Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn vader woont in hetzelfde dorp (sinds een jaar). Dus we zijn binnen 10 min lopend bij zijn huis en 2 min met de auto. Ideaal! Sams vader woont wat verder, 30 min met de auto.

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Leuk om die verdelingen te lezen ;). Hier doe ik veel tenzij ik vraag nu jij, man zit eigenlijk altijd naadt jongste (dochter) en ik bij zoon. Hij is van het douchen en ik van de bedden schoonmaken/ wassen. Lezen doen we allebei ;)
    Mijn moeder woont een straat verder, wel ideaal en gezellig!

3. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Hallo dames. Heb een hoop teruggelezen, maar weet het allemaal niet meer zo! Sorry. Ben moe en lig al in bed.

Hey Esje, we hebben op dezelfde dag de eerste echo! Hoe laat mogen jullie?

Ik wil zoooooo graag een keer naar Amerika, maar het komt er steeds niet van. Momenteel vooral financieel niet.

Jeetje wat een gedoe met die kijkers! Lekker handig van de makelaar ook.

Hier verdelen we de kinderen meestal wel gelijk. Maar toen de oudste een keer zijn bed onder gespuugd had begon mijn vriend ook met de vloer te poetsen. Ehm...zou je je niet beter eerst om je kind bekommeren? Maar over het algemeen is hij vrij nuchter en praktisch. Wij zijn van die ouders die er heel hard om kunnen lachen als hun kind valt (maar duidelijk niet erg gewond is). Of als een van de jongens midden op een verjaardag heel hard begint te brullen zegt: oh, dat is nep. Laat maar even gaan. Wij doen meestal niet zo moeilijk. Maar ik kan wel behoorlijk streng zijn. Mijn vriend helemaal niet!

4. @verdeling! Tja wat zal ik zeggen.... Vandaag geen gestreken overhemden :D

Ik weet even niet meer wie het over de Vendee had, maar dat is ook nog 1100km en geen garanrie voor mooi weer. Het is de atlantische kust kan nogal wisselvallig zijn. Wel hebben de meeste campings daar overdekte zwembaden.

Wij zij nu helemaal van de grote stacaravan op een camping de kids vinden het geweldig. Niet onze persoonlijke voorkeur maar voor de kids nu de beste! Vliegen! Maximaal 2uur!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik had het over de Vendee, maar dat is geen 1.100 km hoor, althans niet vanaf Utrecht, waar vandaan wij ongeveer vertrekken. Ca. 900 km is het bij ons vandaan. Ja, ik weet idd dat je daar ook geen mooi weer garantie hebt ;), maar de kans op mooi weer is iig groter dan dat je in NL blijft...

6. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Sophia, zoete wraak? Ach ja hier komt de huishoudelijke verdeling ook niet precies. Het wisselt vaak wie meer doet. Alleen de was, strijk en bedden opmaken dat kan mijn man niet. Voor de rest doet hij wat hij denkt dat nodig is. Als ik hem wat vraag zal hij nooit weigeren. En voor de kinderen gaat alles aan de kant. Alleen 2 tegelijk verzorgen is geen succes, hij kan dan geen structuur houden en raakt soms wat in paniek/geïrriteerd omdat ze dan beide lopen te mieren

7. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik krijg van al die vakantie verhalen zin in vakantie hahaha. Iemand nog tips voor oktober? Als het huis dan niet verkocht is tenminste...

8. Je hebt gelijk vanuit Eindhoven is het ca. 900km. Ik had het zuiden in gedachte!

9. Voor de zon, turkije of canarische eilanden. Voor rest alles wat leuk vindt :D

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier is de zomervakantie al bijna afgelopen joh!
    18 aug gaat Mira weer naar de peuterspeelzaal.. Haar laatste maanden tot de baisschool gaan nu echt in! Zo spannend.
    Ze ligt vanaf vandaag ook de nacht zonder luier, dus ook dat is even spannend :D

11. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ohh leuke meiden! Wat een geklets.

Speciale vermelding voor pimkey: kun je geen boek schrijven? Je schrijft leuk:D haha wat een ellende die bezichtiging.
    En echt respect voor je reacties!! Ik doe het je momenteel even niet na.

@amerika: ja ik wil ook! Waar kan ik tekenen?:p
    @disney: idem
    @verdeling: overdag doe ik alles. Savonds doet manlief de badsessies. 2 kids tegelijk, hij draait nergens zn hand voor om. Laat zelfs 2 kindjes tegelijk met een eigen boofschappen kar door de ah crossen:D ik ben meer van de 3 r'en en manlief dus van de rest haha. Ik zeg wel eens: ik ben van de verzoring en voor t stoeien moeten ze bij papa zijn. En merk aan de kids dat dat voor hun ook duidelijk zo is. Als er echt wat aan de hand is hebben ze altijd mama nodig;) ik kan snel stressen en manlief is soms net wat te relaxed. En verder vullen we elkaar goed aan.

Pff nou ik ga mn bed opzoeken. Kom bijna niet aan zp toe momenteel. In de avonduurtjes 'moet" ik haken voor een cadeau voor een vriendin die bijna uitgerekend is en overdag heb ik er dus ook niet alle tijd voor. Als mn haak project klaar is kom ik alles goed maken:p:p

@club/app: ben ook meer voor om hier te blijven. App lijkt me geen doen met zoveel mensen! Dan eerder fb ofzo maar weet niet of dat handig is. Heb er eigenlijk geen ervaring mee!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welterusten meiden!

Ik vind ook dat Pimkey zo leuk kan schrijven haha!
    En hier net zo inderdaad.. Ik ben duidelijk van de verzorging, manlief van het stoeien en gek doen. Die gaat ook zo zonder te stressen of gedoe met 2 kids iets doen. Dan zal je dus ook net zien dat het bij hem altijd goed gaat! Misschien dus omdat ie zo relax is en de 'het komt wel goed' gedachte heeft haha.. Het douchen doen we altijd samen, ik ga meestal met ze de douche in en hij neemt ze dan over om af te drogen/ aan te kleden. Bedden opmaken, was opvouwen en strijken doet hij (bijna) altijd! Ik kan het niet volgens hem :p. Vind ik ook helemaal niet erg dat ik het niet kan hahaha.. Moet wel toegeven dat hij het super goed kan!

Nou, nu ga ik echt slapen!

13. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hier ook verdeling :)

Ga zo naar bed, ben vroeg moe tegenwoordig, maar of dat iets goeds is of te maken heeft met ritme verschil?
    Wel at mijn man net een packje LU crackertjes en ik werd gewoon misselijk van de geur, zei dat ze stonk en hij keek mij vol ongeloof aan, ging ruiken, geurloos zegt hij, nou ik vond ze toch stinken.... ik krijg nu de kriebels maar ben ook bang dingen te zien die er niet zijn, dat is dan zo teleurstellend als je ongi word :(

14. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Pimkey: jeetje wat een gedoe. Ik zou ook volledig in de stress schieten. Fijn dat die mensen het begrepen. Logisch toch dat je huis niet helemaal aan kant is als er 2 kids thuis zijn en je niet verwacht dat er kijkers komen. Wel slecht van de makelaar overigens.

@ Anba: wij mogen om 9u en jullie? Begin hem toch wel een beetje te knijpen als ik eerlijk ben.

@ Springday: vind het geweldig dat jullie het juist wel doen met de kids, maar is niet aan mij besteed op dit moment (nooit gedacht dat ik dat ooit zou gaan zeggen over verre reizen maken, maar toch). Over een paar jaar absoluut wel weer. Vind het nu gewoon te veel gehannes en gezeul.

@ Verdeling: hier ook wel gelijk, al hebben de kids voor sommige dingen echt wel een voorkeur wie wat moet doen. Voorlezen en in bad doen is vooral papa, maar komt ook, omdat ze die overdag dan weinig gezien hebben. Hij is super relaxt met ze en ziet ook nooit beren op de weg, waar ik dat soms nog wel eens zie.

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Nou wat hebben jullie toch veel gekletst :)

@ Bloem, lekker aan het zwembad enzo vind ik ook goed vertoeven hoor haha. En ja ik vind het dan vooral leuk om bekende dingen te zien zeg maar. Naar oude gebouwen of net wat, je weet wel wat ik bedoel, daar maak je mij ook niet blij mee :p Maar ik vind het dus wel leuk om te reizen en veel van de wereld te zien.

@ Amethist, waarom zoek je het anders niet wat verder weg op? Waar het altijd mooi weer is? Als de kinderen gewoon lekker de hele dag kunnen zwemmen bijv dan vermaken ze zich vanzelf en 's avonds zijn ze moe ;)

@ Pimkey, ja ik heb nog steeds dus van die steekjes en een menstruatie-achtig gevoel, wat meer afscheiding dan normaal en ik ga er nu toch wel vanuit dat mijn ei gesprongen is maar wel vreemd dat dit gevoel dan blijft aanhouden. We zien het wel, maar heb er eigenlijk toch niet veel hoop op deze maand omdat ik die pijntjes blijf houden die normaal gesproken verdwijnen als mijn ei is geweest, vrijwel direct.

Dat is waar dat er na het nabellen niet ineens interesse komt, maar meer om te vragen waarom ze het niet willen, een soort feedback op de bezichtiging.

Haha ik wil dus ook een buikcorrectie na de derde. Maar dat hebben we hier al besproken en ik heb het er zeker voor over.

@ Bloem, wij gaan dit jaar dan naar Disney in Orlando, maar volgend jaar nemen onze schoonouders het gezin mee naar Disney Parijs eind juni. Dat zal de oudste wel helemaal leuk vinden als neef en nicht ook mee gaan. Alleen tja, ze weten natuurlijk niet dat we bezig zijn voor een derde en misschien ben ik dan wel net bevallen of hoogzwanger. En met een kleine baby in Disney zie ik nog niet zitten haha.

@ Mo, ik heb dat ook precies zo, zie ook overal gevaren. Ben wat dat betreft sowieso wel panisch, maar manlief heeft dat dus helemaal niet. Hij is super relax als we met de kids buitenshuis zijn ;)

@ Amethist, haha jij maakt gewoon een spel van het boodschappen doen. Ik heb nog mazzel dat de kleinste gewoon in de kinderwagen zit en de oudste die mag het kinder winkelwagentje duwen (ik heb alleen maar kleine boodschappen nodig) en dat vind ie al geweldig dus boodschappen hier nooit geen problemen. En als we dus bij de kassa zijn en alle spullen liggen op de band dan moet ie op zijn 'meerijdstoeltje' gaan zitten. Vast ritueel eigenlijk.

@ Bloem, hier beginnen ze 25 augustus. Oudste gaat dan 1 ochtend naar de PSZ en dan gaan we al op vakantie dus hij heeft mazzel om wat langer vakantie te hebben. Al vind ie de PSZ wel super leuk. Wanneer gaat Mira dan naar de basisschool? Onze oudste pas vanaf eind april.

@ Esje, ik snap het ook wel hoor dat je liever wat jaartjes wacht. Misschien als we straks terugkomen zeg ik, voorlopig noooit meer ver weg :p

16. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Goedemorgen!!
    @mo: spannend!! Vreselijk he dat wachten en die seintjes van jr lichaam. Ze kunnen ons helaas zo voor de gek houden! Maarja wie weet is het ook wel echt iets! Even afewchten dus nog.

@springday: wow lekker hoor!! Ja beter wacht je nog even zodat je vokgend jaar gewoon mee kan ;):D hahaha

Hier wilde ik vandaag wat doen maar iedereen is nog op vakantie. Dus wilde naar de kinderboerderij maar de kids zijn zo lekker aan t spelen. De oudste zegt zelfs: even wachten mama, nu nog niet, als ik vraag of hij mee gaat naar de kinderboerderij:D nouja straks dan maar :p

17. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Klinkt bekend ZaZou. Zeggen ze hier ook regelmatig, dus dan laat ik ze maar gewoon lekker spelen. Hopelijk willen ze straks toch even. Altijd wel lekker om toch even naar buiten te gaan.

18. Hier liggen ze hand in hand een filmpje te kijken :) *smelt*

19. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Haha ja is echt voor het eerst dat ik hem dat hoor zeggen, dus stond echt verbaasd. Heb ook ineens tijd 'over' om even hier te kletsen.:) volgens mij komt t zonnetje er ook zo door, dus ga straks gewoon!

Ach sophia! Lief!! Hier houdt de jongste helemaal niet van filmpjes... best lastig soms, vond t bij de oudste wel een handige oppas af en toe:) haha
    Maar de jongste keutelt meestal heerlijk achter me aan en speelt dan zelf wel.

20. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Springday..dat is helemaal tof om in Orlando maar Disneyland te gaan.
    Daarom gaan wij dus in februari ook naar Disneyland want als een derde er is komt het er eerste tijden toch niet van.
    Ik wil ook heeeel graag een keer naar Amerika, maar denk dat we dat doen als de kids de deur uit zijn en we dan lekker een rondreisde gaan doen.

Zazou..heel herkenbaar hoe je het schrijft tussen jou en je man, hier net zo. Hij is ook voor gek doen en stoeien etc en als er echt wat is dan is het mama. Het huishouden doe ik nagenoeg helemaal alleen maar daar ben ik ook een pietlut in haha, maar als ik hem iets vraag doet ie t wel altijd. En hij is ook lekker nuchter en alles komt goed, schiet niet snel in de stress.

Bloemm..hier beginnen ook 18 augustus de scholen weer en dat is de eerste dag dat mijn meisje naar de basisschool gaat, erg spannend.

Spannend Mo..nog even geduld

Hier laatste dagje ongi..ben het nog een beetje. Heb de ovu testen in huis, begin ik dinsdag mee.
    Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie?

Deel Deze Pagina