Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @wonderbaby1 welkom.
    Zie dat je pas getrouwd bent... Gefeliciteerd :D

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zal me ook even voorstellen

Mama van van de 2 jongens.
    Damien van 5 jaar en Nigel van 2 jaar.
    Ik ben 31 jaar.

we stoppen na deze strip met de pil. Aangezien we over 2.5 week op vakantie gaan heb ik deze keer de pil nog geslikt.
    Dus in juli gaan we ervoor.

Vind het super spannend... eigenlijk nog enger dan nummer 1 en 2.
    zal wel veel reacties krijgen... Kennelijk vinden mensen het nu zo zielig dat ik 2 jongens heb.
    Dus nu zullen we toch zeker voor een meisje gaan pff...Zeer irritant haha

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Debke welkom!! Bekende irritatie. Hier 2 meiden, if we niet nog een jongetje willen. Alsof we t voor het kiezen hebben!
    Of dat 2 niet genoeg is in deze tijd... Ook zon lekkere!
    Maar succes! Hopelijk snel een goede test!

4. @debbie! Welkom ook hier heel herkenbaar, wil je nu een meisje? Ik keek erg tegen de reacties van de derde op, maar dat is erg meegevallen. Ik heb geloof ik toch erg leuke vrienden en familie hihih alleen mijn schoonvader, maar die is met alles zo dus dat was geen verrassing ;)

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh en als je een meisje en een jongen hebt zullen ze het ook vreemd vinden hoor... Want je hebt van beide al wat toch?! Koningskoppel! Wat wil je nog meer?!?! Je wilt niet weten hoeveel reacties je krijgt na de tweede... Zoals: Nu zijn jullie klaar, een meisje en een jongen.. Haha alsof we voor een ander kunnen beslissen of ze klaar zijn of niet :p Ik trek me nooit zoveel van andere mensen aan en iedereen die mij kent weet dat ik niet open sta voor rare opmerkingen. Zie er dus ook niet tegen op.

Welkom Debke!! :D Weet je toevallig welke dag jullie van juli beginnen? Je nod? Ga je op het lijstje zetten.

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zet me maar op 4 juli. Ik stop 2 juli met de pil!
    Anders geen ik wel een wijziging door!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vind het zo vervelend...
    Ook de vraag: vind je t niet jammer dat je nu 2 jongens hebt?
    Ja echt wel doe er een wel weg pff hihi

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mensen hebben echt altijd wel iets te zeggen... Of rare vragen staan ook altijd klaar haha.. Ik zou zoiets nooit vragen! Zo vreemd. Oké ik zet je erbij, gezellig :D

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 21 juni ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 25 juni ♥♥
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 4 juli ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 16 juli ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥

MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Begint: 4 juli ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ???

10. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sanntje, oh herkenbaar dat voelen van twee eisprongen ;);) Soms lastig te lezen he al die signalen? Ik heb heel vaak dat ik zeg: nu heb ik mijn eisprong bijna en dan moet ik dat nog vier dagen zeggen of zo. Was je voor de vorige maand aan de pil, of had je toen een 'gewone' menstruatie? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en liefst natuurlijk gewoon die positieve test! Ik duim.

Sophia, suuuper!!! Fijn dat de echo goed was!! En al armpjes en al! Leuk!! Balen natuurlijk van de misselijkheid en dat niks echt helpt. Klinkt misschien gek, maar heb je acupunctuur al eens geprobeerd vorige keren? Ik had bij de tweede het idee dat dit iets van verlichting gaf. Seabands hielpen bij mij dan weer niet, ook niet die magnetische bandjes van de acupuncturist. Ik heb inmiddels ook wel eens iets gelezen over gember. Zou ik bij een eventuele derde willen proberen, als het zover komt natuurlijk :) Ja, spugen lucht wel op, maar eten is zo moeilijk he. Sterkte hoor.

Bloemmm en Sanntje, respect!!! Wat een daadkracht zeg. Zou ik nog een voorbeeld aan kunnen nemen :D

Debke, welkom! Leuk dat jullie er volgende maand ook voor willen gaan! Wat kunnen mensen toch raar uit de hoek komen he? Wat Bloemmm zegt, herken ik wel. 'Een jongen en een meisje, meer smaken zijn er niet'
    Goeie van je :D:D. Zou wel willen zien hoe mensen reageren als je dat als antwoord zou geven :)

Hier vandaag cursusdag gehad; lekker rustig :cool: En vanavond weer voetbal gekeken. Leuke wedstrijd was het he. Moet eerlijk zeggen dat ik ondertussen wel ook andere dingen heb gedaan en niet meer op het puntje van mijn stoel zat.

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Haha zo een antwoord geef ik wel vaker...Vind t zo irritant hihi
    Net alsof ik niet blij met 2 jongens ben, en als we nu weer een jongen krijgen ben ik weer blij.
    Dan zal ik wel heel zielig zijn :p

Ja zoals toch altijd wat...bij een jongen en meisje ben je idd klaar want nu hoef je er toch geen meer!

En dan nog een derde...Zie nu al op tegen de reacties. ..eigenlijk best erg omdat je t zelf zo graag wilt.
    och ja dat is ook het belangrijkste natuurlijk.

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Weten mensen in jullie omgeving wel dat jullie nog graag een derde willen?

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier weet de omgeving het niet, denk ook niet dat iemand het verwacht.. Haha :D

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook niet op 2 vriendinnen na... sommige wisten wel dat we twijfelden maar denk niet dat ze het verwachten hihi

15. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Avond dames!

Welkom Debke83! Gezellig dat je er bent. Zullen we er anders 1 ruilen? wij hebben toch 2 meiden. Hoeven we allebei niet meer aan de derde te beginnen ;)

Hier weet niemand dat we ermee bezig zijn. Mijn moeder zegt er zelfs heilig van overtuigd dat wij er echt nooit meer aan gaan. Maar ondertussen plaatst ze dan wel af en toe zo'n opmerking; ahh ja joh, ga nou nog een keer voor een jongetje....Ja zelfs mijn moeder doet er dus aan mee aan dat 'soort' opmerkingen. JA hoor mam. En als het dan een meisje is geven we haar weg en proberen het nog een x.....

Wij hebben 2 prachtige meisjes en ik had bij de 2e denk ik zelfs om eerlijk te zijn nog wel zo'n idee van: nou een jongetje erbij wel errug leuk. Maar nu maakt het me echt helemaal niets meer uit. Hoop gewoon dat het lukt!

@Sophia, gefeliciteerd met de goede echo! Wat een geluk en wonder weer zeg!

@SAnntje, ga je nog een keer testen dan binnenkort of wacht je gewoon af??? Dan is wachten nu bij jou helemaal een ding zeg pff

Vandaag gewerkt dus niets in huis gedaan maar wel drukke dag. Snel naar huis, kids opgehaald en naar zwager en schoonzus de wedstrijd kijken. Nu languit op de bank lekker even niks!

Nog 6 dagen voordat mijn spiraal eruit gaat. pfff duurt dat lang. En dan is het nog maar het begin haha.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja hier weet ook alleen mijn beste vriendin (die gaan nu voor een tweede) en mijn forum vriendinnetjes (waaronder Zazou dus haha) het.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend mamavannunog2! Nog 6 dagen!
    Kan me voorstellen dat dat heel lang voor je lijkt te duren.. Hopelijk vliegen de dagen voorbij :D

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ooooh ja goed idee...we ruilen!
    Hehe zijn we daar ook weer klaar mee, afmelden van deze groep dan maar!

Mijn ouders zeggen steeds: wees blij dat je 2 gezonde kinderen hebt, en denk aan de studie later...en waar moeten ze allemaal slapen enz enz maw die zijn tegen haha want 2 is in deze tijd genoeg

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Bloem, je kindjes hebben hele mooie namen!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat lief Debke! Bedankt :D Jou kindjes ook!!

Mijn vader verwacht het geloof ik helemaal niet. Die had me liever zien studeren tot mijn 30ste haha.. Mira was voor hem al een shock, Ediz al helemaal dus ik zorg dat hij goed zit als we mogen vertellen dat we weer zwanger zijn :D :D

Deel Deze Pagina