Ik wil ook graag op het lijstje: Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: april 2015 ♥♥ Ovulatietesten bij 1e niet gebruikt(3mnd tot raak), bij 2e wel (5mnd tot raak), maar ga nu gewoon zonder doen en ook niet teveel stressen, we zien wel wanneer het komt. Ik lees vaak mee, maar vind het wel moeilijk bijhouden op mobiel. Heb eigenlijk nooit mijn laptop meer aan, teruglezen is erg lastig maar succes met degene die nog kijkers krijgen!
Ik vind het wel meevallen de 'must' na een positieve ovulatietest. Opzich ben je toch bewuster wanneer je seks hebt als je begint met een kindje te maken toch? Op het moment dat je daarmee start ga je toch ook heel anders tegen seks aan kijken? Nu hebben wij beide wel een instelling als we geen zin hebben dan doen we het ook niet en tja zeker nu niet, want ja we zijn net begonnen. Misschien is het anders als het straks lang gaat duren. Ik twijfel of mijn ei toch vandaag is, of gisteren. Na zaterdagnacht ook geen seks meer gehad, geen zin meer dus haha. Dus ja, misschien een kleine kans deze maand
Spannend Pimkey die kijkers allemaal..hopelijk zit er een koper tussen. Ik hoop ons huis ook eindelijk een keer te verkopen..blijft spannend. Vorige ronde geen ovu testen gebruikt maar heb ze nu wel besteld voor deze ronde, vind t ook wel fijn om beetje inzicht in je cyclus te hebben. Sanntje..hopelijk knapt je meisje snel op. Jullie zijn eruit zie ik happygirl..nog even wachten dus tot jullie beginnen. Uhmmm verder weet ik het niet meer precies hihi
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ Bekijk bijlage 410388 ♥ Proberen ♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 11 augustus ♥♥ Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 12 augustus ♥♥ Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 13 augustus ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 18 augustus ♥♥ Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 3 - NOD: 27 augustus ♥♥ Jolene 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 28 augustus ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥ Lizz88 25 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥ Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 4 september ♥♥ -------------------------------------------------------------------------- Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥ Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥ Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥ Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥ Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: april 2015 ♥♥ Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥ Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥ Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥ ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ??? Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ??? Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ??? Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 11-08 Sanntje Echo 12-08 Sophia Controle 21-08 Anba Eerste echo 28-08 Esje78 Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!
Ik heb er ronde 1 van gemaakt Jolene. Kan me voorstellen dat het niet leuk is om steeds tegen ronde 30 aan te kijken. Hopelijk geeft dit clubje je geluk en ben je deze ronde zwanger!! Sanntje, hopelijk knapt jullie meisje snel op.. Zo sneu! Iedereen succes met de kijkers en bezichtigingen! Ik duim voor jullie! Hier ook geen problemen met de 'must' na een ovulatietest. Manlief ook geen last van
Ik denk dat het hier toch niks wordt deze maand Heb nog steeds vruchtbaarslijm en mijn BM voelt gevoelig aan zeg maar. Dus ik weet niet wanneer mijn ei is geweest of komt, heb ook geen ovulatietesten meer... Of kun je ook nog vruchtbaarslijm hebben een dag na je eisprong?
Pfff wat kan een mens moe zijn zeg.... ik heb echt een off day, fijn hormonen.... arme man en kinderen
@ Sophia, lekker slapen, goed boek doen wonderen... Succes! Hier ook een minder dagje, futloos. Ben aan het rondkijken voor info over acupunctuur. Iemand mee bekend?
Jolene, ik heb er wel eens over gehoord en ook gelezen bij sommige dames hier. Als ik eerlijk ben geloof ik daar zelf niet in, denk dat het dan puur toeval was dat je daarna zwanger zou worden. Er zijn er namelijk ook genoeg waarbij het de rondes daarna ook niet waren gelukt. Ik snap wel dat je na zoveel rondes van alles wil proberen maar dan zou ik juist beginnen met ovulatietesten, dat je dan in ieder geval klust precies op het juiste moment.
Mijn beste vriendinnetje is er, we gaan zo Vier handen op één buik kijken! Tot later, dan lees ik even bij.
@Springday, da's in ieder geval duidelijk! Om eerlijk te zijn heb ik gewoon even een mindagje, waarop ik van alles aan het afwegen ben. Raar, want dit heb ik eerder nog niet gehad, terwijl we dus al best lang onderweg zijn en ik er meestal erg nuchter onder ben. De overtuiging dat een bezoek aan de ha een must is, groeit en daar zie ik erg tegen op. In mijn hoofd maak ik het allemaal erg groot. Maar zucht, ik denk dat het wel het beste is (mijn man wil het ook graag). Vannacht eerst maar eens lekker slapen, morgenvroeg een goede ronde hardlopen en dan zie ik de dingen alweer veel helderder. Slaap lekker allemaal (alvast)...
@ Springday: Hm, nee, volgens mij heb je na je eisprong geen vruchtbaar slijm meer. Ik zou gewoon nog even "aan de slag" aan . @ Sophia: KNUF voor jou. Hormonen zijn soms gewoon kak. @ Jolene: Ik geloof wel in alternatieve geloofswijze. En ik zou zeggen, baat het niet dan schaadt het niet. @ hier: Oh men, wat voel ik me toch weer kl*te de laatste dagen. De afspraak die ik pas bij de ha zou hebben werd afgebeld ivm ziekte van de ha. Ik ben dus nog niet geweest, dus ik ga morgen maar weer bellen voor een afspraak. Vinden jullie dat ik weinig eet? Ik vind zelf van niet, maar misschien denkt een ander daar anders over en ligt mijn probleem ook hier wel in. Ontbijt - 1 bruine boterham met sandwichspread Tussendoor - 3 maiscrackers - 1 hele rode paprika Lunch - 3 bruine boterhammen - waldkorncracker Tussendoor - 2 maiscrackers - ca. 15 cherrytomaatjes Avondeten - bord macaroni Vaak eet ik 's morgens trouwens wel meer, 2 bruine boterhammen óf 2 volkoren crackers óf een bak halfvolle yoghurt met muesli en vers fruit.
Een goedenavond! Hebben jullie een leuke dag gehad? En de culinaire hoogstandjes weer op? Hier een superdrukke dag, maar dat is heerlijk als je weet dat er mensen door je huis lopen haha. Heb nog geen nieuws, denk dat de makelaar morgen na de 3 afspraken even een update geeft. Bah Sophia, lastig dat je energielevel zo schommelt. Het is allemaal hormonaal, maar daar schiet je niet veel mee op. Wel aan toegeven als je de mogelijkheid hebt. Lizz hebben jullie het al lang te koop? Al enig idee wat je hierna wil? Wij neigen steeds meer naar een boerderij net buiten de stad. Dat is voor onze oudste beter, prikkelarm en de mogelijkheid voor het houden van dieren. Dat laatste zou helemaal super zijn, maar ja dan twijfel je weer... Altijd afhankelijk van de auto enz. Scholen en Creche op afstand. Anderzijds betrap ik mezelf erop gelijktijdig al weer oplossingen te verzinnen voor al m'n bezwaren Tja ik blijf een vreemd wezen... Springday er is inderdaad veel loop op het huis, denk dat de teller bezoeken nu op 18 staat, maar er zitten dubbele en driedubbele tussen. En aangezien ik de competentie geduld ver onder niveau ontwikkeld heb, ahum piep en kraak ik gelijk als er een stilte is. (Ik biecht het op: nadat er 1 week niet gebeld is, riep ik ohh dit word niks hoor) Acupunctuur, ja daar hoor je veel over. Er schijnen ook steeds meer artsen voorzichtig naar te verwijzen. Ik ben niet zo'n naalden fan dus zou het niet snel proberen. Heb net de omslag van naaldenfobie naar dragelijke verstoring van de dag gemaakt Ben zelf ook meer van het temperaturen en ovulatietesten, allemaal uitgevogeld toen de 2de iets langer op zich liet wachten. (Zie ook hier, ongeduldig... ) Ga zo maar eens vroeg slapen, morgen weer een lange dag! Fijne avond allemaal!
Bloemm veel plezier, goed idee!! Haha zo maar eens een iPad veroveren... Amethist, jee nog geen consult gehad? Wat een ellende joh om met je klachten rond te moeten lopen. Wat zijn maiscrackers? Probeer een beeld te krijgen van wat je dan binnenkrijgt. Het lijkt op zich niet weinig, je eerste ontbijt is wat mager denk ik. Maar als die maiscrackers niet het formaat van een bitterkoekje hebben trek het wel recht. Enig idee hoeveel calorieën je binnen krijgt?
Acupunctuur! Ik geloof er zeker in. Een goede vriendin van ons doet het. Zij heeft bij het proberen zwanger te worden van de tweede meegeprikt bij sommige rondes. Omdat ik in het zkh steeds op controle moest kon ik goed het verschil zien, als zij meeprikte had ik steeds twee eitjes!
Maiscrackers...tja, soort rijstewafels, maar dan van mais en biologisch. Zijn wat dunner dan een rijstewafel overigens. Calorieën, hm, nee geen idee eigenlijk.
@amethist! Ik heb er echt geen verstand van, voor mij zou het te weinig zijn. Ik ben een grote eter, buiten de zwangerschap is het bij mij 's-morgens een bord brinta met vezels of cruesli, verdeeld over de dag 6 sneetjes bruin brood, fruit en ergens bij de koffie een paar koekjes. Avondeten flink bord, soms extra opscheppen, toetje en bij de thee 's-avonds een koekje. Met mijn blijvende 61kg (1.75m) denk ik dat ik lintworm heb Nee hoor, ik heb een erg hoge verbranding, ik zou graag gebalanceerder leren eten om de energie te verdelen over de dag. MOet zeggen dat ik de dag menu's van Sonja Bakker heel fijn vind en ik hou me dan niet aan de hoeveelheden.
Voor mij zou die hoeveelheid eten prima zijn. Maar ik ben niet zo een grote eter.. Hier ook ongeduldig! Nog twee weken en twee dagen tot de echo. Pfff... Ik wil zo graag weten of het tot zover goed is! Voel me wel enorm zwanger, maar begin steeds meer naar die bevestiging te hunkeren. ..verder weet ik even niet meer wat ik wou zeggen..
*KAK* Ik had zo'n honger en nu heb ik 2,5 stroopwafel gegeten . En dat terwijl ik juist gezond aan het eten was omdat er een paar kilo af moet. Zucht... Ik wil ook gaan hardlopen, maar dan moet ik me eerst maar eens wat beter gaan voelen.