Wie gaan voor / zijn zwanger van een derde/vierde/vijfde kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Boommm, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kleinefee haha spannend!! Hopelijk is het raak nu! Heb zelf nergens last van, behalve dat ik liever vandaag al wil testen. Kan natuurlijk nog helemaal niet, maar ben zo ongeduldig!
    Wat zijn de dingen die jij mist in Frankrijk? Ik woon in Engeland en mis cassis zo erg haha. Pannenkoekenmix en Nederlands spek liggen hier gewoon in de vriezer :D

2. 1548

1548 Niet meer actief

Kletskousen! Ik haar hier weer in..

Zag jurkjes voorbij komen, schattig :D!

Kleinfee succes met wachten, spannend!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier is nog niks veranderd, nog geen teken van een ongi helaas...

3. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    1548: o balen is dat, hopelijk snel ongi (of een positieve test natuurlijk :D)
    Hier nog steeds ongesteld, toch maar starten met Ovu testen deze maand.
    Ben toch wel benieuwd waar mijn eisprong zit.
    Je zal hem maar net missen:p

Kleine fee: herkenbaar hoor! Succes met wachten.

Boomm: Super schattig die jurkjes :) en wauw een aupair, lijkt me wel ideaal als ik de ruimte had!
    Maar aan de andere kant ben ik wel gehecht aan mijn privacy, is wel een vreemde in je huis en gezinsleven, of heb jij daar geen problemen mee?

4. Humava

Humava Niet meer actief

Voor het lijstje: Humava, 31jaar 3e kindje. 1e ronde Nod onbekend.

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Zo grappig om dit te lezen. Ik ken dat gevoel volledig! Zodra je besloten hebt om er voor te gaan, wil je er echt helemaal voor gaan!!
    Ik ben tenminste zo...
    Testen.... Toen ik zwanger was, kon ik beter wachten en echt een ganse week overtijd gaan voordat ik testte. Ik was er namelijk van overtuigd dat het goed zat. Andere keren, wanneer ik dus niet zwanger was, moest ik persé testen. Dus benieuwd of ik het dit keer weer goed zal aanvoelen ;)!!

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wat een schattige jurkjes en dat is ook mijn favoriete museum (al vond ik die in NYC nog leuker) gaan jullie vaak?

Dit was mijn test vandaag!

Spannend kleine Fee, gelukkig is het al bijna zaterdag. Ik heb nooit symptomen gehad en dit keer ook niet.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lovely Tja, je levert wel wat in op privacy natuurlijk. Het is de eerste periode even wennen, sowieso iemand in huis hebben was gek. Maar ik werd al snel echt vriendinnen met haar. M'n vriend is heel veel aan het werk en dus van huis weg, ook Savonds. Nu zit ik vaak met haar op de bank met een wijntje :D Het is echt een soort grote zus voor de meisjes. In het weekend doet ze vaak haar eigen ding, maar soms gaat ze ook mee met onze uitjes. Helaas gaat ze ons binnenkort verlaten na ruim een jaar.

Humava/Dorien Oh zo herkenbaar. Ik kan ook niet meer wachten en wil het liefst nu al zwanger zijn.

Annelie Ja die in NY is nog mooier inderdaad! We gaan regelmatig, bijna elke week wel. Of in ieder geval de kindjes met de aupair. T is zo lekker dat het gratis is en het is vlakbij.
    Wat een mooie duidelijke test!! Heb je al kwaaltjes?

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e!

Proberen
    - KleineFee (28 jaar) Derde ronde, vierde kindje NOD: 14 september
    - Shart86 (29 jaar) Vierde ronde, derde kindje NOD: 15 september
    - Boommm (26 jaar) Eerste ronde, vierde kindje NOD: 22 september
    - 1548 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Lovely123 (28 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Dorien87 (29 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Humava (31 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Zwanger
    - Annelie566 (26 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 12 mei

Afspraken & Controles
    28 september - Annelie566 - Eerste echo

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Mooie test Annelie!!

Wij dachten ook aan een au pair, maar nu dat ik niet meer werk is het niet meer nodig :D

Denk dat ik zondag een testje ga doen :) hoewel ik het idee heb dat het niet raak is deze keer.

10. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Spannend Shart: je weet maar nooit. Ik voelde me helemaal niet zwanger, ben het wel. Mn man wist het zeker. Hij kon het zien (zegt hij dan he...) ben benieuwd naar.je test zondag!

Boommm ij ben erg misselijk maar zonder overgeven. Herken ik niet van de vorige zwangerschappen.

11. 1548

1548 Niet meer actief

Mooie test Annelie!

12. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat leuk dit topic!
    Ondanks dat het geen zwanger worden meer is, mag ik (hopelijk) toch meekletsen hier :D

Momenteel ben ik zo'n 19 weken zwanger van de vierde.
    De oudste wordt bijna 4, de middelste wordt 3 in januari en de jongste is net 1 geworden.

Gefeliciteerd met je positieve test Annelie!

@ kamers en auto
    We hebben nu 4 ruime slaapkamers. Eentje is zo ruim dat we er daar makkelijk 2 van kunnen maken. Momenteel slapen de oudste twee bij elkaar. De baby zal bij de jongste op de kamer komen.
    Maar als ze dat niet meer willen, is er de mogelijkheid om allemaal een eigen kamer te krijgen.

Voor de auto heeft mijn man mazzel met zijn werkgever. Hij mag een nieuwe leaseauto (7 zitter dus) uitzoeken. Daar zijn we nu naar aan het kijken.

De rest ben ik een beetje vergeten (hormonen, sorry :cool:) maar zal nog wel even bijlezen!

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Shart spannend! Hopelijk zit je gevoel er naast en ben je gewoon hartstikke zwanger!

Annelie Vervelend van je misselijkheid. Helpt het als je vaak een klein beetje eet? Ik heb er op een gegeven moment pillen voor gekregen. Heb je voorkeur of een voorgevoel voor het geslacht?

MissM haha hoopte al dat jij mee zou schrijven. Dan kan ik mooi lezen hoe het jou afgaat met vier kindjes. Hoe voel je je? Is het te doen, zwanger zijn en er nog drie hebben rond huppelen?
    Wij wilden geen 7zitter omdat je geen kofferbakruimte meer hebt dan en we hebben een hondje en bugaboo donkey die overal mee naar toe moet..

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oja en als je op het lijstje wilt heb ik je leeftijd nodig en eventuele afspraken :)

15. 1548

1548 Niet meer actief

Hoe gaan jullie het met de auto doen Boommm?

Wij zijn (lees man!) is al rond aan het kijken voor een auto. Ik heb een lease auto maar daar passen geen 3 stoeltjes op de achterbank.

16. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland

Haha, leuk om te horen :cool:
    Gaat goed! Ik vind het tot nu toe prima te doen. Scheelt dat ik gelukkig makkelijke zwangerschappen heb gehad, en deze dat ook weer lijkt te zijn.
    Alleen sneller moe, omdat je nacht toch meer onderbroken is. Eentje moet plassen, de ander is zijn speen kwijt etc. Valt per kind wel mee, maar omdat het er drie zijn moet je er toch vaak uit.

Kofferbak is idd klein, maar als je een stoel van de laatste rij inklapt kan er ieg een kinderwagen etc mee. We gaan vaker met zijn allen weg met weinig bagage dan met veel.
    Mocht het toch nodig zijn kan er een dakkoffer op of met 2 auto's :p
    Hoe gaan jullie dat dan doen Boomm? Al ik me voorstellen dat in de stad waar jullie wonen je uberhaupt minder aan een auto hebt.

Leeftijd is 34 ( nog niet, maar hoef ik dat niet meer aan te passen:p) en heb de 14e de 20 weken echo!

17. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Eerst alles eens gelezen, zo leuk om te lezen hoe jullie dingen doen en ervaren.
    Zelf ben ik 35 en zit in ronde 1 voor kindje 5. Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden. En vind het dus erg spannend. Nu al ruim een week last van misselijkheid en vermoeidheid.
    Mijn baarmoedermond zit erg hoog en is gesloten.

Hopelijk vinden jullie het goed als ikmee schrijf hier.

18. 1548

1548 Niet meer actief

Wow, een 5e! Leuk zeg!!

Ga je morgen testen? Blijft spannend he :D..

19. Humava

Humava Niet meer actief

MissM wat leuk dat je zwanger bent van je 4e kindje!
    Farite een 5e wat gaaf! Ben benieuwd of je een positieve test hebt ga je morgen testen?

20. Humava

Humava Niet meer actief

Omdat ik tussentijds ben gestopt met de pil heb ik een doorbraakbloeding. Zal ik vandaag nu als cyclusdag 1 aanhouden? Of moet ik toch anders rekenen?

Deel Deze Pagina