Wie gaan voor / zijn zwanger van een derde/vierde/vijfde kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Boommm, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Vanochtend test gedaan was nega... daarstraks wat roze gespot maar zet niet echt door nog denk morgen... dus op naar ronde 4 ... ben wel blij met wat duidelijkheid. Mijn cyclus is toch nog niet zo stabiel... ga nu maar uit van ca 25 dagen. Dus als het goed is is mijn nod rond 19 okt... ben weer benieuwd deze maand. Maak me stiekem ook wel zorgen. Heb een vit b tekort en spuit iedere maand. (Ben gier wat slordig mee vergeet dit wel eens) Maar schijnbaar word je daar of kun je daar ook onvruchtbaar van worden... dat is stiekem wel een beetje mijn angst... ben natuurlijk gezegend met drie kids... maar we willen zo graag een kindje met elkaar. . Pfff best heel heftig allemaal. Word er ook erg emo van..

2. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hoe is het?

@ Dorien; leuk een weekend weg! Wanneer ga je en naar welk park? Hier zijn de kinderen gek op weekendjes weg naar Center Parcs of Puk&Pelle.. Ga je de verrassing met ons delen :D?

@ Boommm; was het een leuke film? Ik ga vanavond naar de bioscoop, Bad Moms :cool:..

@ Danielle; Je ongi al doorgebroken? Balen van je negatieve test. Ik snap je ongerustheid maar ik hoop voor jullie dat alles in orde is en er nog een kindje van jullie samen volgt!

Hier nog steeds aan het afwachten, dag 23 vandaag. Ik ben totaaaal niet ongeduldig :D:D.. Vandaag nog een dagje werken en dan heb ik weekend!!

3. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    @Danielle: balen van je ongi. Is het verder doorgebroken? Of het nu je eerste of derde/vierde/vijfde kindje is... Het blijft altijd spannend en onzeker... Dus ik begrijp je ongerustheid ook wel hoor!

@Boommm: welke film is het uiteindelijk geworden? Een avondje naar de bioscoop... Goh dat is al een jaar geleden denk ik?!

@1548: Oh Bad moms!! Die wil ik ook zo graag zien!!! Lijkt me een geweldige film!!

Oh ik wil die verrassing wel delen hoor, ik denk niet dat ie hier op het forum zit te neuzen :p
    zaterdag: Apenheul met de kindjes en mijn zus en schoonzus
    zondag: brunch met ouders, schoonouders, broers en zussen
    zondagnamiddag: vertrek naar Luik en luxe-diner met overnachting
    maandag: dagje thermen van Spa met massages en lunch

We gaan naar Erperheide. Dat is in Peer, te Belgiƫ. De Baluba is net vernieuwd, lijkt me ook super leuk voor onze oudste! Beide kindjes en mama en papa zijn echte waterratten dus we zullen ons wel amuseren, lijkt me!

4. 1548

1548 Niet meer actief

Erperheide is een heel leuk park! Zijn wij vorig jaar geweest.. Zwembad en Baluba zijn zeker leuk voor de kinderen!

Je hebt een super leuke verrassing gepland voor hem!! Super lief :)..

We komen net tot de ontdekking dat Bad Moms niet draait vandaag, dus we gaan maar naar Bridget Jones..

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie

Jaaah dat verdient ie wel!! En eventjes er lekker tussenuit zonder de kindjes...

Bridget Jones, ik hoor er veel goed van! Ik heb het boek gelezen en dat vond ik alvast erg goed!

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sorry heb al even niet meer gereageerd :)

Gister verloor ik wat bruinige/rozige stolseltjes, dus ging al meteen weer van het ergste uit. Vanochtend Gyn gebeld en mocht langskomen. Hij wilde even controleren of alles netjes op z'n plek zat. Heb heel kort alleen een vruchtzakje gezien, hij heeft niks opgemeten oid en voor 'foetale delen' was het nog te vroeg :D het zag er iig niet uit alsof er een miskraam bezig was, dus voor nu gerustgesteld!

Ohh leuk! Bridget Jones! Veel plezier! Ik wil ook naar die film lijkt me leuk :)

Suusje: ik kwam ineens een oud topic tegen over vermoeden tweeling in 2010. Daarin zeg jij dat jij en je Man eigenlijk het raar vonden dat het er maar 1 was omdat jullie beiden het idee hadden dat jullie een tweeling zouden krijgen... Haha vermoeden was dus wel juist alleen iets later :D

Dorien: veel plezier! Klinkt leuk allemaal! :)

Daniƫlle: is t al doorgebroken? Ronde 4 heeft mij ook geluk gebracht! Duim dat het jou ook geluk zal brengen!

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Jep volop in mijn menstruatie blehhhhhh vind het altijd zoooo vies. Ik hoop idd dat het deze ronde wel raak is. Maar heb me wel voor genomen dat als ik niet ongi word pas op de 25ste ga testen. Ga mezelf niet weer helemaal gek maken. Pfff had ook zoveel klachtjes niet normaal. Dus nu gewoon afwachten. Volgende week gaan we er een leuke klusweek van maken en dan zien we wel weer.

Gelukkug dat alles goed was bij de gyn! Dat stelt wel weer gerust.
    Verder iemand nog aankomende nod?

8. Humava

Humava Niet meer actief

@dorien wat een leuke verrassing voor je man!!
    @shart fijn dat je gelijk langs mocht komen an dat alles er goed uit ziet
    @1548 was bridget Jones leuk?
    @danielle blegh jammer van je menstruatie. Hopelijk volgende ronde raak!

Ik heb het idee dat m'n eigen pas vandaag is. Heb sinds ik wakker werd pijn rechts onderin m'n buik. Nu afwachten en kijken of mijn nod ook later is.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kleinefee Komt wel goed, dat alleen vliegen! Heb het ook al een paar keer met de meisjes gedaan en ging altijd goed!
    En wat geweldig, een roze prinsessenbed😍

Lovely Ik vind het meerijdplankje geweldig. Die van 2.5 staat er vaak op en tegenwoordig die van net 2 ook. Ze blijven allebei goed staan! Ik ken die testen niet trouwens, ik testte in Nederland altijd met de Kruidvat 2v5 testen.

Danielle Wat leuk dat je oudste kinderen het dan al zo bewust gaan meemaken! Snap dat je er ongerust van wordt, maar komt vast wel goed! Kun je geen alarm in je telefoon zetten wanneer je weer een vitamine spuit moet?

1548 Wij zijn naar Bridget Jones geweest! Hoe vond jij hem? Ik vond hem zoooo leuk haha. Stom he, dat wachten.. Wanneer ga je testen? Hopelijk is hij positief!

Dorien Wat lekker, een weekje centerparcs! Wat een leuke plannen heb je gemaakt voor je vriend. Vind hij vast helemaal geweldig!

Shart Jeetje dat is schrikken. Maar fijn dat alles toch goed was! Wanneer mag je voor je 'eerste' echo langskomen?

Ik zit volop in m'n vruchtbare dagen, dus heb m'n vriend maar goed uit elkaar getrokken vanochtend :D En vanavond misschien maar nog een keer hahaha.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e!

Proberen
    - Dorien87 (29 jaar) Tweede ronde, derde kindje NOD: 08 oktober
    - Boommm (26 jaar) Tweede ronde, vierde kindje NOD: 10 oktober
    - KleineFee (28 jaar) Vierde ronde, vierde kindje NOD: 14 oktober
    - Danielle83 (33 jaar) Derde ronde, vierde kindje NOD: 19 oktober
    - 1548 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Lovely123 (28 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Humava (31 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Ikke24 (30 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Zwanger
    - Suusjeuh (30 jaar) Derde&Vierde kindjes It's a: BOY! & GIRL! Uitgerekend op: 28 december
    - MissM (34 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 30 januari!
    - Annelie566 (26 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 12 mei
    - Shart86 (29 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei

Afspraken & Controles
    28 september - Annelie566 - Eerste echo
    04 oktober - Shart86 - Eerste echo

11. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Dorien wat een leuke verrassing heb je gepland, veel plezier!

Shart o wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed.
    Toch altijd spannend die eerste tijd hƩ?

Danielle balen van je menstruatie! Ik ken het hoor, dat jezelf gek maken, ik dacht ook altijd vanalles te voelen.

Humava spannend weer! Was je bij je andere 2 kindjes vlot zwanger?

Boomm ik heb toevallig gisteren het meerijdplankje gekocht (het nieuwe model van Bugaboo, die met een stoeltje erop) en mijn dochter vind het geweldig haha.
    Het is hier tot nu toe een succes :D

Ik heb ook weer wat haha..
    Ik had gisteren avond in ene drang om te testen (ik weet het veel te vroeg, want ik zit nu pas op 7 of 8 dpo) maar nog geen zwangerschaps testen in huis.
    Maar heb nog een paar ovulatietesten liggen.
    En wat denk je : vet positief :(
    Snap er niks van? Heb ik nu een laat ei of kan hij ook reageren op een zwangerschap?

12. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Shart: gaat het nu wel weer goed? Blijft erg schrikken, maar fijn dat je direct terecht kon!

Boommm: nou profiteren van het moment zou ik zeggen :D hier is ml jammer genoeg geen ochtend mens...

Lovely: leuk dat het plankje jullie ook bevalt! Goh, ik weet niet wat dit wilt zeggen eigenlijk...

Hier: beide dames maken er de laatste dagen een prioriteit van om beiden om 6 u wakker te worden. En dan bedoel ik ook wakker zijn... Niet lekker soezen op de bank, maar echt alles uit de kast halen! Dus ben nu wel gesloopt. Ml gaat dit weekend de 'ochtendshift' doen en heeft me verplicht tot uitslapen... Heerlijk vooruitzicht!!
    Normaal gezien zou ik (gerekend gezien) vandaag en morgen echt aan de klus moeten, gisteren heerlijk tijd voor genomen maar toch. Maar ik heb helemaal het gevoel dat mijn eitje gisteren al gesprongen is... De dagen voordien allerlei pijntjes en signaaltjes, en nu niets meer.
    Gaan het vandaag en morgen sowieso nog wel even gezellig maken want een eitje kan tot 24 of 48 na het springen bevrucht geraken, toch?
    Gelukkig sinds menstruatie minstens om de dag geklust, dus we kunnen onszelf niets verwijten ;)

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lovely Wij hebben twee plankjes. Achter de donkey alleen het plankje en achter de Cameleon plankje met zitje. Vind die met zitje ook handig inderdaad! Fijn dat J zo enthousiast is!
    Geen idee trouwens hoe het met je testen zit.. Misschien op t forum even een topic over openen?

Dorien Balen joh, dat ze ineens zo vroeg wakker zijn. Ik heb echte uitslapers, dus geen ervaring.. Maar fijn dat je man het in het weekend gaat doen zodat jij even bij kan slapen.

Wij gaan vanavond lekker uit eten met z'n tweetjes, helemaal zin in. Misschien daarna nog even de pub in. Morgen wordt het lekker weer dus willen we naar de dierentuin met z'n allen.

14. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Net weer een Ovu test gedaan en weer positief.
    Ik wacht het even af, als hij morgen nog positief is dan gooi ik er een zws test tegen aan denk.
    Of als hij lichter is geworden dan toch misschien een late eisprong:(

Leuk naar de dierentuin boomm, gaan wij ook dit weekend doen. Naar Artis waarschijnlijk!

O wat vroeg Dorien! Erg vermoeiend lijkt me dat.
    Hier ook uitslapers gelukkig, zoon slaapt altijd tot 9 en dochter moet ik vaak om 10 uur wakker maken.
    Veel plezier met "klussen":p

15. 1548

1548 Niet meer actief

Ik reageer later uitgebreid, moet nu richting werk.

Maar spannend Lovely, ben benieuwd!

Ben vandaag ongi geworden :D, kan iemand de lijst aanpassen. 1e ronde - 22 oktober nod.

Fijn weekend meiden! X

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e!

Proberen
    - Dorien87 (29 jaar) Tweede ronde, derde kindje NOD: 08 oktober
    - Boommm (26 jaar) Tweede ronde, vierde kindje NOD: 10 oktober
    - KleineFee (28 jaar) Vierde ronde, vierde kindje NOD: 14 oktober
    - Danielle83 (33 jaar) Derde ronde, vierde kindje NOD: 19 oktober
    - 1548 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 22 oktober
    - Lovely123 (28 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Humava (31 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Ikke24 (30 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend

Zwanger
    - Suusjeuh (30 jaar) Derde&Vierde kindjes It's a: BOY! & GIRL! Uitgerekend op: 28 december
    - MissM (34 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 30 januari!
    - Annelie566 (26 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 12 mei
    - Shart86 (29 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei

Afspraken & Controles
    28 september - Annelie566 - Eerste echo
    04 oktober - Shart86 - Eerste echo

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lovely Hoe was je ovulatie test vandaag? En hoe was de dierentuin? Wij zijn vanmiddag geweest en was heel gezellig. Heerlijk weer ook.

1548 Fijn dat je ongesteld bent geworden! Heb het voor je aangepast in het lijstje! Hoe was werken?

We wilden vandaag eigenlijk de hele dag naar de dierentuin gaan. Maar vriend en ik hadden allebei een lichte kater nadat we vanacht de club op stelten hebben gezet🙈 Aupair is lekker met de kindjes naar het park gegaan sochtends en smiddags zijn we dan toch naar de dierentuin geweest haha.

Heb trouwens het idee dat ik weer een korte cyclus heb en m'n eisprong al geweest is. Maar gebruik geen ovulatietesten, dus weet het niet zeker.

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

MissM, Suusjeuh, Shart en Annelie Hoe is het met jullie?

19. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ovu test was gisteren een stuk lichter!
    Vanmorgen ook nog zws test gedaan en die was negatief.
    Dus ik denk dat het toch een late eisprong was helaas! (Man heeft met griep op bed gelegen, dus sex is er niet van gekomen).
    Dus nu maar menstruatie afwachten..

1548 fijn dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde:)

Boomm haha een keertje losgaan moet kunnen toch!
    Wij zijn uiteindelijk niet naar de dierentuin gegaan maar hebben over het strand bij Scheveningen gelopen en daar lekker sushi gegeten.

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja gaat wel aardig hier, gisteravond beetje misselijk geweest voor het eerst :D verder nog steeds weinig eetlust en vandaag weer ongi krampjes. M'n gevoel is nog steeds niet echt positief eigenlijk... Kan niet wachten tot het donderdag is, dan heb ik de volgende echo. Hoop dat het dan iig duidelijk is of dat er een vruchtje met hartactie te zien is, of dat het niet goed zit...
    (Dus 29-9 2e echo, 4-10 3e echo: voor op de lijst!)

Hoe is het verder met iedereen?

Deel Deze Pagina