Wie gaat er de nieuwe afleveringen van babyboom kijken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door joseetje26, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik nam het altijd op en ik keek het dan met doorspoelen, de mmm stellen keek ik en de leuke verhalen speolde ik door, daar kon ik niet tegen ;)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ga ook weer kijken. Ben wel benieuwd hoe het nu is met iedereen.

gr vruchtje

3. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Ik heb gekeken vanavond.
    Was snel om .......

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ik kijk bewust niet!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik wilde proberen te kijken, maar manlief vond het te zwaar om naar te kijken.
    bang dat we weer helemaal in een dip zouden raken

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ik ga ook proberen om het te volgen. Vind dit soort programma's wel leuk om naar te kijken en vooral om bepaalde stellen te blijven volgen.

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja ik heb het gezien, vorig seizoen heb ik ook gekeken, en alleen de stellen van de mmm spreken mij erg aan. bij de rest ga ik toch ff zappen.
    blijft toch moeilijk om te zien al dat geluk.

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    vond het niet echt moeilijk om te zien hoe het met de stellen buiten de mmm gaat. die gun ik het ook, wat me wel aan het hart ging is van dat stel die een adoptie kindje krijgt.

9. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    ik wist niet dat t er weer voor kwam, dus helaas gemist.. maar op internet terug gekeken bij uitzendinggemist.nl
    moest wel een traantje weg pinken achter de pc.
    niet alleen voor de mensen met t geluk, maar juist ook de mensen waarbij t niet is gelukt..
    bah wil je toch niet aan denken!

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ik vind het altijd mooi om naar stellen te kijken die in het babygeluk zitten. Soms is het confronterend en soms heel verdrietig maar wil geen aflevering missen. En heb idd vorg seizoen gevolgt, dus wil graag zien hoe het iedereen is vergaan!

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik volg 't ook. Ik vind het ook leuk om te zien hoe het al die stellen nu vergaat en ik gun andere mensen zo het geluk van een baby, vooral als ze er zolang op gewacht hebben. Niet dat ik het stellen misgun die binnen een paar maanden zwanger zijn, maar dat komt denk ik omdat je mee kan voelen wat het is om zo lang op een baby te wachten.
    Soms is het confronterend en kan ik wel een potje zitten janken, maar het is vaak ook herkenbaar en mooi om te zien.

Deel Deze Pagina