Hoi hoi, Mo, sorry ik zie nog niks. Hier vandaag naar Plaswijck geweest, de hele dag. Kies hielden het goed vol en het was echt leuk. Ik was er voor het laatst als kind geweest.
Ha lieve dames, Ik was even onder water... Sorry! Ben lekker een weekendje bij m'n ouders, morgen komt m'n man ook. Dan eten we hier en gaan we samen terug. Vandaag naar Dierenpark Wissel geweest. Super alleen de oudste had z'n potje flexibiliteit aan het eind weer leeg, incl. De reserve batterij. En dan kan hij rellen! Pfffff echt weer lekker gênant. M'n moeder stond erbij en zei in de auto: hoe KUN je zo rustig blijven?! Geen idee maar ja mee flippen helpt natuurlijk helemaal niet! Voor de rest was het leuk, en geen regen. Werd vanmorgen wakker van de vogels en eekhoorns en dan denk ik. M'n huis MOET weg, ik wil ook buiten wonen. Heerlijk en die geur van natuur... Heb de mannen nu weer slapen! Ga zo m'n moeders verjaardag vieren. Mo Leannan, meis wat spannend!!!! Ik zie nog niks, maar kijk op m'n telefoon mee. En een foto is anders dan het echte beeld. Ik hoop het enorm voor je!!! Ga je morgen testen? ZaZou, wat super voor jullie. Een stukje zekerheid en erkenning voor je man erbij. Heerlijk!!! Ben blij voor jullie, dat is in deze tijd echt uniek hoor! Bloemm wat gezellig! Wat ga je maken voor ze? Kende je de verloofde al? Eet smakelijk en veel plezier!! Amethist ik kan me het zo voorstellen. Wat duurt dat wachten lang... En er hangt voor jullie nog een behoorlijke lading aan, in de zin van wat gaan we doen met onze kinderwens. Hoe gaat het met je klachten? Ohh Sophia, dat heb jij weer. Je trekt momenteel echt rare dingen aan ofzo. Ach, deze man is niet wijzer... Wat super dat jullie een avond samen hebben!!! Ik ben helemaal blij! Zo fijn voor jullie! Lekker gaan genieten, praten, knuffelen, eten en al wat nog meer! Tatie, welkom terug!! Heb je het leuk gehad? Anba, hoe krijg je het voor elkaar met die tussenpozen zo gelijk hahaha. Gaat alles goed? Springday hoe is het bij jullie? Al vorderingen? Hier helaas niet iets gehoord. Wel zelf een FANTASTISCHE boerderij gezien.... Argh moet nog even wachten dus... Lizz, gaan jullie nog het water op van t weekend? Ik ga weer even! Als ik iemand niet heb geantwoord dan spijt het mij... Ik probeer alles te onthouden maar lijk wel zwanger... Een gatenkaas van een geheugen... Liefs en allemaal een fijne avond!!
@nelta leuk! Hoe vond je het na zoveel jaren? Was er veel veranderd? @Fleurop, ik wilde tussen m'n eerste 2 ook minder tijd, maar dat werd wat langer. Nu door met name de leeftijd van m'n man en het wachten op nr 2 redelijk snel. Hoop wat jij zegt dat dicht bij elkaar leuk voor hen is! Heb het nu nooit echt druk gevonden. Vond de overgang naar de 1ste het grootste.
@ Bloemmm: En, wat heb je de gasten voorgeschoteld? @ Sophia: Gezellige avondje gepland. Leuk! @ Mo: Hm, sorry, ik zie niks . @ Pimkey: Jammer dat de oudste zich van zijn moeilijkste kant liet zien vanmiddag. Jammer toch altijd hè, dat je daar toch altijd rekening mee moet houden. Ik vind dat iig wel altijd jammer (en lastig bovendien!). Ik heb wel weer een paar van die aanvallen gehad dat ik me zo verrot voelde, maar gelukkig niet meer een hele dag. Lief dat je ernaar vraagt. Wij zijn vanmiddag op de verjaardag van een nichtje (dochter van mans zus) geweest. Was niet te druk en ik had een goede dag voor wat betreft mijn geduld en tact , dus A. heeft zich goed gedragen en ze was (zeker voor haar doen) goed te corrigeren. Ook wel eens fijn.
Hooooiii allemaal, Zo ff paar dagen niet geweest maar jeetje wat mis je een hoop!!! Heb lekker bezige dagen gehad. Dagje naar een grote speeltuin geweest met vrienden en alle kids, dagje geshopt met m'n vriend en de kiddies. Ondertussen thuis nog proberen te vorderen met de tuin verbouwing maar t weer zit niet zo mee op dat gebied. En verder moe moe moe! Mo ik zie het ook niet geloof ik. Als ik lang genoeg tuur lijkt t of ik wel wat ga zien maar ik heb nou niet bepaald de beste ogen... Ik heb bij mijn meiden altijd heel onduidelijke testen gehad. Op foto zag je t helemaal bar slecht! Hopelijk morgen een duidelijke streep voor je. Pimkey heerlijk hè zo buiten leven. Wij wonen opzich best vrij. Tis altijd muisstil hier buiten. Woon vlak bij de Maas dus soms hoor je bootjes voorbij varen in de verte, eenden en ganzen die overvliegen. Heerlijk. Tot ik bij m'n ouders kom... Die wonen in een woonboerderij helemaal vrij. Heerlijk!!! Helemaal anders, zo vrij. Gefeliciteerd met je moeder, fijne avond nog daar!! Bloem hoe was het etentje? Wat heb je voor lekkers gemaakt? Amethist wat fijn dat jullie samen een goede dag hadden. Fijne verjaardag gehad dus! Volgens mij heeft iedereen wel een prima dag gehad? Ik heb laaaaang niet alles kunnen onthouden van het bijlezen... Las net over een geitenkaas van een geheugen...??!!! Ik ga nog even bij lezen en verder lekker bank hangen. Ben met vlagen beroerd vandaag bleehh denk nasleep van mijn drukke dagen. Nu lekker rustig aan tot maandag!! Ik mag gelukkig al vroeg voor de echo. Vriend heeft vakantie dus kan eindelijk eens mee jeejjjj. Fijne avond allemaal nog!!!
@ Sanntje: Dat klinkt heerlijk zoals jullie wonen. Wij wonen in een stad met ca. 33.000 inwoners, op loopafstand van het centrum. Aan de ene kant woon ik hier heerlijk alles is op loop- en/of fietsafstand, maar aan de andere kant zou ik ook best graag iets meer buitenaf wonen. We hebben nu namelijk echt een klein k-tuintje. Maar ja, voor wat ik dan graag zou willen moeten we wel eerst de loterij winnen, hahaha. Of naar een goedkopere provincie verhuizen, maar dat is absoluut geen optie. Dus ik houd het maar bij dromen .
Wij wonen ook maar in een 2 onder 1 kap. In een heel klein dorpje. Hebben wel n grote tuin gelukkig. Mis soms wel de winkels dichtbij. M'n zus heeft ook de stad op loopafstand. Heerlijk soms! Ik moet t echt een dorp verderop zoeken voor mijn grote boodschappen. Maar ben niet beter gewend. Dit was thuis bij m'n ouders ook al. De verschillen in huizenprijzen per gemeente zijn echt zo groot inderdaad!
Hallo dames. Even snel, want ga zo slapen. Sanntje spannend zeg! Ik duim voor jullie maandag. Veel plezier Sophia. Hopelijk doet het jullie goed. Wij wonen in een appartement met een hele grote gezamelijke achtertuin. Nadeel is dat de jongens een trappetje af moeten (5 treden) om er te komen en dat ik er alleen vanaf onze slaapkamer en de keuken toezicht op heb. Wel wonen we qua locatie lekker centraal. In de stad, kleine tien minuten lopen van wijkcentrum en twintig van stadscentrum af. Zelf kom ik uit een dorp en ik mis voor de jongens wel alle speeltuinen, veldjes en parken in de buurt, maar zelf zou ik er eigenlijk niet meer willen wonen.
Even jullie meningen.... Combinatietest/nekplooimeting... Wel of niet? Heb je dit bij de eerste 2 wel gedaan of juist niet? Doe je het nu wel of niet? En waarom? Ik tob er nog over. Bij de meiden niet gedaan, nu schommel ik tussen wel en niet op en neer. Was even benieuwd.
@sanntje hebben wij nooit gedaan omdat we toch zoiets hadden van wat komt komt. Denk ook niet dat wij het weer doen. Maar geen idee, als je over 35 bent dan raden ze het wel aan dacht ik?
gezellig!! Ook gezellig op het rellen na En idd zelf mee doen helpt ook niet haha. Ja morgen wil ik wel testen omdat die streep van vandaag beter zichtbaar is.. dat is als ik niet ongi word want heb de hele dag krampen, echt niet leuk zeker eens fijn! gezellig! ook gezellig gehad! nu inderdaad even rustig aan doen! Ik heb dat ook, ik zie de streep ook maar moet wel goed kijken. heel irritant haha
Dankjewel dames, en het geef niks als jullie niks zien, ik sta dan mooi stevig met 2 voeten aan de grond Dat heb ik liever. Vanavond ook heel gezellig gehad en nu heel moe, misselijk en blijf krampen houden dat ik mij geen goede zithouding weet te vinden Morgen ga ik dus weer testen en als die niet veranderd is dan wacht ik met testen tot NOD (zeg ik hoopvol )
@sanntje! Iknben vandaag 39 geworden maar ik ga die testen niet doen. Bij de 2e was ik 36 en onder behandeling van de fertiliteitsarts, zij doet zelf die onderzoeken en vond het bij mij niet nodig. Ikzelf heb zoiets van, ik heb 2 gezonde kinderen en geen gekke dingen in beide families en ga ervan uit dat het goed zit.
We zijn d'r al uit. Doen t weer niet. Het is en blijft een kans berekening. Hebben ook nog de 20 weken echo. En wat Sophia zegt, beide families zijn gezond. Als op een andere echo iets afwijkends wordt gezien hoor je dat ook echt wel. M'n vriend twijfelde het meest. 2 gezonde kids, van de 3e wil ie alles weten, alsof ie zich moest verantwoorden naar de 2 meiden ofzo. Hij zou t niet fair vinden als er iets blijkt te zijn, handicap, terwijl we dit eerder hadden kunnen weten. Ivm delen aandacht mocht er een echt zorgen kindje komen. Maar anderzijds zegt ie ook, het is toch welkom! Snap z'n gevoel wel. Heb t niet echt kunnen omschrijven zoals hij dat deed. Maar we doen t dus niet. Sophia gefeliciteeeeerrrddd!!!!
Hoi dames, Even korte update. Ik lees wel alles maar reageer weinig omdat ik alleen mijn telefoon heb op het moment en dat typt echt heel rot. Sorry hoop snel de pc weer Tot beschikking te hebben! Hier heeft de ongi niet eens het fatsoen gehad weg te blijven tot mijn NOD en is vandaag al losgebarsten. Nah ja, scheelt weer een test morgen.... Dus ik mag door naar ronde 2 . Fijne zondag verder dames!