18 augustus ♥♥
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 25 augustus ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 3 - NOD: 27 augustus ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥
    --------------------------------------------------------------------------
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ???
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ???
    Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ???
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    11-08 Sanntje Echo
    12-08 Sophia Controle
    21-08 Anba Eerste echo
    28-08 Esje78 Eerste echo

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Liz, het is altijd spannend hoelang het dit keer gaat duren, maar je zit nu pas in ronde 2 :) Al snap ik het wel hoor, omdat het de andere keren meteen raak was maar ik denk dat je dan ook heel veel geluk had haha. Ergens heb ik juist zo'n gevoel dat het dit keer ook wel snel raak zal zijn, maar dat is meer omdat ik dus laatst zomaar ongepland zwanger werd. Maar dat kan natuurlijk ook maar toeval zijn geweest.

@ Sophia, wat een domme mail zeg en niet alleen dat jij daar niet meer werkzaam zou zijn, maar ook gewoon dat als er dus een collega wegvalt dat ze dan maar die vraag van de klant niet meer kunnen beantwoorden. Ik zou zo'n mail toch echt niet hoeven te sturen op mijn werk hoor, dan word ik meteen op het matje geroepen haha.

En pff vrij heeft verwoord. Ik denk dat ze gewoon haar mond voorbij heeft gepraat en je directeur zich daar nu onderuit lult ;)

@ Bloem, ik gebruik de ovulatietesten ook meer voor de bevestiging. Ik voel mijn eisprong ook, en dat is duidelijk vanmiddag geweest, stomme action testen. Ja, waarschijnlijk zou die dan vandaag positief zijn geweest.

Zou trouwens wel leuk zijn als het deze ronde raak is, dan ben ik zwanger geraakt op mijn verjaardag :D Hoe leuk is dat!

6. @springday! Ja ik zou dat iig wel doen, erg slechte zaak en heel dom. Ik hoop dat mijn contract niet verlengd wordt :) klinkt heel stom maar ik wil er niet eens meer werken! Ik heb nog altijd leuke banen gehad, zelfs in de crisis toen wij failliet gingen had ik binnen een maand een leuke baan, twee eigenlijk. Dus ik maak me daar niet druk om en vorige week heeftvmijn man te horen gekregen dat ze hem willen voordragen voor promotie en in duitsland betekent dat heel veel! :)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kan me voorstellen dat je daar niet eens meer zou willen werken na alles Sophia! Wel fijn dat je man misschien promotie krijgt!!

Wat eten jullie vandaag meiden? :D

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Groot gelijk Sophia, laat ze lekker barsten. En als je man nog promotie zou krijgen dan is dat helemaal fijn!

@ Bloem, wij eten straks frietjes met kipsatƩ, yumyum

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zwanger geraakt op je verjaardag zou leuk zijn ja Springday! Lekkkkkkker! Patatjes! :D

10. @eten! Krieltjes, boomstammetjes en een heerlijke zo erse salade met tomaat, mango, feta en honing mosterd dressing:)

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij eten vanavond chilli sin carne, dus chili zonder vlees.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Lekker Sophia!

Ik heb sperzieboontjes in tomatensaus gemaakt met rijst erbij.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ook lekker Amethist! :D

Mijn ovulatietesten zijn ook weer besteld, kunnen we weer aan de slag deze ronde.

14. Jammie klinkt allemaal lekker!:)

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn kindjes liggen erin. Ik ga douchen en dan tijd voor mezelf!
    Jullie nog iets leuks te doen of te kijken vanavond? Ik kijk denk ik Teen Mom 2 om 20.00.

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Wij zitten nog lekker buiten en de kindjes zijn nog aan het spelen. Als m'n moeder een beetje op tijd weg is dan gaan ML en ik denk ik nog series kijken.

17. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Springday..Klopt hoor zit ook nog maar in ronde 2 en vind het nu uiteraard ook nog niet lang duren enzo, maar je gaat soms al vooruit denken en dan denk je wel eens 'wat als' maar daar gaan we maar niet van uit.

Wij hebben macaroni gegeten.

Nou ik ben benieuwd Sophia hoe t gaat lopen met je werk dan.

Denk dat wij filmpje kijken vanavond.
    Ik ga ook even de ovu testen bestellen..

18. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames!

Ahh jammer Tatie en Lizz!! Op naar een vruchtbare nieuwe ronde!
    Iedereen ligt wel mooi bij elkaar met alle NOD's! Spannende maand augustus. Er zijn er nu ook al veel echt bezig met zwanger worden. Echt heel leuk, leef helemaal met jullie spanning mee!

Eten, tja mijn gezin at pizza tonijn met salade. Ik zit nog met m'n dieet maar heb het wat gepimkeystyled. Hihi zonder overleg met de diƫtiste natuurlijk. Ik eet dus 's avonds wel als ik wil, maar dan zonder koolhydraten. Vanavond een salade caprese gemaakt. Heerlijk na een tijd repen knagen...!.

19. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga nu lekker poetsen! Morgen 2 bezichtigingen en woensdag nog 1. Ben benieuwd wat het wordt!

Sorry dat ik zo kort reageer, tis even hectisch...

Liefs en een fijne avond allemaal!

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @hier ook sperziebonen gegeten. Nouja harricoverts;) al noem ik t altijd: harrie kotst t verst:D met gekookte aardappels en een slavinkje en voor de kids vissticks. Heel saai haha. We eten bijna nooit gekookte aardappels.

@hier niks kijken. Nouja mn man kijkt series en ik moet nog even haken.

@ovu testeb: hier sinds gister aan t testen en hoop dat ik nu mn ei wel ga vinden! Vandaag al ietsje donkerder dan gister iig. Ben benieuwd. Is het nog erg als je ei eerder is al op dag 14? Ik hev me niet echt verdiept in dit soort dingen :p

Fijne avond meiden!!

Deel Deze Pagina