Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    huh wat vreemd Amethist, je hoort wel vreemde verhalen hoor over van die computers die bellen en praten in een andere taal. En dat als je dat nummer terugbelt je dan ineens een giga telefoonrekening te pakken hebt... Goed dat je hebt opgehangen hoor!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pimkey: hahahaha, beperkte houdbaarheid van goed gedrag en flexibiliteit :D. Dat herken ik helemaal van mijn dochter. Ik ga dus ook echt niet met haar vliegen. Brrr...het idee alleen al ;).

3. Amethist

Ja, ik ben ook wel eens door zo'n heel lang buitenlands nummer gebeld. Echt een paar keer achter elkaar. Dan laten ze 'm zo kort overgaan dat je geeneens tijd hebt om op te nemen. En dan hopen ze idd dat je terugbelt. Nou, ik bel sowieso nooit nummers terug die ik niet ken (zij moeten schijnbaar iets van mij, dus dan mogen ze het zelf ook nog een keer proberen denk ik altijd maar) en al helemaal geen buitenlandse nummers. Zó dom ben ik nou ook weer niet ;).

4. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dan volgt hier de update bezichtigingen, pakt u allen de popcorn, want dit is net een soap:D

Gisteravond appte de makelaar mij netjes of er vanmiddag nog iemand kon kijken om 16 uur. Dus ik app terug, dat is prima. Belt mijn man om 17 uur. De kijkers zijn er.. Ik schrik me wild, want ik weet precies hoe laat het is. De makelaar heeft mij het verkeerde tijdstip doorgegeven en mijn man had de kinderen al thuis.:$ Juist en laat dat laatste nou net het ingrediënt zijn voor een lekkere chaos. Wat ook blijkt, hij had de kinderen in bad, was bezig met de voorbereiding van het eten enz. Dus hij hoort de bel en voelde direct aan dat het wel eens onze kijkers van 16 uur konden zijn. Kijkt door het raam en ja hoor, 2 fietsen...

Hij rolt de baby in een handdoek, legt hem in zijn ledikant, rent door de woonkamer om iets te kuisen (jassen, schoentjes, speelgoed enz lag al weer overal) en doet de deur open.

Hallo, wij komen het huis bekijken :$ Hij liet ze binnen en direct daarna kwam de makelaar met een rood hoofd. Ja ik zei tegen je vrouw 16 uur, maar dat was verkeerd... Manlief helemaal in paniek, onze oudste zat in bad haha. Maar die mensen reageerden super lief dat het geen probleem was enzo. Dus hij mij bellen.

Ik geloofde er geen snars van en begon wat te lachen eerst. Maar hij zei, nee echt serieus. Ik hoorde aan zn stem dat het menens was. Ik probeerde nog een keer, echt? JA echt, je ziet het zo wel als je thuis komt. Dus ik scheur naar huis en inderdaad er staan 2 fietsen. pffff ik schaamde me zo voor die mensen. Had het huis helemaal strak en aan kant. En net als je midden in het avond ritueel zit staan de kijkers op de stoep. OEEF

Dan hadden we nog een 4de bezichtiging, maar die mensen hebben nu al ruzie met 2 andere buren incl. makelaars vanwege de manier van doen. Dus daar verwacht ik niks van. De eigen makelaar had ook al de handdoek in de ring gegooid omdat hij klaar was met het onmogelijke gedrag van zijn cliënten :(

Dan waren er nog mensen voor de 2de keer, de vrouw was enthousiast de man minder. Later trof onze makelaar ze nog bij een andere woning, waar met name de man weer enthousiast over was. Dus jaaa geen idee

En dan nog iemand die echt nog helemaal oriënterend was. Ging nog veel kijken, maar vond het een leuk huis.

Erg benieuwd dus wat er de komende dagen/weken volgt.... :D

5. Amethist

Nou, je hebt iig lekker veel aanloop zo ;) :D

6. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die beperkte houdbaarheid van goed gedrag en flexibiliteit is wel vaker 'een dingetje'. Ik was ook totaal niet gerust op het vliegen naar Mallorca. Wonder boven wonder ging het goed, al zat ik de hele vlucht met de billen bij elkaar ;) Ik ken mijn man, als beide kinderen gaan flippen wordt hij bloednerveus, dus dan wordt de reis voor mij echt een survival. Hier in huis kan ie nog de kamer uit, maar zo'n vliegtuig...

Nu er zo veel incidenten zijn wil hij helemaal niet meer vliegen, hij wil zijn kinderen niet onnodig in gevaar brengen. Nou valt dat in mijn beleving wel een beetje mee haha. Maar goed, de schat heeft weer een prachtig excuus gevonden...

Hahaha nou ik zou best zo'n muppet kunnen zijn hoor, zeker als een nummer vaker belt. Dan ben ik echt zo'n type van, okay en nu wil ik weten wie dit is! Maar zelfs deze muppet en geen ict wonder begint voorzichtiger te worden.

7. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh jeetje Pimkey wat vreselijk, ik zou ook heeelemaal in de stress schieten haha. Maar gelukkig begrijpen kijkers het ook vast wel..
    Nou ik hoop dat er wat uit komt voor jullie.

Ja wij gaan terug naar de plaats waar onze ouders, mijn zusje, mijn opa en oma en oom woont. En veel vrienden willen ook graag terug.
    Het is een heerlijk dorp op 10 minuutjes fietsen naar de stad Groningen. Dus daar willen we graag heen en dus wat ruimer.

Oh wat irritant zo'n beller amethist.

Ik ben wel dol op vakantie, maar doen nu wel meer wat de meiden graag willen..en dat is toch zwemmen. Maar zijn gelukkig wel lief en ben zelf dan ook wat relaxter, het reizen is vaak wel ff pittig haha.

Wij gaan in de voorjaarsvakantie in februari 5 dagen naar Disneyland Parijs..dus dat moet vast wel goed komen hihi

8. Amethist

Oh ja hoor, mijn man raakt ook helemaal gestrest als bij dochter de koek op is. Als die op is, is ie namelijk ook écht op en is er geen land meer met haar te bezeilen. Hij wordt dan idd nerveus en wordt boos, waardoor dochters gedrag alleen maar meer escaleert. Niet handig... Ik heb inmiddels geleerd om dan eerst proberen haar te kalmeren en als ze weer rustig is richting huis te gaan.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje Pimkey! Wat een verhaal! Kan me voorstellen dat het stress was! :D

Leuk Lizz! Ik wil ook graag een keer naar Disney Land Parijs, vooral met de kids. Ben voor de kids eens geweest!

10. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

oh jeetje! Ik denk dat ik meer in de stress zou zitten dan manlief hahaha

Ik ben van om en om. Dagje strand/zwembad, dagje cultuur. maar dan moet het wel te doen zijn voor de kinderen.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier juist een man die veel relaxter is dan ik.. Ik kan de kids thuis heel goed aan, maar buiten schiet ik veel sneller in de stress! Hij regelt de kinderen dan altijd haha..

12. mo leannan

whahaha zó herkenbaar!

13. mo leannan

Hier ook, thuis en omheen kan ik de kids met veel meer geduld handelen. Komen we ergens anders, zoals een dierenpark of vakantie dan is hij juist relax en ik zie overal gevaren en zo ;)

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Proest Mo! Heb ik in mijn stukje tekst 'dan mij' veranderd in 'dan ik' staat het in jou quote nog wel zo 😂😂😂...

Sorry allemaal voor mijn geweldige taalfouten :D :D

15. Amethist

Mijn man krijgt al nachtmerries van met beide kinderen naar de supermarkt gaan, terwijl ik dat toch bijna elke maandag en donderdag doe ;). Het is wel echt een heel circus om te zorgen dat ze niet de hele winkel op stelten zetten, maar de laatste tijd gaat het erg goed. A. gaat al snel op hol in de winkel (zooooooveel dingen om aan te zitten en ik moet overal vanaf blijven. Moeilijk!!!!!), dus ik maak het boodschappen doen zelf maar zo leuk mogelijk (wie kan als eerste de sla vinden? T. wil jij scannen? A. doe jij de boodschappen in de tas? KOM! We gaan op zoek naar de patatjes!) en dan gaat het best goed *grinnik*.

16. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh Disneyland Lizz, ik ben daar nog nooit geweest en het lijkt mij super!! Als ze wat ouder zijn wil ik daar ook zeker heen. Ga je ook in dat hotel?? Ja net buiten Groningen is ook super hoor, kun je de drukte en het vertier opzoeken als je dat wil. En als je in de buitenwijken woont fiets je ook gauw 20 minuten. Groot gelijk dat je terug wilt!

Wij hebben echt toen de kijkers weg waren zo gelachen. Mijn man kan dit normaal helemaal niet handelen, maar nu was hij vrij relaxed geweest. Hij kon er zelfs om lachen. Maar het blijft gewoon apart. Zit zoonlief in bad te spetteren, staan de kijkers erbij te kijken. Tsja... Ach ja het was al gebeurd. Ik stond erbij en keek ernaar. hahaha

Bloemm zo veel taalfouten heb je helemaal niet hahahah

17. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de categorie 'het hanteren van onze kinderen' hebben wij het verdeeld in afdelingen haha ;) De baby is mijn afdeling en de grote man de afdeling van mijn man. Dat werkt voor nu super. Met een 3de is dat natuurlijk weer even zoeken hahahah

18. Amethist

@ Kinderverdeling ;): Hier komt het erop neer dat ik altijd het lastigste kind voor mijn rekening mag nemen.

Mijn man raakt ook echt in paniek als er gekotst wordt. Het is al een paar keer voorgekomen dat T. in bed gespuugd had, zodat zowel T. als zijn bed onder zaten. Mijn man loopt dan echt al een kip zonder kop rond te rennen, geen idee waar hij moet beginnen. Hij laat rustig T. in zijn kotst zitten om eerst het bed te verschonen. Dus meestal draag ik hem op om het vuile beddengoed in een emmer te stoppen en het bed opnieuw op te maken. Ik spoel T. dan helemaal af en stop hem weer in bed en spoel dan de vieze zooi uit en mieter het in de wasmachine. Als ik maar opdrachten geef op zulke momenten gaat het prima :D.

19. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is mijn man ook de wat relaxtere en degene die rustig blijft haha. Maar wij vullen elkaar vaak goed aan, als hij dan een keer er zat van is ofzo dan ben ik weer heel rustig, wel een goed team gelukkig haha.

Hier net zo Mo..ook op vakantie om en om, wil vaak ook wel wat zien.

Pimkey..ik ben ooit met mijn mode opleiding naar Parijs geweest en toen ook 1 dag naar Disneyland, maar dat was snel snel..wel mooi park.
    Nu gaan we idd in dat hotel die erbij hoort en lekker vijf dagen..dus moet goed komen.

Wij wonen nu maar een kwartier met de auto vanaf onze ouders hoor en vanaf Groningen dus ook in de buurt, maar in hetzelfde dorp vind ik toch wel lekker. Kunnen de meiden ook lekker op de fiets naar opa en oma, en zij passen ook op doordeweeks dus wel zo handig.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier vullen we elkaar ook wel goed aan. Met naar bed brengen enzo verdelen we het ook. Ik Ediz, hij Mira. Hij leest meestal voor *schaam* dat moet ik ook vaker gaan doen haha.. En als we bijvoorbeeld naar het zwembad gaan doen hij ook veel meer met ze dan mij.

Deel Deze Pagina