Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Sophia: hoop dat je je man toch zo ver kunt krijgen dat hij actie gaat ondernemen, want dit klinkt als een onhoudbare situatie. Heel veel sterkte.

@ Anba: oei, da's idd minder, maar als je daarvoor lekker druk bezig bent, dan vliegt de tijd gelukkig. Ik heb de hele dag vrijgenomen dit keer. Vorige keer kantoor moeten bellen dat ik niet kwam toen de echo slecht was, dus heb ik nou geen zin in. Is ie goed, dan ga ik lekker shoppen. Is ie slecht, dan wordt het een dagje huilen. Vorige keer zijn vl en ik samen gaan lunchen. Meteen een broodje carpacio en een glas rose besteld ;). Vind het nu toch wel erg spannend moet ik zeggen.

@ Springday: als je de mogelijkheid hebt, gewoon lekker doen idd. Zeker als jullie zo'n zwaar jaar hebben gehad. Lekker van de quality time gaan genieten daar.

@ Pimkey: succes weer met poetsen dan maar. Aan de ene kant fijn dat er steeds kijkers zijn, maar te vaak is ook niet fijn voor jezelf.
    Belachelijk trouwens dat mensen in je kasten gaan kijken. Persoonlijke dingen gaat ze geen bal aan (al denken veel mensen dat ze op dat moment alle rechten hebben ;)).

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hoe kan ik het ooit bijhouden hier!! ;)

Vandaag ongesteld geworden dus klopt precies dat mijn ei later was. 11 dagen na ei ongesteld. volgens mij is dat niet te kort toch?

Vakantie: voorlopig in de buurt. Volgend jaar misschien buitenland maar niet heel ver weg. Vind het wel prima.

Taakverdeling: hier goed verdeeld!! ;)

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh gatver, Ik hoor net van Peter T. dat het na het weekend maar zo'n 19 graden wordt. BOE!!!! IK WIL ZOMERRRRR!!!!

4. Ik wil ook omer, maar ben toch blij met even wat afkoeling :)

5. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    :( Ik wil ook zomer!!!!!!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh nee he bah! Ik wil ook zomer :p

7. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai Sophia, dat is inderdaad niet zo leuk. Zeker nu je het zelf ook zwaar hebt met alle kwaaltjes, die vreemde leidinggevende en natuurlijk de kinderen thuis. Als ik het zo lees zitten jullie er beiden goed doorheen... Is er niet ergens een lieve vriend/broer/zus/kennis die de kinderen een weekendje kan vermaken? Je man en jij zijn duidelijk aan wat lovetime toe. Even samen zijn, weg van alles, dan zie je alles toch weer anders. Daarna kun je vaak net iets meer hebben. Misschien zit hij wel ergens mee, bijvoorbeeld van zn werk, waarmee hij jou nu niet wil belasten. Maar wat hem wel van binnen opvreet? Ik herken dat wel hoor, als mijn man ergens mee zit komt hij ook nergens aan toe en is hij kort voor de kop.

Mijn 'tactiek' is dan gewoon doen wat ik altijd doe en zelf geen gesprek aangaan, alleen zeer vriendelijk antwoorden wat hij vraagt of zegt. Beetje koken, thee aanbieden en dan als de potten op tafel staan komt er vaak een verhaal. Ben nogal confrontatie mijdend, allergisch voor ruzie enz. Dus de mantel der liefde dan maar ;) . Gaan vragen wat er is helpt vaak meer om zeep als dat het goed maakt. Laat hem zelf maar komen... Komt ie tijdens het eten niet dan is er serious trouble, maar dan tref ik m meestal op de bedrand aan. (Dan vindt hij het sneu dat ik de dupe ben van een streek van een ander :D) En dat was nou net de bedoeling! Dan hebben we eindelijk dat gesprek en heb ik niet 'lopen zeuren'

Ja die kast gravende kijkers, dan denk ik echt :$:$:$. Wat denken ze nou te zien/vinden? Uiteraard kijk je in vaste kasten of een keukenkastje, maar in een kledingkast:( Kennelijk vinden sommigen het belangrijk of de vorige bewoners wel modieus zijn.

Morgen weer kijkers, heb de makelaar nog wel even gevraagd of hij zeker weet dat het tijdstip klopt. Hoorde vandaag van een collega zelfs over mensen die op zaterdagochtend in de badjas open deden en ook niet wisten waar ze het zoeken moesten, stond daar ook een makelaar met kijkers op de stoep. Nou met alle respect, dan was de bezichtiging echt even niet doorgegaan hoor.

Viel even tegen die regen vandaag, ik zat achter mn bureau en dacht wat hoor ik? Regen en onweer. Dat was weer een tijdje terug.... Nou ja morgen voorspellen ze weer mooi en warm weer!

Al die vakantie verhalen zijn wel super hoor! Wij doen niet zo heel spannend... Lees graag mee!

8. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai Esje wat spannend! Ik leef met je mee... De duimen draaien voor een prachtige echo!!

9. @pimkey! Wil jij mijn beste vriendin worden :D wat ben jij goed en lief in je woorden. Hier nog iemand die allergisch voor ruzie is en niet graag confrontatie's aan gaat. Maar die mantel der liefde moet ik misschien maar eens proberen, ik sla normaal dicht en ga ontwijken :)

10. Ik wil ook heel graag samen weg, ben ik heeeeeeeel erg aan toe :)

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Sophia: Ik zou het gewoon doen, lekker een weekend weg. Mits je iemand hebt om een weekendje op de kinderen te passen natuurlijk. Wij zijn ook pas een weekend weg geweest, in een Bed & Breakfast. Wat was dat heerlijk zeg! En lekker privé. Ideaal. Voor mij geen hotels meer.

@ Pimkey: Volgens mij ben jij écht een leuke vrouw. Ik kan nog wat van je zachtheid opsteken. Ik ben echt veel te hard, kan niet tegen gepiep en gezeur, zeker niet van mijn man en als hij te chagrijnig is naar mijn zin bonjour ik hem gewoon de deur uit als hij niet gezellig kan doen. Jouw aanpak is denk ik een stuk effectiever :).

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik dacht ook precies hetzelfde Amethist! Ik ben ook vaak veel te hard... Probeer vaak wat meer lief te zijn, maar kan inderdaad ook niet tegen gedoe en gezeur! Haha.. Ben eigenlijk tegen iedereen zo. Kan dus ook veel van jou aanpak leren Pimkey! :D. Ik zou soms echt eens wat minder hard moeten zijn.

13. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Erm...wat Amethis zegt! Ik had niet voor niets op de deur van mijn studentenkamer de Loesje tekst "ik ben niet lief". Als mijn vriend dan zat te mopperen wees ik naar de deur en zei "je weet het, het staat daar." Maar dat geldt alleen voor mensen die me het meest dierbaar zijn en vooral als ik met ze samenwoon! Man, wat hebben mijn moeder en ik ook afgevochten! Maar naar anderen toe ben ik juist meer een people pleaser en erg onzeker / verlegen.

14. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Oef en over gedoe en gezeur: ik ben allergisch voor zieke mannen. Daar wordt ik erg onhebbelijk van. Ben ook absoluut geen verzorgend type! Pas als je koorts hebt ben je ziek en van aanstellen is nog nooit iemand beter geworden.

..verder ben ik best leuk hoor!

15. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen ook zeker af en toe even wat met zijn tweeën..knap daar ook altijd van op hoor. Of een weekendje weg of gewoon lekker naar kuuroord, uiteten en naar de film. De meisjes gaan dan vaak naar 1 van de opa's en oma's..doen we vaak drie keer per jaar ongeveer.

Stel t m eens voor Sophia..wie weet!!

Hier ook wel een harde tante hihi, maar ben ook een opkropper soms.
    En wat jij zegt herken ik ook wel Anba..tegen de buitenwereld kan ik dan soms weer onzeker en zacht zijn.
    Mijn man is heel zacht en lief en eigenlijk nooit boos..En ik ben ook geen pieperd en kan daar dus ook slecht tegen haha.

Ach zo leren we allemaal van elkaar meiden en kun je nog tips van elkaar gebruiken hihi.

16. Oh maar wij willen allebij heel graag weg hoor:) maar het zit m in de oppas, daar zijn wij erg magertjes in :( zeker voor 2 nachten....

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn man is het tegenovergestelde van mij.. Heel lief, rustig, relax en ik heb 'm serieus nooit boos op mij gezien :p. Ik ben gewoon een moeilijk mens hahaha 😂..

Hier hebben de kinderen nog nooit ergens anders gelogeerd :p. Maar mijn vader blijft wanneer wij dat willen hier een avondje bij ons thuis als de kids op bed liggen en dan gaan we wel naar de bios, uit eten etc. Ben ik 'm heel dankbaar voor! Hij doet ook veel met de kids, Mira is dol op 'm. Hier zijn geen oma's (Sams moeder is 6 jaar geleden aan kanker overleden en mijn moeder leeft, maar ik ben bij mijn vader opgegroeid en heb al jaaaaren geen contact met haar). Sams vader is wel opnieuw getrouwd. Is soms wel lastig zonder 'echte' oma's.. Is toch anders dan opa's. Hoe erg ze hun best ook doen hoor!

18. Uiteten gebeurt nog regelmatig, we moeten gewoon lekker 2 nachtjes weg!:)

19. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Jammer dat jullie geen oppas hebben Sophia, anders was het denk ik inderdaad heel goed geweest.

Ach, mijn vriend is ook absoluut geen makkelijke, dus het is maar goed dat ik af en toe wat tegengas geef, want anders liep hij finaal over me heen. We zijn hier in huis alle vier lekker koppig. Geeft met regelmaat verhitte discussies. Hij doet wel veel in huis, kookt elke avond en doet altijd de week boodschappen. Ook is hij chef vuilnis.

20. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Terug van vakantie en ga de draad weer proberen op te pikken. Heb wel steeds meegelezen (op ipad en mobiel), maar kon niet reageren.

Ik heb meegekregen dat er een groepsding is (en heb hem ook meteen gevonden). Ik ben er wel blij mee, want hier durf ik toch minder van mezelf prijs te geven ivm meelezers. Ik ken verder niemand, maar ben toch voorzichtig. Stel dat bekenden (collega's of clienten of zo) meelezen! Dan weten ze precies wanneer ik ongesteld ben straks :p Geen prettig idee. App vind ik aan de andere kant ook weer niet fijn, want als we zo gezellig blijven kletsen kom ik helemaal niet meer aan werken toe!

Pimkey, ben het helemaal eens met mijn voorgangers hier; kan ook zeker een voorbeeld nemen aan jouw aanpak! Ga komende tijd daar eens extra op letten/ proberen.

Sophia, weekendje weg zou ik ook zeker proberen! Wij gaan hier (niet vaak genoeg) een dagje en avondje weg en laten de kinderen dan bij oma slapen. Soms echt alleen een dag en 's avonds komen we dan laat thuis, maar vaker plakken we er een nachtje aan vast in een onbekende stad. Vind het altijd erg opvallend hoe snel je dan het idee hebt er echt uit te zijn geweest en hoeveel we te bespreken hebben. Het worden dan weer eens heel andere gesprekken dan wie wat nog moet doen, of welke klussen er nog liggen.

Sorry, ik had op iedereen willen reageren, maar onze kat is ziek en urineert overal. Ik moet even aan de bak. Ik hoop dan toch morgen weer echt mee te kunnen kletsen!

Had ik al eens gezegd dat ik dit echt heel fijn, zo met elkaar toe/meeleven naar de zwangerschappen! :)

Deel Deze Pagina