Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Je bent wel uitgenodigd Sophia. Staat onder priveberichten en dan uitnodiging clubs ;).

2. Gevonden:D

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Haha ja dat is waar Sophia. Normaliter als ik een verre reis ging maken dan boekte ik deze ook via het reisbureau, maar deze reis was meer een impulsieve actie, ik zal wat rond te kijken op internet en toen zag ik deze vakantie (eigenlijk zouden we naar Ibiza gaan). En daarna dachten we pas, oh misschien zijn er nog wel meer leuke dingen daar dan Disney, Universal en Miami :p

4. Hihihi ik snap t wel, maar internetboekingen zijn mijn grootste ergernis.... 90% redt mijn vakantie is daar op gebaseerd of mensen fie voor 500 euries 2 wrken 5*verwachten grrrrrrrf

5. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Klinkt goed Springday. Heerlik vooruitzicht.
    Ik mis het verre reizen enorm. Was ik zo gewend vanuit de reiswereld. Ging zeker 2x per jaar ver weg. Zie dat nu met 2 kleine kids niet zitten, dus even een paar jaar geduld hebben.

6. Ik heb vliegangst :):D

7. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Klopt. Je kan het niet tegen houden maar wel schade beperken. Net als de pessarium smeren :p

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Esje, waarom niet? Wij gaan nu ook met kleine kinderen, hoewel ik het ook wel spannend vind hoor hoe de reis zal gaan.

@ Sophia, vakanties binnen Europa heb ik altijd online geboekt. Tja, daar ga je gewoon een week of 2 weken aan het zwembad liggen, over de boulevard ofzo wandelen en dat was het. Heb eigenlijk nooit gehad dat het tegenviel, hotels waren altijd netjes en verzorgd en ideaal want ik heb bij een reisbureau wel altijd er een hekel aan om daar zolang te zitten. Maar een verre reis vind ik dan toch weer anders, daar wil je meer uithalen natuurlijk, dan zou het zonde zijn om 2 weken aan het zwembad te zitten :p

9. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Klopt bij mij ook. Zijn nu zilver en als ik meer afval dan meer rimpelig huid ;)

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Dat heb ik dus ook. Ben in de afgelopen maanden 10 kilo afgevallen en het lijkt er juist alleen maar lelijker op geworden te zijn :x Had juist eigenlijk gehoopt dat als ik af zou vallen en mijn buik weer wat strakker zou worden dan het dan wel mee zou vallen maar helaas.

11. Ikwerk snel en efficiënt hahahha dn heb super leuke tips :D

12. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is goed hoor meiden, blijven gewoon lekker hier kletsen en voor prive dingen/foto's gebruiken we de prive club!!

13. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Springday: wil dan ook graag veel bekijken etc en dat vind ik persoonlijk voor de kids niet altijd even leuk. Had daar zelf vroeger ook een hekel aan. Wilde gewoon lekker spelen en zwemmen. Ben zelf niet het type om 2 weken aan een zwembad te liggen. Dan word ik echt gillend gek. De komende jaren toch even omschakelen voor de kids en als ze wat ouder zijn, willen we ene jaar bijv camping in Europa doen en dan het jaar daarop een verre reis :D. Maar ken genoeg mensen die wel verre reizen maken met kids, zie dat alleen zelf niet zitten.

@ Liz88: dat was dus ook mijn idee van de club. Kun je soms net wat meer kwijt als niet iedereen mee kan lezen.

14. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Esje, we gaan ook veel leuke dingen voor de kids doen. Het is met zn alle een beetje geven en nemen. Ik vind het vooral leuk om de sfeer van het leven op andere plekken van de wereld te proeven en tuurlijk ook wel mooie dingen te zien.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Springday, super leuk zeg!!

Ik ben helemaal niet van het reizen en cultuur opsnuiven haha.. Geef mij maar een all in hotel! Hele dagen langs het zwembad of op het strand :D. Daar word ik dan weer gelukkig van :p

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Vakantie: Vroeger vond ik het heerlijk, maar nu met de kinderen....men, dan ben ik blij als ik weer thuis ben ;). Onze dochter is al niet de makkelijkste en op vakantie heeft ze ook nog heimwee, dus dan is ze echt zo ongeveer onuitstaanbaar. Vakantie is dan dus echt geen ontspanning. Maar, ik moet daar wel bij zeggen dat we ook 2x pech met het weer hebben gehad. In 2012 gingen we naar de Zuid-Ardeche en hebben we 2 mooie dagen gehad waarbij we konden zwemmen, verder alleen maar rond de 18 graden. Dit jaar waren we op Texel en was het geen enkele dag zulk mooi weer dat we lekker naar het strand konden en waaide het behoorlijk. Eigenlijk zie ik nu dus echt tegenop om nog op vakantie te gaan, maar goed, ik heb bedacht (ja...nu al :)) dat we volgend jaar richting Bretagne of de Vendee gaan -> niet té ver rijden (want dat is óók een drama) en dicht bij het strand. 3x is scheepsrecht zeggen ze toch :cool:...

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

HUH :(. Word ik net gebeld door een voor mij onbekend nummer, neem ik op, begint er een dame een heel verhaal tegen me in het Frans...nogmaals...huh :(. Ik heb maar gewoon opgehangen, ik spreek geen Frans...

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ohkeeeeeeej... Dat is vreemd ja. Ik zou ook opgehangen hebben.

19. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha goedenavond!

Wat een gebeurtenissen in 1 dag! Even samenvattend, we hebben nu dus een club en geen groepsapp? haha Ik vind het allemaal goed. Heb nu net 5 pagina's bij gelezen.

Ik dacht dat ik veel spamde in ons topic, maar er zijn winnaars hahaha. Komt misschien ook omdat ik meteen een hele voorpagina typ en niet echt doseer ahum....

Mo Leannan, hihi ik herken je klachtjes wel van mn vorige zwangerschap. Om daarna nooit meer naar het toilet te kunnen zeg maar. ARGH! Klinkt dus wel goed voor de kansen deze ronde. Dit weekend al testen, ben erg benieuwd! Ik ga voor je duimen!

Springday, ik denk dat je nog wel een kans maakt deze ronde hoor. Je weet nooit exact wanneer je ei gesprongen is. En we zijn tenslotte pas 4 dagen verder vandaag. Waarschijnlijk dus eergisteren of gisteren gesprongen en dus een normale kans. Of iemand moet het anders zien?

Mijn makelaar belt niet alles na, zeker mensen die aangeven nog te oriënteren en veel te gaan bekijken niet. Die hoor je vanzelf wel als ze echt interesse krijgen. Bovendien geloof ik er niet in dat de interesse bij nabellen er wel komt. Als men echt wat wil bel je zelf wel terug denk ik dan maar. Echt gaaf naar Orlando!! Mijn man wil niet ver vliegen. Dus met 4,5 uur moeten we er wel zijn, nu met die kleintjes helemaal. Ons oudste mannetje is autistisch en goed gedrag en flexibiliteit zijn daardoor wat beperkt houdbaar ;)

De buikstriemen, tja waar zal ik beginnen. Er is een risico dat veiligheidspoortjes gaan piepen als ik langsloop. Heb namelijk een ordinaire barcode op mijn buik. Het is echt een lelijk ding geworden. Nu met afvallen inderdaad rimpelig?! ARGHH. Heb tegen mijn man gezegd dat de 3de prima is, maar ik krijg een mommy make over. Een buikcorrectie dus. haha Dat roep ik heel stoer, maar moet dat eerst maar durven hoor.

Sanntje wat heerlijk nu lekker vakantie, en zo te zien aan het genieten buiten. Begrijp ik het goed dat jullie de tuin onder handen nemen? Ook heel fijn dat je dochter er wat doorheen lijkt te komen en weer lekker gaat eten!! :)

20. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloemm haha je eet veel? Als ik je maten verder terug zo lees is dat vrij jaloersmakend. Veel kunnen eten en mooi slank. Dat is een mooie eigenschap, die is hier bij de 1ste zwangerschap voorgoed verdwenen helaas.... Hebben jullie nog leuke plannen voor morgen? Weg met het gezin of lekker thuis? Welke ovulatietesten gebruik je? Ik zat weer te denken aan die van S*ns*t*st. Geen idee of je de naam mag noemen, staat meteen lekker mysterieus ahum.

ZaZou een gezellige dag gehad bij je moeder?

Esje, wat een ellende joh, weer slecht nieuws? Groot gelijk dat je eerder de echo wil zien. Terechte vraag hoor en fijn dat het kan! We duimen allemaal voor een mooi kloppend hartje!

Lizz, 2 jaar is inderdaad lang. Maar goed het kan maar zo dat er iemand komt die het koopt. Dat hoor je meer momenteel, het is gewoon een vreemde markt moet ik zeggen. Wel lekker om terug te gaan naar jullie oude dorp, is dat vanwege familie? Ik zou ook wel terug willen naar mn oude stad in het midden van het land. Daar woont mijn hele familie en mijn vriendinnen, maar ik krijg manlief hier niet weg haha. Dan dus maar een boerderij, wat ook altijd een droom van me was hoor, maar dan op de veluwe.

Jolene ben je voor de kinderen aan het voorbereiden voor het nieuwe schooljaar of werk je zelf in het onderwijs? Weet je al wat je gaat doen met de acupunctuur?

Deel Deze Pagina