Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Springday: We zijn nu 1,5 maand aan het wachten (zie ticker ;)), dus het kan nog 2,5 tot 4,5 maand duren.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok, ik snap hem.

Hier wilde ik ook eerst meer verschil, maar als ik zie hoeveel Stijn en Noor aan elkaar hebben, wil het ook weer niet groot hebben. Lastig, lastig

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Amethist, speelt ie wel een beetje goeie muziek? ;) Nee, zonder gekheid, is lastig als ie niet in de gaten heeft dat het te hard is en jij elke keer de boevrouw moet zijn.

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Springday, lastig zonder telefoon. En vijf dagen ook meteen toch? Dan zou ik hem wel gaan halen, denk ik.. Voor twee dagen niet, denk ik...;)

5. @springday! Dat had jd bij hem wel gelaten het klonk erg agressief:$

6. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Tatie, ik ga m morgen wel ophalen denk ik. Ik moet er dan sowieso naartoe, want 5 dagen (eigenlijk 6 want donderdag werk ik thuis) zonder telefoon red ik echt niet haha!

@ Sophia, ik denk wel dat het er ook aan ligt hoe je je zelf opstelt, ook bij zulke brutale mensen. En ja soms moet ik echt leren mijn mond dicht te houden, maar ik vind dat heel moeilijk en vooral als ik zo'n opmerking zou krijgen alsof ik mijn kinderen niet zou opvoeden. Daar zou ik echt niet van gediend zijn.

7. Hihihihi ik ook niet en geloof maar dat mijn hormonen heel veel woorden klaar hadden staan, maar zijn agressieve houding was niet mis...

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wat is persona?

Wat grappig dat de meesten wat meer leeftijdsverschil willen. Ik vind het juist geweldig om te zien hoe mijn zoons nu met elkaar omgaan. Ik heb vroeger ook altijd veel plezier beleefd met mijn broer die 1,5 jaar ouder is. Misschien ook vanuit die ervaring dat ik minder groot verschil wil.
    Ik vind het nu heerlijk met 2 kinderen in huis, ondanks de drukte soms.
    Ik hoop dat er minder dan 3 jaar tussen de jongste en de baby zit :)

9. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    persona is een computertje waarin je speciale staafjes doet (zelfde idee als ovutestjes) en dan voorspelt ie of je een vruchtbare (rood lampje brandt) of onvruchtbare (groen lampje brandt) dag hebt en je krijgt een eisymbool op de twee vruchtbaarste dagen. Per cyclus vraagt het apparaat op 8 dagen om een staafje en hij gebruikt dus informatie van eerdere cycli om te bepalen wanneer de eerste test gedaan moet worden. Vorige keer moest het eerste staafje op dag 13 gedaan worden en bleek dat meteen een ei-dag. Nu zal ik dus eerder moeten beginnen met testen, maar als ik dan pas op dag 20 een ei heb (zoals vaak), dan zijn de 8 testen al op en kan persona dat niet meer verwerken. Niet handig dus nu, maar heb al testjes liggen voor deze maand en vind het ook weer zonde om er van af te stappen en iets soortgelijks te kopen..

10. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    eerste test is trouwens eigenlijk altijd op dag 6, en dan schat het apparaat op basis van die uitkomst wanneer de overige 7 testjes (dagelijks, achter elkaar) gedaan moeten worden. Maar die maand was ik dag 6 vergeten, vandaar dat het ding niet kon voorspellen dat ik op dag 13 al een ei zou hebben. Sorry, is een beetje ingewikkeld verhaal, maar eigenlijk werkt het altijd wel prettig. Je moet alleen niks vergeten en liefst een beetje regelmatig zijn. Dat laatste geldt helaas niet altijd voor mij.

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik had ook een persona, maar ik gebruikte m toen als AC. Nu ligt ie al maanden in de kast, vond het toch eigenlijk niks.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even een snelle zwaai van mij!
    We hebben vanmiddag visite (mijn mans beste vriend en verloofde) die blijven eten, dus ik ga even aan de schoonmaak en dan de keuken in om te koken :D dus ik kom later even bijlezen! Fijne dag allemaal!

13. Sjee wat een stilte hier! :)

Nou wij gaan vanavond samen iets leuks doen, kids uit logeren. We gaan winkelen in belgië, kan tot 20u en daar lekkere dingen kopen voor een avondje met kaarsjes thuis en een lekker verjaardagsontbijtje morgenvroeg :D

Morgenmiddag iets leuks met de kindjes doen!

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Oh fijn sophia!!! Geniet er van samen!!! Hoop dat je even op kan laden!

Succes bloemm met alles!!

Hier een dagje thuis aan t rommelen. Alle klusjes die ik graag wil doen maar geen tijd voor heb doordeweeks. Kasten opruimen enzo ;) nu staat er een heerlijke cake in de oven en straks als de kindjes wakker zijn nog maar even t huis uit!

Fijne dag!

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Leuk Sophia! Veel plezier samen!

Wij gaan vanavond naar de Efteling. Er zijn dan allemaal bandjes. Ik hoop dat het droog blijft anders ben ik zo weer thuis ;)

Fijn weekend iedereen.

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb nog even op m'n telefoon gekeken maar hierop zie ik wel wat je bedoeld, spannend! Had je vandaag nog een test gedaan?

17. @springday! Zouden wij eigenlijk ook met vrienden gaan doen :) maar ik wil mijn man even alleen voor mezelf :D

18. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Goedemiddag dames! Weer gaan bijlezen :)

Amethist wat ik je laatst vertelde, dat heb ik ook voor als ik een derde krijg en als het een meisje mag zijn, heel dubbel gevoel maar ook niet negatief van mijn kant, mag ook een jongen zijn.

sophia phfff wat een man zeg!

fleurop dat is een van de redenen waarom ik nu ook om bent, want wat als het niet meteen raak is dan? dan zit er ngo meer verschil tussen.

menstruatie hier meestal 5 dagen

zazou heerlijk een vast contract! gefeliciteerd!

19. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Zo van alles kwam er tussen en ja we doen dit weekend wat leuks!

Hier nog steeds misselijk en krampen alsof ik ongesteld moet worden en gisteren ook een paar steekjes in een borst. En dan zeg ik streng tegen mezelf dat ik spoken zie ;)

Vanochtend een nieuwe test gedaan en nu een even breed streep die heel iets duidelijker was maar ook erg moeilijk op de foto te krijgen was grrrr.. dus roze of grijs? spoken of toch niet.. waarom doe ik dit mezelf aan ;)

Als jullie willen turen dan wil ik wel posten. Geen zin hem in de tuurders post te plaatsen want dan ziet iedereen van alles of toch niet en dan lijkt mij de teleurstelling groter als je toch ongesteld wordt.
    Heb in ieder geval 2 dozen gehaald bij de KV. Morgen ochtend maar weer testen. Gezien er wel verschil was tussen vanochtend en gisteren :p

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik tuur graag mo. En kan ook eerlijk zijn :)

Deel Deze Pagina