Hoi dames, De titel zegt het natuurlijk al...wie gaat er in 2010 voor een tweede kindje? Mannetje wil wel een tweede maar niet eerder als volgend jaar...ik wilde al wel weer vanaf de 2e maand nadat mijn dochter geboren was. Wie wil dit jaar met me uitzingen en zo het nieuwe jaar ingaan hopend op een 2e wondertje? groetjes Liesje
Veel suc6 Liesje Hoop dat je nog zo'n fijn wondertje mag krijgen...wij gaan dit jaar weer aan het "werk"
hey een co-smepper van 2007 hihihihi mannetje is nu helemaal om voor een 2e maar hij weet niet wanneer..ik hoop stiekum ook nog dit jaar...ik hoop dat ik binnenkort de pil kan laten staan wanneer beginnen jullie aan een 2e kindje?
pfffff dat wil ik ook...mijn meisje wordt ook 1 jaar in juli toch mannetje nog proberen over te halen...
Had al een bericht geplaatst, maar die is verdwenen.. Wij gaan ook in 2010 waarschijnlijk voor een 2e. Kevin wordt in dat jaar 2 en vind 2 kindjes kort op elkaar wel wat hebben Voor mij mag het nu al hoor, maar m'n vriend wil sowieso wachten tot 2010 dus nog ff geduld hebben...