Dag meiden, Ik heb morgen dus mijn NOD maar ik ben zo verschrikkelijk aan het lezen op deze site en andere internetsites of ik iets kan vinden over de sympyomen die ik heb ik word er gewoon gek van! Het liefst zou ik nu al willen testen maar weet niet of dat verstandig is. Ook omdat het nu al avond is en mijn urine misschien niet meer zuiver genoeg is voor een test. want als die negatief uitslaat dan ben ik aan de ene kant teleurgesteld maar aan de andere kant kan het dan zo zijn er nog niet genoeg hormoon in mijn lichaam zit. Wat geven jullie mij voor advies? Toch een testje er tegen aan gooien of toch nog maar afwachten tot morgen? Liefs Farfan
Ik heb dat ook hoor, volgens deze banner kan ik over 2 dagen testen maar volgens de calculator op deze site dus pas vanaf de 20ste.. wat is nu het handigst?
Vervelend he dat wachten. Ik zou toch echt wachten om een evt. verspilling van een test of een evt. foute uitslag te voorkomen. Probeer niet te veel te letten op bepaalde symptomen, het is bij iedereen anders! Suc6 dames.. Ik ben benieuwd en mijn duimen draaien voor jullie!
Hi Farfan, komt me bekend voor! Zie mijn topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=61676 Succes!