ik nam het altijd op en ik keek het dan met doorspoelen, de mmm stellen keek ik en de leuke verhalen speolde ik door, daar kon ik niet tegen
ik wilde proberen te kijken, maar manlief vond het te zwaar om naar te kijken. bang dat we weer helemaal in een dip zouden raken
ik ga ook proberen om het te volgen. Vind dit soort programma's wel leuk om naar te kijken en vooral om bepaalde stellen te blijven volgen.
ja ik heb het gezien, vorig seizoen heb ik ook gekeken, en alleen de stellen van de mmm spreken mij erg aan. bij de rest ga ik toch ff zappen. blijft toch moeilijk om te zien al dat geluk.
vond het niet echt moeilijk om te zien hoe het met de stellen buiten de mmm gaat. die gun ik het ook, wat me wel aan het hart ging is van dat stel die een adoptie kindje krijgt.
ik wist niet dat t er weer voor kwam, dus helaas gemist.. maar op internet terug gekeken bij uitzendinggemist.nl moest wel een traantje weg pinken achter de pc. niet alleen voor de mensen met t geluk, maar juist ook de mensen waarbij t niet is gelukt.. bah wil je toch niet aan denken!
Ik vind het altijd mooi om naar stellen te kijken die in het babygeluk zitten. Soms is het confronterend en soms heel verdrietig maar wil geen aflevering missen. En heb idd vorg seizoen gevolgt, dus wil graag zien hoe het iedereen is vergaan!
Ik volg 't ook. Ik vind het ook leuk om te zien hoe het al die stellen nu vergaat en ik gun andere mensen zo het geluk van een baby, vooral als ze er zolang op gewacht hebben. Niet dat ik het stellen misgun die binnen een paar maanden zwanger zijn, maar dat komt denk ik omdat je mee kan voelen wat het is om zo lang op een baby te wachten. Soms is het confronterend en kan ik wel een potje zitten janken, maar het is vaak ook herkenbaar en mooi om te zien.