Joehoe.. ik heb je weer gevonden hoor! Wat een toestand in ZP-land! Ben er achter gekomen dat ik toch echt wel verslaafd ben... hoe vaak ik niet gechecked heb of we weer in de lucht waren.. Hoe is het met jullie allen?? Iedereen weer aan boord? Liefs
Ja, ik dacht het is misschien ook wel een goed idee om iedere ronde een nieuw topic te openen. Dan kunnen er ook steeds weer nieuwe mensen instappen als de maand steeds opnieuw vermeld wordt Hoop dat de andere dames het nieuwe topic ook gauw vinden!
Hier zitten we rond mijn eisprong. Spannend weer hoor! Waarschijnlijk morgen eisprong en hebben weer goed geklust deze week. Hoe voel jij je Leonieke? Heb je al wat gekocht voor de kleine, of nog niet?
Ik voel me wel goed hoor. Bekende kwaaltjes. En heb een nieuwe hobby.. Slapen! Maakt niet uit wanneer en waar... Nog niets gekocht dit keer. Wacht het nog paar weekjes af.. Wel veeeeeeeeeel gekeken.. lang leve internet
Ja die nieuwe hobby geloof ik gelijk haha. Lekker rusten als je het nodig hebt! Kan me voorstellen dat je nog even wacht met dingetjes kopen. Ik heb al wel een paar dingen, maar heb het ver weggestopt omdat het toch wel erg confronterend is... Mijn mannetje werkt gelukkig goed mee met klussen op de goede dagen Gelukkig wel. Dat is het enige stukje controle dat je hebt zo'n beetje he.
Wij zijn wel beiden grieperig deze week.... Iemand een idee of dat een negatieve invloed heeft? Ik meende dat het zaad er wel onder te lijden heeft. Maar dan volgens mij de aanmaak ervan, dus dat zou dan betekenen dat dat van invloed is op de komende 3 maanden denk ik?
Ik was jullie kwijt! Ben net terug van een weekendje weg. We waren deze week 10 jaar samen. Vrijdagavond gaf mijn ovutest een duidelijk positieve uitkomst, belachelijk hoe blij je daarmee kan zijn. Zaterdagavond was hij niet positief meer, mijn temp is nog niet omhoog dus nog even doorklussen en afwachten. Afgelopen week kwam er niets van het klussen dus ik hoop dat onze timing deze ronde wel in orde is.... Jij dus al op het wachtbankje marjolijn? Groetjes!
Ideaal dat je ovu-test positief was in jullie weekendje weg Gefeliciteerd nog trouwens! 10 jaar, mooi tijd al! Hoop dat de timing van het klussen voor jullie ook goed was. Als het goed is heb ik vandaag m'n eisprong. Vandaag nog een laatste kans benutten En dan is het idd weer afwachten geblazen
Marjolein: wat goed dat je weer een nieuwe geopend hebt! Ik dacht al hoe ga ik jullie nu vinden, hahahahaha. Had het wel erg jammer gevonden als ik het wel en wee niet meer kon volgen. Spannend Marjolein! Beter dan je best kan je niet doen, dus keep your fingers crossed! Leonieke: Meid neem je rust inderdaad hoor. Dat is het allerbelangrijkste! Heb je al mensen op de hoogte gebracht??? Futuresounds: 10 jaar samen al! Wat een tijd johh. Als we in Leonieke's schema zitten is nummer 10 een geluksgetal, dus wie weet . Laat het vandaag nu ook 10-10-10 zijn. Het moet onze maand gewoon worden. Voor jou omdat jullie 10 jaar samen zijn en voor Marjolijn en mij omdat we in ronde 10 zitten! Hier is het afwachten tot donderdag. Heb vanochtend stiekem al een testje gedaan. Vorige week 4 kruidvat testjes gehaald (zijn zo goedkoop, hahahaha). En volgens sommige verhalen kregen veel vrouwen al een positieve test 4 dagen voor de nod. Maar goed die van mij was dus negatief... Maar nog niet getreurd, alhoewel ik er niet heel veel vertrouwen in heb......
Moeilijk is dat wachten he?! Heb je ook last van 'symptomen'? Zegt nog niets gelukkig zo vroeg. Hoop dat je donderdag wel een positieve test krijgt!
Nou ik raak er maar niet aan gewend... Sympthonen zelfde als vorige maand.. Licht prikkelbaar, opgezette buik, last van gas. Dus denk dat het gewoon weer loos alarm is. Dat probeer ik maar vast te houden. Dan is de teleurstelling misschien wat minder. Hoe vind je het temperaturen, zou je het wel aanraden?? Dan begin ik daar volgende maand mee. Mocht het nodig zijn (uiteraard hoop ik het niet)
Als je een vrij regelmatige cyclus hebt, zou ik het niet doen daarvoor. Ik heb een regelmatige cyclus, en deed het eigenlijk puur voor de huisarts (voor het geval we daar terecht komen). Ik vond het temperaturen zelf niet erg, maar als je ziet dat je temperatuur zogenaamde goede richtingen aanneemt... ik werd daar dubbel zenuwachtig en in de war van... voor niks. Daarom heb ik ook besloten het niet meer te doen.
Future, Gefeliciteerd, 10 jaar! Dat is een hele mijlpaal zeg! Hopelijk heeft jullie weekendje een mooi souvenir opgeleverd.. Shir, Oe.. spannend.. 4 dagen voor nod is inderdaad wel wat vroeg.. maar het kan. Hier, neem zoveel rust als ik kan, geloof me! Hihi.. gaaaaaaaap Enkele mensen verteld, maar willen het pas na een goede 10 wkn echo echt bekend maken. Maar ik ga er niet over liegen, dus als mensen me het op de man af vragen..
Het is nog rustig hier Volgende week is het weer spannend. Heeft nog iemand een idee of het kwaad kan dat m'n mannetje en ik beiden grieperig waren in de vruchtbare week?
Inderdaad rustig maar wij zijn er Ik denk niet dat dat kwaad kan. Ik heb begrepen dat het dan pas over 3 maanden uiteerking heeft net zoals met roken en alcohol. Heb jij dat ook eerder gehoord?