Zoals ik al is heb verteld heb ik een hele regelmatige cyclus van 33 dagen. 14 november ben ik het laatste ongi geweest dus moest terug 17 ongi worden had al 2 weken het gevoel dat ik mijn regels moest krijgen en dan de 17 de dacht ik dat Ik ze had doorgekregen maar die lichte bloeding duurde maar ong 2 uurtjes en dan geen bloeding meer gehad Heb ook niks van tekenen dat ik zwanger ben het enige dat ik heb is hoofdpijn en heel veel witverlies wat ik anders niet heb!! Heb al 3 testen gedaan en alle 3 negatief! Weet echt niet wat is weet iemand wat het kan zijn of ben ik misschien tog zwanger ( hoop ik) Blijf wel overtijd gaan nu al 4 dagen wat anders niet is en wat was die kortz bloeding met veel slijm?? Wie kan mij helpen?!? Een hopeloos iemand !!
wt voor testen gebruik je? (zelf goede ervaringen met de kruidvattesten, 2 voor 5 euro) sommige vrouwen maken weinig / laat de hormonen aan.. dus kan zijn dat de test nog nega is terwijl je misschien wel zwanger bent. en als je nog weinig hormonen aan maakt dan zul je ook nog niet echt misselijk zijn volgens mij. kan wel vertellen dat ik bij 2 zwangerschappen (waarvan 1 mk) ook heel veel witte afscheiding had dus ook dat kan een teken zijn... maar het hoeft niet natuurlijk .. maar hoop het wel voor je hoor! succes met afwachten en evt volgende testen...
Ik weet wat je doormaakt. Heb zelf ook een regelmatige cyclus van 33 dagen totdat het de vorige cyclus ineens 61 dagen duurde voordat ik weer ongesteld werd. Had zelf al heel veel testen gedaan (geloof wel een stuk of 8) maar die bleven telkens negatief. Toen ik eindelijk besloten had om toch maar even langs de huisarts te gaan werd ik de dag erna ongesteld. Misschien blijft je menstruatie uit omdat je er onbewust toch mee bezig bent om zwanger te worden. Mja dit was bij mij het geval en hoeft dus zeker niet bij jou van toepassing te zijn. Ik zou gewoon nog een week wachten totdat je weer een test doet en anders gewoon even naar de huisarts gaan, daar zijn ze immers ook voor. Veel succes met afwachten en hoop dat je snel een positieve test zult hebben.