Wie gaan voor / zijn zwanger van een derde/vierde/vijfde kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Boommm, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dorien Haha ja dat is waar. Ik probeer er niet bij na te denken, maar weet vaak ook wel ongeveer wanneer ik vruchtbaar ben. Maar mocht m'n vriend geen zin hebben maak ik er ook geen punt van. Kon je nog eerder stoppen met werken? Wat doe je?
    En wat lief van je vriend!! Wat heeft hij gemaakt voor jullie?

Humava Lekker naar het strand! Wonen jullie er vlakbij? Hier is geen strand in de buurt, helaas.

MissM Super dat alles goed was!! En wauw, weten jullie het zelf ook niet? Ik kan dat niet hoor, ik zit al met 14 weken bij het bureau om het geslacht te zien :D Hebben jullie al nagedacht over namen?

Lovely Wat lekker dat je gelijk rond je ei zit. Hij kan nog donkerder, maar hoeft niet. Bij sommigen blijft hij zo qua streepje. Zou het sowieso vanavond maar even goed gezellig maken met je vriend haha.

Ik kan echt niet tegen deze hitte en ben zo blij dat het bijna voorbij is. 25 graden met zon vind ik prima, maar 30 graden en zo benauwd vind ik echt niet fijn. Gelukkig alleen morgen nog en dan wordt het weer wat koeler.

Ennnnn.. Morgen is m'n middelste jarig! Wordt alweer 2, de tijd gaat zo snel!

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ja we wonen redelijk dichtbij het strand. 20 minuten fietsen ongeveer :).

Je ovulatietest ziet er mooi uit Lovely! Fijn dat je cyclus niet zo lang is.

Boommm ja wat gaat de tijd snel hè! Groot feest morgen of in het weekend?

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Tijd gaat snel Boommm! Jeetje. Alvast gefeliciteerd voor M :)
    Jammer van die ongesteldheid zeg.

Hier zaterdag eerste echo met 6+1. Heb de verloskundige gebeld, ging/gaat emotioneel even niet zo lekker. Mijn moeder is pas geleden overleden. Merk da de onzekerheid heel hevig is nu. Verloskundige wou wel even kijken gelukkig dus hopelijk zien we wat. Andere afspraken blijven gewoon staan.

Mooie testen Shart en al snel een echo!

Lovely is die lichte streep de test streep? Want dan is hij nog niet positief.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Annelie Ah nee, wat ontzettend verdrietig.. Gecondoleerd en veel sterkte!
    Fijn dat je zaterdag even naar de kleine mini mag kijken.

Humava Van t weekend pas, omdat de familie komt overvliegen was dat makkelijker haha. Morgen gewoon klein met de familie.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik lees de titel van dit groepje en kan het niet laten om te reageren... Ik ben alleen maar zwanger van ons derde en vierde kindje, gelukkig niet van de vijfde ook!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Wat vreselijk Annelie. Gecondoleerd. Hopelijk een mooie echo zaterdag.

7. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter Boommm!!!🎉🎉

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Suusjeeuh Wauw wat bijzonder, een tweeling. Gefeliciteerd nog, gaat de zwangerschap goed tot nu toe? Zou gezellig zijn als je mee komt kletsen!

Humava dankjewel! :D

9. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Annelie: Sterkte! Snap dat je het er moeilijk mee hebt en onzeker bent voor de echo.

Suusje: Gefeliciteerd!! Leuk een tweeling maar ook super druk dadelijk lijkt me. Wel fijn dat je kinderen al op school zitten dan heb je meer handen vrij

Boomm: Wauw je meisje alweer 2! Gefeliciteerd!! Bedenk me nu dat Lorena ook volgende maand al 2 wordt... De tijd gaat zo snel!

Vandaag nog niet ongesteld helaas.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    @boom en kleine fee, bedankt! Ja heel bijzonder, een tweeling! Ik voel ook echt al verschil in m'n buik tussen de kindjes en als ik dan al die kleertjes zie en de knuffels die al klaar liggen, alles dubbel, zo bijzonder! Druk zal het zeker worden dat kan niet anders, een gezin met ineens 4 kindjes. De zwangerschap gaat goed,
    Geen complicaties maar wel heel zwaar. Ook bekken instabiliteit dus als ik iets teveel doe loop ik als een manke gans. Zoals vandaag dus 😂

11. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Boommm: jeeej gefeliciteerd met je kleine meid!!!

Annelie:wat verdrietig. Ik begrijp dat dit alles extra pijn doet terwijl je op dezelfde moment geconfronteerd wordt met zowel verdriet als geluk.

Shart: alles goed? Hoe voel je je momenteel? Mvm ken ik niet. Hier in België bestaat zoiets niet geloof ik.

Suusjeuh: WoW een tweeling 😱? Loopt de zwangerschap een beetje goed?

Hier: het speeltoestel is gekocht en afgehaald. Ml gaat het waarschijnlijk dit weekend in elkaar zetten. De kleine meid zal zo verrast zijn! Ondertussen ook plannen gemaakt van een fotoshoot van onze twee dames, kijk er nu al naar uit!!!
    Heb wel iets raar voor. Zoals gezegd voor week gemenstrueerd. Eerst gewone bloedverlies daarna oud bloed, net zoals vroeger. Deze week het een beetje gezellig gemaakt. Niets bijzonders voor de rest. Maar nu had ik vanochtend opeens een soort van lichtrood slijmverlies. Niet heel veel, paar keer met het afvegen en geen echt bloed. Vind het heel gek en vraag me af wat het zou kunnen zijn?

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    @dorien, ja het gaat super! 25+1 nu en al een hoog zwangere buik. Ik voel me goed maar kan nu al niet veel meer, maar de babies doen het goed! Ik rust/zit veel ivm bekken pijn en anders snel harde buiken.

13. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Suusje: Fijn dat je niet zo veel klachten hebt. Kan me voorstellen dat je buik heel anders is nu!

Dorien: Leuk een fotoshoot! Is het voor een speciale gelegenheid?

Lijstje: Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik mag op 14 oktober voor volgende maand :)

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Annelie succes vandaag bij de echo! Hopelijk krijg je een mooi kloppend hartje te zien!😘

Kleinefee Dankjewel! Ja gaat snel he, kon wel janken op haar verjaardag. Ze is zo groot en wijs ineens.. Wat leuk dat L ook bijna jarig is. Gaan jullie het groots vieren?

Suusjeuh Echt leuk een tweeling. Was vroeger altijd mij droom haha. Denk dat ik nu wel even zou moeten slikken mochten het er twee zijn. Wat fijn dat je je, op de bekkeninstabiliteit na, zo goed voelt. Lekker van genieten!
    Welke kinderwagen heb je gekocht?
    Oja en wil je op ons lijstje erbij? Hoe oud ben je en wat is je uitgerekende datum? En weet je de geslachten of zijn het twee verrassinkjes?

Dorien. Wat leuk dat jullie het speeltoestel gekocht hebben. Ben wel benieuwd, laat je een foto zien als hij staat? En wat leuk, een fotoshoot van de dametjes.
    Kan het niet zijn dat er ergens een schaafwondje of scheurtje zit door de sex? Heb je nog last van bloedverlies nu?

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e!

Proberen
    - Boommm (26 jaar) Tweede ronde, vierde kindje NOD: 10 oktober
    - KleineFee (28 jaar) Vierde ronde, vierde kindje NOD: 14 oktober
    - 1548 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Lovely123 (28 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Dorien87 (29 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Humava (31 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    - Ikke24 (30 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Zwanger
    - Annelie566 (26 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 12 mei
    - MissM (34 jaar) Vierde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 30 januari!
    - Shart86 (29 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei

Afspraken & Controles
    14 september - MissM - 20weken echo
    28 september - Annelie566 - Eerste echo
    04 oktober - Shart86 - Eerste echo

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Vandaag de echo gehad, een kloppend hartje te zien en de echo gelukkig gewoon uitwendig :)

17. Humava

Humava Niet meer actief

Super fijn! Gefeliciteerd!!!

18. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Gefeliciteerd Annelie!

Suusjeuh Wat leuk een tweeling!
    De zwangerschap lijkt me wel pittig, helemaal omdat je al kindjes hebt rondlopen.
    Wij hebben een Bugaboo donkey duo/tweeling wagen.
    Nu mijn dochtertje ook veel loopt wou ik hem eigenlijk verkopen maar ik hou hem voorlopig maar.
    Hij rijd super vind ik! En in de mono stand heb je een boodschappen mand ernaast, dat is ook altijd handig.

Hier de dag na de bijna positieve Ovu test niet meer getest (vergeten :))
    Maar vriend en ik hebben het erg gezellig gehad de afgelopen dagen:p
    En gisteren was de Ovu test duidelijk een stuk lichter, dus ik denk dat mijn eisprong sowieso geweest is.
    Spannend weer!

19. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Lijstje;
    Suusjeuh; 30 jaar oud. 28 december uitgerekend maar ze worden met 37 weken gehaald (rond 8 december) als ze zo lang blijven zitten. Het zijn kindje 3&4 en een jongen en een meisje. We hebben al een jongen en meisje dus helemaal super!

We hebben inderdaad een donkey gekocht, ik woon vlakbij school dus zal veel lopen naar school 4x per dag en de winkels ook op loop afstand dus de wagen was voor ons erg belangrijk. We zijn nu de baby kamer aan het klaar maken en dat is echt genieten, ik had 3 wasmanden kleertjes maat 50/56 te strijken en dan nog niet eens de Spuugdoekjes en hydrofiels enz gewassen. Veel spulletjes dus nodig maar oh zo leuk! Gister was m'n bovenste kindje (meisje) flink aan het draaien en deed m'n buik er echt pijn van, maar het gaat inderdaad gelukkig goed. Even 2 flink mindere weken tussendoor gehad. Wel al op stand "kan ik niet meer alleen" beland hoor, uitstapjes, huishouden, tillen... Maar dat is logisch! De foto was met 24 weken dus tel maar uit hoe dat nog gaat groeien!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,8 KB
      Weergaven:
      6
  20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13