Suusjeuh!! Wauwwwww mooie buik!! Wat leuk een jongen en een meisje. Ik droomde vroeger ook altijd van een tweeling. Het zal wel een stuk zwaarder zijn dan een kindje dragen.
Suusjeuh, wow wat een mooie buik! En wat leuk, 2 meiden en 2 jongens! Annelie gefeliciteerd met je echo!! Hebben jullie het de kinderen al verteld?
suusjeuh: wat een prachtige buik!! En een jongen en een meisje... En dan ook nog eens een mooi evenwicht binnen jullie gezinnetje behouden! Wat een geluk... Soms denk ik nog wel eens terug aan hoe het had geweest, mocht onze tweeling het gehaald hebben. Maar dan had ik mijn twee dames vast niet gehad. Maar het blijft zooo bijzonder!! kleinefee en boommm: de meiden worden zo snel groot en ik vind het wel leuk om dat op beeld vast te leggen. Van mezelf zijn er maar heel weinig foto's als opgroeiend kind en van mijn man heb ik zelfs nooit een babyfoto gezien. Dus voor de meisjes wil ik dat graag doen. Ik ben ook gek op foto's en heb een hele grote foto-muur in ons huis met allerlei foto's van vroeger tot nu... Bovendien kan ik ook niet zo veel met mijn fototoestel/gsm dus wel leuk als het een keertje professioneel gebeurt. Daarenboven is dit ondertussen een vast onderdeeltje geworden van de kerstcadeautjes voor grootouders en meters en peters... annelie: van harte met de mooie echo. Altijd spannend weer die eerste echo! Weten de kinderen het al? lovely: hier ook een duowagen en wat ben ik daar blij mee. Zo ben ik niet afhankelijk van anderen om gezellig op stap te gaan. Grote meid staat soms ook op het meerijdplankje met zitje voor een kort afstandje. Mocht hier een derde snel komen, dan ga ik, denk ik, wel een draagdoek of -zak aanschaffen om toch ook met de drie tegelijkertijd weg te kunnen. Maar veel zal afhangen van hoe snel ons derde kindje zich zal aankondigen. boommm: was het een fijne verjaardag? Onvoorstelbaar hoe snel ze groot worden, toch!? Het speeltoestel is gisteren gezet en ml is bezig met het een laagje verf te geven. Ik post nog een fotootje! Bloedverlies: het was niet echt bloed. Meer een getint slijm. Dus in plaats van het normale witte slijm, eerder heeeeel licht roze. Het was snel gestopt eigenlijk. Maar gisteren weer een beetje gekleur slijm, overigens veel slijm... Eitje, wondje, restje van menstruatie... Ik weet het ook niet. We zien wel zeker?! We blijven het hier regelmatig gezellig maken en dan komt het vast wel goed. Lijstje: mijn NOD mag gezet worden op 8/10 alsjeblieft! hier: leuk weekend gehad! Jullie ook?? Onze grote dame heeft voor het eerst in haar grote bedje geslapen. Geen gemor, gezeur of gehuil... Gewoon lekker liggen en direct slapen! Dat had ik echt niet verwacht want ze is een echt gewoontebeestje... Kleine meid wilt heel de tijd zitten maar het lukt nog niet zo goed, gelukkig blijft ze lachen in tussentijd
Annelie Oh super dat je een kloppend hartje hebt gezien❤️ Lovely Jij al aan het wachten dus. Spannend!! Heb je er een goed gevoel bij? Wanneer mag je testen? Suusje Wij hebben ook de donkey en ben echt verliefd op de wagen. Hij is zo fijn in gebruik!! Prachtige buik heb je, ben benieuwd hoe groot hij op het einde is. Leuk he, zo bezig zijn met de kleertjes en het kamertje. Kan daar ook al niet op wachten haha. Dorien Ja ontzettend leuk en gezellig weekend gehad. M heeft ook echt genoten van de aandacht haha. Maar ben ook wel weer blij dat iedereen na 2 dagen weer naar huis is nu. Ben benieuwd naar jullie speeltoestel! Wat goed dat het overgaan naar een groot bed zo goed ging! Ik wil voor M volgend weekend ook een groot bed gaan halen. Dan kan het ledikantje vast aan de kant voor de baby
Ik wil ook graag meekletsen. Ben gescheiden en heb 3 kids. Inmiddels weer een tijdje een nieuwe vriend. En wij willen graag samen ook nog een kindje. Dus in juni mijn spiraal eruit en had gister mijn nod. Maar niet ongesteld geworden nog maar ook nog geen posi test. Dus lekker onzeker allemaal. Pfff
Daar was ik ook even weer.. wat ik me nou toch afvraag he, hoe kunnen jullie zo goed per persoon reageren.. Onthoud je dat echt zo goed of is daar een trucje voor Ik kan dat geloof ik niet zo goed onthouden... Ik lees wel alles mee maar doe dat vaak even snel op mijn telefoon. Fijn van het kloppende hartje op de echo, altijd toch weer spannend. Ik vond gisteren de eerste echo foto van de oudste terug. Blijft toch iets heel speciaals.. Hier inmiddels niet meer ongesteld maar nog steeds ( nu al 5 dagen ) bruinverlies.. Zal wel iets van ontspiralen zijn.. Ben heel benieuwd wanneer mijn volgende eisprong zal zijn.
L i j s t j e! Proberen - Dorien87 (29 jaar) Tweede ronde, derde kindje NOD: 08 oktober - Boommm (26 jaar) Tweede ronde, vierde kindje NOD: 10 oktober - KleineFee (28 jaar) Vierde ronde, vierde kindje NOD: 14 oktober - 1548 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend - Lovely123 (28 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend - Humava (31 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend - Ikke24 (30 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Onbekend ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Zwanger - Suusjeuh (30 jaar) Derde&Vierde kindjes It's a: BOY! & GIRL! Uitgerekend op: 28 december - MissM (34 jaar) Vierde kindje It's a: SURPRISE! Uitgerekend op: 30 januari! - Annelie566 (26 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 12 mei - Shart86 (29 jaar) Derde kindje It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! Uitgerekend op: 25 mei ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 28 september - Annelie566 - Eerste echo 04 oktober - Shart86 - Eerste echo ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Danielle Gezellig! Wat leuk dat jullie samen voor nog een kindje gaan. Spannend je spiraal eruit. Heb je vanochtend getest? Anders over twee dagen nog een keer testen? Misschien had je een late eisprong? Wil je trouwens op ons lijstje erbij? Dan moet je eventjes je gegevens doorgeven. Ikke24 Ik reageer en lees altijd op m'n telefoon. Begin dan waar ik gebleven was. Als ik dan iets lees waar ik op wil reageren scroll ik naar beneden, daar zit 'snel reageren', daar type ik de reactie en lees ik weer verder. Zo herhaal ik dat. Als ik meerdere pagina's moet lezen kopieer ik het bericht, ga naar de volgende pagina, plak het dan weer bij snel reageren en ga weer verder. Hoe lang was je cyclus nu? Moet ik je nod veranderen? Vervelend dat je nog last hebt van bruinverlies, hopelijk is dat snel over!
Annelie: Wauw super nieuws! Gefeliciteerd met de mooie echo Suusje: Mooi buikje! Boommm: We gaan het zeker wel uitgebreid vieren! Toevallig is die week herfstvakantie in Brabant dus ik ga met de meiden naar Nederland voor een weekje. Wel heel spannend in mijn eentje vliegen met de dames. Manlief moet gewoon werken helaas dus die kan niet mee. Dorien: ooh leuk dat jullie dat elk jaar doen! Hier gaat onze dochter ook binnenkort naar een groter bed. We hebben een roze prinsessen peuterbed aangeschaft tot grote ergernis van mijn man haha. Waarschijnlijk vind ze hem maar 3/4 jaar leuk maar ze was zó blij ermee. Danielle: Leuk dat je ook nog voor een kindje gaat! Hoe denk je dat je kinderen het zullen vinden? Ik hoop dat het deze maand raak is dan hebben we nog iets leuks te vertellen als we in nederland zijn!
Wat een leuk klein groepje is dit Wij zijn nog niet bezig voor een derde, maar ik vind het stiekem wel leuk een beetje mee te lezen
Gefeliciteerd met de goede echo Annelie! Welkom Danielle! En nog gefeliciteerd met je dochter Boomm! Wat leuk Suusjeuh een tweeling. Mooie buik ook! Mijn twee jongste zusjes zijn een tweeling, blijft toch wel speciaal. Al was ik stiekem erg blij dat het er nu maar eentje is, haha Ikke, geen idee. Sommige dingen onthoud ik. Ander scrol ik terug (dus de laatste pagina heeft vaak mazzel met reacties) en andere vergeet ik tot mijn grote schaamte Morgen wordt mijn oudste alweer 4. Gaat alweer zo snel!!
Suusjeuh mooie buik hoor! Dorien een draagdoek of draagzak is ideaal, ik draag mijn zoontje nog steeds regelmatig. Maar helemaal als ze nog zo klein zijn is het fijn dat je je handen vrij hebt! Is het meerijdplankje een goede koop geweest? Ik wil hem ook aanschaffen, maar vraag me af of mijn dochter er wel op blijft staan Boomm ik heb geen gevoel erbij nog! Ik ga volgende week donderdag een testje wagen denk ik. Iemand ervaring met de testen van 2besure? Die zijn blijkbaar heel gevoelig, misschien dat ik die bestel. Danielle welkom, leuk nog een kindje erbij! Ikke ik onthoud ook niet alles, maar dan even naar boven scrollen idd MissM gefeliciteerd alvast met je dochter!
Gefeliciteerd MissM met je zoontje!! Danielle welkom.! Ik ga ook zeker weer dragen als er nog een kindje komt. Meerijdplankje zit ik ook aan te denken. Ik heb ook de donkey thuis maar die ga ik niet veel meer als duo gebruiken denk ik. Als mono vind ik hem wel heel handig met de grote mand aan de zijkant.
Danielle: Welkom!! Hopelijk komt er snel duidelijkheid en kan je verder met je eerste 'officiƫle' ronde ! Ikke: reageren op iedereen... Dat kan ik alleen als ik er een briefje bijneem en kort wat noteer. Sinds de eerste zwangerschap is mijn geheugen met momenten een echte zeef! Miss M: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine, grote meid!!! Vier jaar alweer.... Tijd gaat snel, toch? Lovely: ik vind het een fijne aankoop het meerijdplankje. We hebben er eentje met een zitje (klein stoeltje) waarop ze dan kan zitten als ze niet wil gaan staan. Ze doet dat eigenlijk goed... Het helpt wel dat ze sowieso nieuwsgierig is van aard en altijd alles wilt uitproberen, vooral als haar nichtjes het ook doen. Wanneer het zover is, kom ik hier nog even advies vragen betreffende het dragen want daar heb ik totaal geen idee van hoe/wat. Kleine fee: oh een roze bed. Heerlijk!! Ml gaat daar allemaal wat in mee. Moet ie wel met een mama en twee dametjes... Roze is hier alom aanwezig. Hoewel, de kamer van onze oudste is heel lichtpaars met witte accenten en witte meubeltjes. Het roze situeert zich meer in het speelgoed e.d. Wat bedoel je met het vertellen wanneer je nog in Nederland bent? Wonen jullie in het buitenland? Boommm: bij ons is het de bedoeling dat de oudste in het grote bedje gaat, nou ja junior bedje dan. Ook de tweede nacht was een succes dus ik heb er wel een voorzichtig positief gevoel bij. De jongste gaat van de wieg (staat momenteel nog bij ons op de kamer) over naar het ledikant. En dan is de wieg vrij voor baby 3 (ff hardop dromen ). Ik vind het nochtans reuze fijn dat onze jongste nog bij ons op de kamer ligt, maar kijk... Het wordt stilaan tijd. En het wiegje te krap
Het Is niet onze eerste ronde dit is de derde ronde...spiraal is half juni er uit gehaald. Nog steeds geen ongi hier. Morgen weer een testje wagen. Heb wel allerlei klachtjes maar dat zegt ook niks. Ik denk dat mijn kids het super leuk gaan vinden.. wel wennen weer een baby denk ik voor ze. Maar ze zitten alledrie al op school dus heb wel genoeg tijd voor de kleine. Heb twee zoons van 7 en 9 en een dochter van 5. Ik wil graag op de lijst. Ik ben 33 ga voor een vierde... mijn nod was 18-9 uhm wat nog meer? En voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd!
Goedemorgen! Hoe is het met iedereen? Hier nog steeds aan het wachten op mijn ongi , ik wil graag beginnen ..
Thanks voor de felicitaties! Hij heeft een heerlijke dag gehad! Zaterdag komt er nog familie enzo langs, dus dan nog eens feest!
1548: ik begrijp je volledig. Als ze moeten komen, dat ze dan snel komen en dat je aan een nieuwe ronde kunt beginnen !! Hier zouden de vruchtbare dagen zich normaal moeten aandienen dus probeer het extra gezellig te maken... Niet altijd gemakkelijk met twee kleine kindjes die mama en papa heel erg graag bij zich hebben ! Ik heb trouwens vanochtend een weekendje center parcs geboekt voor ons 4tjes... Heerlijk er samen even tussenuit voordat de drukte van de nieuwe baan en de feestdagen zich aandienen. Heerlijk zwemmen en genieten van de groene omgeving! Bovendien ben ik een heuse verrassing aan het organiseren voor ml i.c.m. zijn verjaardag!