Dat Nina ontroostbaar is kan ook zijn omdat Nick doodgaat en na vanavond snap ik niet echt dat Maxime Nina nog wil helpen na wat ze tegen Nina heeft gezegd toen ze zo tegen haar tekeer ging en in haar slachtofferrol bleef hangen. @amy is het ook niet, daar komt eind januari een andere actrice voor in de plaats
Ik denk Laura of anders Noud. Laura heeft niet echt meer een rol. Misschien is Nina daarom zo verdrietig...
Jaah ik twijfel steeds maar hij staat bij mij nu wel op nummer 1 die dood gaat...... Dat kun lezen uit de spoilers van de komende periode
jawel dat heeft ze wel gehad relatie met robert weer en denis toen kwam Aroud(noud) weer in haar leven ze kreeg sil.........
Heb eventjes in de veronica gids gelezen. Hier haal ik echter er niks van uit dat iemand volgende week dood gaat. Geen verdriet od. Om niks te verklappen de hoofdlijnen gaan over - bram,rikkie,sjors,bing - lorena en jack (hun relatie) - rik (die een nieue relatie ontdenkt) - en de ruzie tussen maxime en ludo Dus mocht er dan toch iemand dood gaan val ik terug bij mij eerste reactie,de serveerster
Van de fanclubsite overgenomen Kennard Bos liet ons weten dat er iemand die eigenlijk tot de vaste cast behoort dood zal gaan. Op 10 januari staat er een spoiler in de televisiegids dat er iemand zal sterven. Of dit meteen het vaste lid van de cast betreft is nog onduidelijk. Het gaat niet alleen om Ron Bos, er gaan nog ergere klappen vallen. Iemand die er nog langer inzit, die eigenlijk tot onze vaste cast behoort. Het is heftig voor de persoon in kwestie en heftig voor het publiek. Het was voor ons ook heftig. vertelt Kennard Bos in RTL Boulevard. Natuurlijk gaan de geruchten over internet. Veel mensen noemen Noud als slachtoffer, omdat in de spoilers staat dat Nina heel verdrietig zal zijn. Ook wordt Jasmijn de Wit genoemd, het personage dat barvrouw is in De Koning. Vandaar zou Jef De Koning sluiten. Weer andere fans denken dat het gaat om Samantha van Londen. Zij is namelijk veelvuldig in contact met haar patiënten en zou maar drie weken in GTST te zien zijn. Wij wachten af
Vreemd dat hun zeggen dat dat in de televisiegids zou moeten staan. In de veronica gids iig niet. Maar goed kan natuurlijk ook om een andere gids gaan Ben allang blij dat er weer wat spannends aan de hand is in meerdijk
Ik denk Danny, want hij gaat uit gtst omdat hij het tijd voor iets anders vind, Vertelde hij toen destijds bij Rtl Boulevard. En charlie en Nick gaan samen weg denk ik. Jan Kooijman stopt met GTST AMSTERDAM- Na bijna drie jaar trouwe dienst, stopt Jan Kooijman eind dit jaar met zijn rol van Danny de Jong in GTST. you think you can dance en al presentator van Ik kom bij je eten, wil zijn horizon verbreden. "Na drie jaar GTST is het tijd voor nieuwe stappen. Er komt een nieuw programma aan eind dit jaar bij RTL 4, Sunday Night Fever, ik ben in gesprek over enkele formats, stel een leuke CD samen van jong talent en hoop in de nabije toekomst leuke en mooie rollen te kunnen spelen", vertelt hij. Vrijdag 23 december heeft Jan zijn laatste draaidag. Hij zal nog tot begin maart 2012 te zien zijn in GTST.
Ik denk niet Danny aangezien hij nog tot maart te zien is en volgende week is het nog januari .... Ik twijfel tussen Edwin en Noud.....Wel spannend zo. Ik keek al heel lang niet meer naar GTST, maar sinds een paar weken wel weer.
Heb net gelezen dat het noud er eind januarie uit gaat en Nick en Charlie gaan er ook uit maar wel levend