Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga je op de lijst zetten :D

Zal ik het nu zo laten staan op de lijst? Of wil je dat ik het aan pas?
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad :D

2. Ja hoor, wij wonen in Eindhoven en hij werkt in Duisburg. Over een paar maanden gaat t hoofdkantoor naar Dussekdorf. Prima te doen!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Springday: Nu dan voor het echie: HAPPY BIRTHDAY!!!

@ Nelta & Sophia: Dat lijkt me soms best ongezellig als je man zoveel van huis is.

4. Ook heel rustig :D:D:D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥
    Bekijk bijlage 410284
    ♥ Proberen ♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 11 augustus ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 12 augustus ♥♥
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 13 augustus ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 18 augustus ♥♥
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 25 augustus ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 3 - NOD: 27 augustus ♥♥
    Jolene 29 jaar - 2 dochters - ronde ? - NOD: 28 augustus ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥
    --------------------------------------------------------------------------
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ???
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ???
    Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ???
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    11-08 Sanntje Echo
    12-08 Sophia Controle
    21-08 Anba Eerste echo
    28-08 Esje78 Eerste echo

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jolene, welke ronde moet ik op de lijst zetten?

7. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Hallo dames.

Gefeliciteerd Springday!

Wat achterlijk van je collega Sophia.

Wij hebben vanavond gekookte aardappels, bloemkool en een slavink gegeten. Ik vind gekookte aardappels juist lekker, maar niet met jus. Gewoon een lekker sausje, mayo ofzo. :D

Ik ga nu slapen. Heb vandaag gewerkt en ben moe en heb hoofdpijn. Ga dus even lekker bijtanken. Trusten!

8. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Bloemmm, als je hem toch nog een keertje aanpast, wil je mijn nod dan toch alvast wat naar achteren zetten? Anders vind ik het tegen die tijd allemaal weer zo lang duren. Ik heb hem eigenlijk liever te ver dan te dichtbij als je begrijpt wat ik bedoel. Voor de zekerheid hou ik het op 4 september. Het is vandaag namelijk alsnog niet goed doorgebroken, dus officieel zit ik nog steeds in ronde 1, maar hoop dan morgen toch echt met ronde twee verder te kunnen. Dank alvast!

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Bedankt meiden voor de felicitaties :D

@ Nelta, spannend dat je NOD dichterbij komt. Die laatste dagen gaan het langzaamste he... Ik vind de eerste week naar ei nog wel snel gaan maar die laatste week pff.. dan zit je echt af te tellen. Tja, ik ben dan vaak gewoon te nieuwsgierig haha..

10. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    springday heel herkenbaar. Die eerste week is oke, en schiet nog wel op. De dagen tot de eisprong hebben ook zo hun charmes :D:D, maar daarna duurt het zooo lang en is het moeilijk om niet op elk steekje of dingetje te letten en daar iets uit af te leiden... Zijn gewoon twee volle weken, waarin je niet actief iets kunt doen, behalve wachten en nog eens wachten.

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Springday gefeliciteerd!!!

Sophia jeetje wat een lullig gedoe op je werk zeg.... In een opwelling van hormonen nooit de neiging extreem uit de hoek te komen?? Hihi

Rest.... Pffff ik heb terug gelezen maar t was zoveel dat ik soms niet meer weet welke reactie van wanneer en voor wie is. M'n laptop is dood dus dat maakt t lastig reageren. Met m'n foontje duurt t zo lang, laptop is knip en plak werk :)

Nou m'n meisje is er nog niet goed aan hoor. Veel huilen, hangen en pijn. Zeer slecht drinken en eten... Das nog altijd niet aan de orde. Ze is ruim 2kg afgevallen. Vandaag overleg kno gehad hierover maar dit kan nog goed een week aanhouden. Hoeveel moet ze eerst afvallen voor ze iets gaan ondernemen? Pfff vind t maar lastig zo. M'n hele dag bestaat uit om de 10 minuten pushen om zo uiteindelijk voor elkaar te krijgen dat ze alsnog te weinig drinkt.....

Verder rustig aan hier. Ben snel moe. Misselijkheid is mee om te gaan. Wordt ziek als ik trek krijg dus blijven eten hihi.
    En vinden muggen zwangere vrouwen extra lekker???? Pffff zit helemaal onder....
    Ik ga naar binnen vluchten voor ik dalijk 'n zeef ben....

12. @sanntje! Ja dan ben je heel lekker :D hier ook last van.
    Tja ik zou best link uit de hoek willen komen, maar ik bedenk me altijd eerst. Ben heel slecht n dat soort dingen :)

13. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @bloemm, officieel ronde 30 ofzo... Klinkt welk heel deprimerend... Kunnen we niet valsspelen en er ronde 1 van maken, aangezien ik voor t eerst hier meeklets? Maak er maar iets van...

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jeetje jolene, om even op jou te reageren. Ronde 30.... Pfff. Ik hoop dat je in je eerste ronde in dit clubbie zwanger wordt!!! Toch nog een ronde 1 dan. Duim voor je!!

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo alles weer klaar! Spik en span al zeg ik het zelf.

Jeeee Sophia, lees nu pas over die actie van je collega's. Wat doortrapt en kinderachtig zeg. Zeker jaloers, onder het motto 'zie haar eens lekker thuis zitten en wij mogen het opknappen hier'. Het zou ze sieren als ze überhaupt iets lieten horen. Maar niks van aantrekken hoor!!

Springday! Gefeliciteerd!! Ga je het nog uitgebreid vieren?

Dames bedankt voor jullie succeswensen! Wij hopen er uiteraard ook het beste van. Het huis staat nu 7 weken te koop. Herken inderdaad dat zat zijn van de bezichtigingen. Iedere keer met de poetsdoek de hele hut door .... Als ze nou allemaal op 1 dag kwamen! Nu ook weer woensdag erbij. Maar goed met name m'n man kan slecht tegen dat gedoe, die moet voor z'n gevoel op eieren lopen als ik alles aan kant heb hahaha.

16. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolene, welkom! Had ik nog niet vermeld!

We worden een mooie club zo! Heb ook helemaal zin om te beginnen!!:D
    Nog even wachten...:(

17. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Haha herkenbaar ja. Dat gevoel heb ik zelf ook als alles weer gepoetst is en het daarna dus ook mooi moet blijven. Wij hebben dan bijna op hetzelfde moment ons huis te koop gezet. Wij nu ong 9 weken geleden en we zijn 6 bezichtigingen verder maar oke 2 x van 1 kijker.

Ik heb mijn verjaardag zaterdag avond gevierd.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    7 weken dat valt nog mee en dan al zoveel bezichtigingen. Netjes hoor. Wij hebben in 2012 ons huis verkocht na ruim een jaar in de verkoop. Ik vond idd dat ook altijd zo spannend en dan dat wachten op telefoontje van de makelaar en uiteindelijk het onderhandelen.
    Maar we zijn er vanaf en hebben er een heerlijk huis voor teruggekregen, waar ik nog steeds heel blij en dankbaar voor ben.

19. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @ sanntje en pimkey, dank! Ik vind het gewoon al heel fijn om eens te kletsen met meer mensen die voor hun derde gaan...

Twijfel er nu toch over een ovulatietest te bestellen... Ergens achter in de bezemkast ligt nog een oude weg te stoffen... Zo'n houdertje van clearblue, kan daar vast wel nieuwe staafjes bij kopen...
    Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik vind de seks echt minder als dat nav zon test moet. Wordt allemaal zo technisch. Doe mij maar gewoon een lekker spontaan potje...

Succes met de huizen verkoop! Dat is vast stressvol.

20. @jolene! Hier nog nooit een ovulatietest gedaan. Toen wij in de mmm zaten moesten wij ook op comando, en dan was het alleen maar Clomid slikken en kijken of het ei op springen staat.

Maar ik had een hele lieve arts en dan zei ze; vanavond moeten jullie elkaar lief aankijken :D. Ik moest daar altijd wel om lachen, maar we hadden ook maanden dat we zoiets hadden van, volgende maand maar weer ik heb echt geen zin.... Het moet wel leuk blijven :p

Deel Deze Pagina